Nem is használ olyan sok adatmennyiséget, mint elsőre gondolnánk.
A League of Legends szinte minden kétséget kizáróan a piacvezető játékok közé tartozik. Azzal pedig, hogy állandó internetkapcsolat kell hozzá, talán nem mondunk újat már senkinek.
Azonban jogosan merül fel a kérdés azoktól, akik mobilinternettel játszanak mert nincs más opciójuk, akár szolgáltatójuk miatt, vagy mert sokat utaznak és a munkájuk megkívánja azt, hogy mégis mennyit fogyaszt a League of Legends?
Nos az idegrendszerünkből helyenként kétségtelenül sokat, ám szerencsére mobilinternetből ez közel sincs így. Természetesen az, hogy mennyi adatmennyiséget is használ, függ a játék hosszától is. Egy átlagos 30-40 perces mérkőzés valahol 15 és 100 MB adatforgalom között használ, személyes tapasztalataim alapján 45-60 MB környékén szokott ez az érték megállni. A voice chat használata azonban könnyen háromszorosára is növelheti ezt az értéket.
Amennyiben csökkenteni szeretnénk a felhasznált adatmennyiséget, érdemes a vizuális beállításokat alacsonyra venni, és fixálni az FPS-t amennyire csak lehet, úgy, hogy az még nekünk kényelmes legyen.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!