Letesztelték, hogy a Chem style, a Pace stat és az Agility mennyivel gyorsít egy játékost!

Letesztelték, hogy a Chem style, a Pace stat és az Agility mennyivel gyorsít egy játékost!

Nem árt azért tudni, hogy a kártyákhoz csatolt számok mit is jelentenek, főleg sebesség terén, és ebből a tesztből most pontos képet kapunk a témáról.

A sebesség a FIFA játékokban mindig is fontos tényező volt, most azonban egy játékos alaposan letesztelte több oldalról is ezt a tulajdonságot. A kártyákon tulajdonképpen 1-99-ig kaphatnak értéket a labdarúgók a gyorsaságukra. A Pace kvázi minden poszton sokat jelent, de talán a szélsők és a támadók esetében a legfontosabb mutató. A tesztelő játékos három kérdésre kereste a választ kutatásában:

  1. A Chem style-ok vajon 99 fölé boostolhatják-e a Pace-t?
  2. Mekkora különbséget jelent a sebességben 1-1 Pace pont?
  3. Az agility vajon befolyásolja-e a Pace-t, és ha igen, akkor mennyivel?

Az első fázisban először is megvizsgálta, hogy a Pace ugyanúgy működik-e offline, mint online a FUT-ban. Előhúzta a pakliból Townsendet egy Artist chemmel (passz és fizikai boost), majd kipróbálta Kick-offban és FUT-ban a futballistát. A különbség annyira pici volt, hogy igazából elhanyagolható, tehát kijelenthetjük, ugyanúgy futnak a labdarúgók mindkét környezetben. Minden esetben labda nélkül futtatta a játékosait.

1. Az a pletyka terjeng, hogy 99 fölé vihető a Pace stat, de megnyugtatott mindenkit a tesztből világosan látszott ez nem igaz. Walcott Flashback kártyáját próbálta ki egy Hunter chem style-al FUT-ban. Ezek után létrehozott egy custom játékost és ugyanazokat az értékeket adta neki, de a Pace-hez 99-et írt be. Ugyanaz a magasság és súly jellemezte mindkét játékosát. A végső számításoknál 0.010 másodperccel volt csak gyorsabb, így ezt semmisnek vehetjük.

2. Ehhez kreált még néhány custom játékost, mindenkinek 99-es Dribbling és Stamina-ja volt. Persze a magasság és a súly mindenkinél megegyezett. Ezt követte a 94-től 99-ig terjedő skálán lévő Pace tesztelése. Az rögtön látszott, hogy a pontonként emelkedő stat nem ad egyenletesen növekvő eredményt. Azt szűrte le, hogy 1 Pace pont nagyjából 0.03 másodperccel gyorsít egy játékost. Egy kicsit pontosítva a 0.03 másodperc az körülbelül 2 frame (képkocka) 60 FPS-nél (frame / sec = képkocka / másodperc).

Éppen ezért nagyobbra tette a különbséget és 10-es nagyságrendekkel növelte az értékeket: 69-től 99-ig. Ekkor az rajzolódott ki, hogy ilyenkor 0.3 másodperccel gyorsabb vagy lassabb egy játékos.

3. Röviden és tömören, igen. Az előzőleg megkreált custom játékosokkal próbálta ki ezt is, csak ezúttal 99-es Pace mellett 99-es Dribblinget kaptak. A különbséget megint 10-esével számolta (69-99). A számok alapján ez 0.07 másodperc pluszt ad 10 Agility esetén. Ez 4 képkocka 60 FPS mellett.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések