A fejlesztők elmesélték, milyen változtatási ötletek és koncepciók is landoltak a kukában a tizedik szezonra való tekintettel.
Az előszezon mindig is a játék azon szakasza volt, ami a legnagyobb és egyben leghajmeresztőbb változtatásokat is elhozta nekünk.
Idén sem volt ez másképp, hisz a térkép változtatásain kívül temettünk el tárgyakat és egy rúnát is, helyettük ugyan érkeztek újak, de a szezon legnagyobb változtatásai mégis a sárkányok és az elemi erők voltak.
Riot Cashmiir pedig elmesélte, hogy milyen korábbi változtatások is voltak tervben, amik végül nem valósultak meg.
BÉBISÁRKÁNYOK ÉS AZ ÉLETRE KELT DZSUNGEL
A legcukibb dolgok lettek volna az egész játékban, minden kétséget kizáróan. A bébisárkányok apró erősítéseket (vagy nagy, játékot eldöntőket) adtak a játékosoknak.
„Az volt a gond, hogy a nem játékos ellenfelek ellen harcolni a LoL-ban csak akkor igazán jó, ha lezúzod őket – mondja Mark „Riot Scruffy” Yetter vezető játéktervező. – A játék arról szól, hogy játékosokkal harcoljunk, tehát a sárkányok felsorakoztatása nem jött be.”
Egy másik ötletben még szuperhadsereget is lehetett toborozni, ha a Baron-erősítéssel támogatott hősök legyőzték a többi dzsungeltábort. A legyőzött dzsungeltáborok hadseregként álltak volna be hőseink mögé, hogy segítsék őket a harcban.
„Volt egy ötlet az első gyilkossággal kapcsolatban – meséli Daniel „Riot Rovient” Leaver játéktervező. – Az lett volna a lényeg, hogy ha meghalsz, megjelenik egy bokor azon a helyen. De aztán elég furán alakult. Ha például a saját tornyod alatt estél el, odanőtt ez a kedves kis bokor, és aztán biztonságban lehetett farmolni a torony alól. Nem volt valami jó érzés így játszani.”
Volt azonban egy olyan koncepció is, hogy akár falakat is pusztíthattak volna a játékosok a toronypusztításokkal egybekötve. Egy másik elképzelés szerint a bázist bokrok borították volna az inhibitorok elesését követően. Ez csak összezavarta a játékosokat, kaotikussá tette a térképet, így aztán ment az ötlet a kukába.
Az Ősi sárkány kivégzése sem ilyen volt, mint amilyen ma. A korai terv szerint a sárkány a hős felett repült volna el és annak csak árnyéka látszódott volna, a lentebb látható módon.
A Játéktesztelők miután jóváhagyták a változtatást, jöhetett az igazi nagyágyúk megkérdezése, akik nem mások, mint a játékosok. Egész áprilisban különböző rangú és szerepű játékosok tesztelték az előszezonban érkező változtatásokat. Így van, ők már ennyivel korábban tudták, hogy mit tervez a Riot Games, természetesen csak titoktartási aláírásával tesztelhettek bármit is.
„A játékosok néha úgy érzik, nem figyelünk rájuk – magyarázza Riot Rovient játéktervező. – Pedig nagyon is figyelünk. A tőlük érkező visszajelzés igazán hasznos. Valahányszor bizonytalanok vagyunk egy funkcióval kapcsolatban, kíváncsiak vagyunk a játékosok véleményére.”
Tehát az, hogy a játékosokra nem figyel a Riot, egyáltalán nem igaz. Ugyan a tizedik szezon végül olyan lett, ami megérkezett, nem kell félnünk attól, hogy bármelyik előszezon unalmas lenne, hisz láthatjuk, milyen meredek ötleteik vannak. Bébi sárkányok...
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!