Két új hős csatlakozott a gárdához, de a tárgyak is változtak - 10.1-es TFT frissítés

Két új hős csatlakozott a gárdához, de a tárgyak is változtak - 10.1-es TFT frissítés

A 10.1-es frissítéssel a Teamfight Tactics világa is megújulni látszik.

A Riot Games nagyon odafigyel legújabb játékmódjára, a Teamfight Tactics-re is mióta megjelent. Folyamatos frissítésekkel és újításokkal próbálják egyre népszerűbbé tenni a saját autobattler játékukat. Nézzük, milyen újdonságok is érkeztek a 10.1-es frissítés keretein belül!

Adottság: Hold

Két új hős érkezett ebben a frissítésben, a legújabb, Hold névre hallgató adottsággal együtt.

  • (2): Minden 7. másodpercben a csapatod 15% kritikus csapási esélyre, 15% kritikus csapási sebzésre és 10% varázserőre tesz szert. (A hatás legfeljebb 4 alkalommal halmozódhat.)

  • 1. osztály
  • Kaszt: Őrző
  • Életerő: 650/1170/2106
  • Páncél: 40
  • Sebzés: 50/90/162
  • Támadási sebesség: 0,55
  • Mana: 50/100
  • Képesség: Holdpajzs – Leona 5 másodpercre 40/90/140 ponttal csökkent minden őt ért sebzést.

  • 3. osztály
  • Kaszt: Misztikus
  • Életerő: 600/1080/1944
  • Páncél: 20
  • Sebzés: 50/90/162
  • Támadási sebesség: 0,7
  • Mana: 75/100
  • Képesség: Inspiráció – A harc kezdetén Karma a legközelebbi szövetségeshez köti magát. Karma 5 másodpercre pajzzsal védi a kiválasztott hőst (vagy ha az meghalt, egy véletlenszerű szövetségest), amely 250/400/800 sebzést nyel el. Amíg a pajzs aktív, a szövetséges támadási sebessége 60/70/80%-kal nagyobb.

Új Kicsi legendák

Pillebogár

Szeretne világuralomra törni – és megenni a legfinomabb falatokat. De túlságosan kicsi. Sokszor be kell bújnia valami alá, nehogy eltapossák. Így bujkálás közben szövögeti bonyolult terveit.

Ormóc

Az imádni való szobrot a legkiválóbb demaciai petricitből (varázstörő kőből) faragták. A gyengéi a világ sebezhető lényei, akiket minden erejével védelmezni próbál, mint egy kolosszus – pedig még ő maga is növésben van.

Takk

Takk állandóan bütyköl és javítgat valamit – ez alól a saját teste sem kivétel! (A bal szárnya mindig nyikorog egy kicsit). Imád új embereket megismerni, és hatalmas kék szemével minél többet látni a világból.

TÁRGYAK

Utolsó lehelet - új tárgy

  • Recept: Bokszkesztyű + Reflexíj
  • Az Ismétlő számszeríjat váltja.
  • A kritikus csapások 3 másodpercre 90%-kal csökkentik a célpont páncélját. A hatás nem halmozódik.

A titán elszántsága - új tárgy

  • Recept: Sodronyozott mellény + Reflexíj
  • A Fantomtáncost váltja.
  • Amikor a viselőjét találat éri, vagy bevisz egy kritikus találatot, 2% halmozódó bónusz sebzést kap (legfeljebb 100%-ot). 50 jelző elérésekor 25 páncélt és varázsellenállást biztosít a viselőnek, és megnöveli a méretét. Minden körben lenullázódik.

Bokormellény - új tárgy

  • Recept: 2 x Sodronyzott mellény
  • A Tüskevértet váltja.
  • Elhárítja a kritikus találatok bónusz sebzését. Alaptámadásból érkező találat esetén 80/120/160 varázssebzést okoz a közelben álló ellenfeleknek (másodpercenként legfeljebb egyszer). A viselő csillagszintjével együtt növekszik.

Fagyos szív - mini átdolgozás

  • Korábban: A közelben tartózkodó ellenfelek támadási sebessége 25%-kal csökken.
  • Jelenleg: A közelben tartózkodó ellenfelek támadási sebessége 40%-kal csökken. (A halmozódó jelzők a lassítás mértéke helyett a hatás hatósugarát növelik.)

Jégkesztyű - mini átdolgozás

  • Korábban: Amikor a viselője kitér egy támadás elől, egy fagyos zónát hoz létre. A zónában tartózkodó ellenfelek támadási sebessége 25%-kal csökken.
  • Jelenleg: A varázslatok elsütése után a viselő következő alaptámadása 1,5 másodpercre megfagyasztja a célpontot.

Ionos szikra - mini átdolgozás

  • Korábban: A viselője 90 tényleges sebzést okoz az ellenfeleknek, amikor elsütnek egy varázslatot.
  • Jelenleg: 3 mező távolságon belül megrázza a varázslatot elsütő ellenfeleket, akik a maximális manájuk 200%-ának megfelelő varázssebzést szenvednek el.

