Az év utolsó frissítése is hozott nekünk változásokat TFT-ben, ami kimerül egy kis erősítésben és gyengítésben.
Először is a 3 csillagos hősöknél voltak kisebb problémák, így ezek gyengítésben részesültek. A problémát az okozta, hogy a 3 csillagos hősök túlságosan nagy életerővel rendelkeztek. Ezzel viszont javul a helyzet, hisz 2. csillagról 3. csillagra már csak 1.8 a szorzó 2 helyett. Példának Ivernt nézzük aki első csillagon rendelkezik 600 életerővel, majd 1080, végül 2160, de ezentúl már csak 1944 életereje lesz 3. csillagon.( 600/1080/2160 ⇒ 600/1080/1944)
Játékegyensúly
Tűzcsóva, Villám és Árny
Itt a tűzcsóva élvezi ismételten az erősítést, míg a két társa, a Villám és az Árny gyengítéssel lettek gazdagabbak.
- (3) Árny bónusz sebzése: 70% ⇒ 60%
- Villám sebzése: 100/300/500 ⇒ 80/250/500
- Tűzcsóva sebzése: 70%/120%/180% ⇒ 70%/140%/210%
Orgyilkos
A fantomtáncos gyengítés nagy hatással volt az orgyilkosokra, ami nem meglepő, viszont egy adott ponton túl esett már ez az erőszint emelkedés a számukra, így ők is gyengültek.
- Orgyilkos (3): 75% kritikus sebzés/10% kritikus csapási esély ⇒ 50% kritikus sebzés és 10% kritikus csapási esély
- Nocturne képességének gyógyítása: 40%/60%/80% ⇒ 40%/45%/50%
- Zed sebzése: 80 ⇒ 70
- Zed páncélja: 30 ⇒ 25
Az új hősök
Nem sok változott, csak kis mértékben, szóval nézzük is, milyen változtatásokon is estek keresztül.
- Senna képességbónuszának varázssebzése: 25/45/75 ⇒ 15/30/55
- Amumu kezdeti/teljes manája: 50/150 ⇒ 50/125
- Amumu képességének hatótávolsága: 2/3/4 ⇒ 3/3/3
Vadászok
Előzőleg visszafogottabban voltak erősítve, nehogy túlzásba essen az erősségük. A hősök gyengén teljesítenek, főleg a 4. szintű kölcségesek, így rajtuk is alakítottak.
- Ashe képességének sebzése (nyilanként): 25%/30%/35% ⇒ 30%/35%/40%
- Twitch sebzése: 60 ⇒ 65
- Twitch kezdeti/teljes manája: 0/90 ⇒ 0/70
Egyéb hős módosítások
- Zyra képességének sebzése: 70/80/90 ⇒ 55/65/75
- Rek'Sai sebzése: 65 ⇒ 60
- Brand kezdeti/teljes manája: 0/90 ⇒ 0/80
Illetve egyéb tárgy változtatások
Ezekre azért volt szükség, mert túl gyakran használták, és okoztak ezzel “lépni sem tudok” helyzetet.
- A Csitt aktiválási esélye: 33% ⇒ 25%
- A Kardtörő aktiválási esélye: 33% ⇒ 25%
Szerintetek lesz változás a mostani metában ezzel a frissítéssel?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!