Mit tehetsz akkor, ha a vásárolt RP nem érkezik meg? Segítünk!

Mit tehetsz akkor, ha a vásárolt RP nem érkezik meg? Segítünk!

Nem túl gyakori jelenség, de jó tudni, hogy mit lehet tenni, ha mégis előfordul.

Egy RP-vásárlási kísérlet után a tranzakció meghiúsul, vagy az RP jóváírása nélkül megy végbe, a rendszer mégis levonja a vásárlás összegét. Nézzük külön, hogy melyik esetnél miről is van szó.

Sikertelen tranzakció, de mégis oda a pénz...

A jelenség neve „függőben lévő terhelés”, amely leggyakrabban hitelkártyás tranzakcióknál jelentkezik. Ha a tranzakció bármilyen oknál fogva meghiúsul, előfordulhat, hogy a terhelés ennek ellenére megjelenik a hitelkártya számlakivonatán. Ilyenkor a számlán valójában nem keletkezik terhelés, a tranzakció pedig néhány napon belül eltűnik. Ha mégsem tűnne el, kövesd az alábbi utasításokat, és segítünk, hogy visszakapd a pénzed (vagy jóváírják az RP-t a fiókodban).

Sikeres vásárlás, de nem jött meg az RP

Ennek több oka is lehet, nem lehet csak ennyiből leszűrni, viszont mindegyik esetben kapcsolatba kell lépned a Riot Games-szel, hogy megkapd az RP-det. Küldj egy hibajegyet, és a Játékostámogatás kollégái segítenek.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 
 

Kövess Minket!



Közvetítések