Higany - mini átdolgozás

  • Korábban: A viselőt varázspajzs veszi körül, amely kivédi a következő tömegirányító hatást. A pajzs 3 másodpercenként megújul.
  • Jelenleg: [EGYEDI] A viselője immunis a tömegirányító hatásokra.

Az iron solarik medálja - átdolgozott erősítés

  • 8 másodpercig 300 pontnyi pajzsot biztosít a szövetségeseknek ⇒ Az ugyanabban a sorban, legfeljebb két mező távolságra lévő szövetségeseknek 8 másodpercig 250/275/300 pontnyi pajzsot biztosít. (a viselő csillagszintjével növekszik)

Luden visszhangja - átdolgozott erősítés

  • 150 varázssebzést okoz ⇒ 120/160/200 varázssebzést okoz (a viselő csillagszintjével növekszik)

Statikk töltőpengéje - átdolgozott erősítés

  • 100 varázssebzést okoz 3 ellenségnek ⇒ 80 varázssebzést okoz 3/4/5 ellenségnek (a viselő csillagszintjével növekszik)

Csitt

  • Aktiválási esély: 25% ⇒ 20%

Vörös erősítés és Morellonomikon

  • Égetés: 20% 10 másodperc alatt értékről 18% 10 másodperc alatt értékre csökkent.

ADOTTSÁGOK

  • Druida életerő-regenje 40-ről 45-re nőtt.
  • Fény támadási sebesség bónusza: 15%/25%/35%-ról 15%/35%/55%-ra nőtt.
  • Óceáni mana-regen (4 másodpercenként): 15/30/60-ról 10/30/60-ra módosult.
  • Árny bónusz sebzése: 60%/140%-ról 65%/150%-re nőtt.

HŐSÖK ERŐEGYENSÚLYA

1. osztály

  • Vayne életereje: 500-ról 550-re nőtt.
  • Vayne képességének sebzése (a maximális életerő adott %-a): 9%/12%/15%-ról 10%/13%/16%-ra nőtt.
  • Warwick manája: 50/150-ről 50/125-re csökkent.
  • Warwick képességének sebzése: 200/450/700-ról 200/500/800-ra nőtt.

2. osztály

  • Jax életereje: 650-ről 700-ra nőtt.
  • Jax sebzése: 50-re 55-re nőtt.
  • Malzahar minionjának sebzése: 30/60/90-ről 40/70/100-ra nőtt.
  • Neeko összes manája: 80-ról 60-ra csökkent.
  • Senna szövetségesnek adott bónusz sebzése: 15/30/55-ről 15/40/65-re nőtt.
  • Skarner pajzsának bónusz támadási sebessége: 30%/65%/100%-ról 50%/75%/100%-ra nőtt.
  • Syndra összes manája: 80-ról 65-re csökkent.
  • Varus képességének sebzése: 225/450/675-ről 225/450/800-ra nőtt.

3. osztály

  • Aatrox életereje: 700-ról 800-ra nőtt.
  • Aatrox képességének sebzése: 250/500/1000-ről 300/600/1200-ra nőtt.
  • Azir varázslatának sebzése: 125/250/375-ről 150/275/450-re nőtt.
  • Nocturne támadási sebessége: 0,75-ről 0,7-re csökkent.
  • Nocturne sebzése: 60-ról 55-re csökkent.
  • Qiyana kábításának időtartama: 3/4/5-ről 2,5/3,5/4,5-re csökkent.
  • Qiyana képességének sebzése: 300/500/700-ról 300/500/900-ra nőtt.
  • Sivir képességének időtartama: 7 másodpercről 5 másodpercre csökkent.

4. osztály

  • Annie – Tibbers sebzése: 150/300/1000-ről 125/350/1500-ra csökkent.
  • Twitch képességének sebzési aránya: 125%/150%/300%-ról 130%/160%/300%-ra nőtt.

5. osztály

  • Amumu kábításának időtartama: 2/2/2-ről 1,5/2/5-re módosult.
  • Amumu képességének sebzése: 150/250/1337-ről 100/200/1337-re csökkent.
  • Amumu kezdeti/teljes manája: 50/125-ről 75/150-re nőtt.
  • Master Yi képességének bónusz sebzése: 50/75/500-ről 75/100/500-ra nőtt.
  • Nami képességének sebzése: 150/250/350-ről 100/200/300-ra csökkent.

HIBAJAVÍTÁS

  • A megcélozhatatlan egységekre mostantól nem hat a tömegirányítás.
  • Végre-valahára kijavítottak egy hibát, amely miatt Annie manája ismét gyűlni kezdett, ha megidézett két Tibberst, és az egyiket hagyta meghalni.

Ti mit szóltok a 10.1-es frissítés változtatásaihoz?

Frissítés - 01.09. 9:31

Érkezett egy hotfix a frissítéshez, amellyel javítottak néhány súlyos hibát:

  • 2 Ionic Spark túl sok sebzést okozott, ha egy hősre tettük rá őket
  • Két Seraph's egy hősön blokkolta a hős működését
  • Singed néha nem mozdult
  • Nocturne dupla alaptámadást csinált a forgás után
  • Voltak játék végi és meccselőzmény hibák

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!