Digitális bankot nyitna az egyik leghíresebb gamer márka

Digitális bankot nyitna az egyik leghíresebb gamer márka

Az új Fintech cég a fiatalokat, a középkorúakat, illetve a kisebb vállalkozásokat szeretnének megcélozni a szolgáltatásaikkal.

2020. január 2-án a Razer digitális bank licenc kérelmet nyújtott be Szingapúrban. A gamer márka év eleji nyilatkozata alapján Razer Youth Bank lesz a szolgáltatásuk neve, és fiatalokat, középkorúakat, illetve kisebb vállalkozásokat szeretnének megcélozni a szolgáltatásaikkal, már amennyiben a szingapúri hatóságoktól megkapják az engedélyt. 

Amennyiben sikerrel járnak, digitális bankká válnak annak teljes szolgáltatásaival, mint a számlavezetés, befektetéseket kezelése, valamint kölcsönöket is nyújthatnak a felhasználóik számára. A Razer elmondta, hogy a banktermékeik fejlesztése érdekében együtt fognak dolgozni olyan cégekkel, mint a SkyScanner, (jegyfoglaló alkalmazás), illetve a Visa (pénzügyi vállalat, főleg bankkártya kiadásokkal foglalkoznak). Malajziában a gaming vállalat már ki is adta az "elektronikus pénztárcáját", a Razer Pay-t.

A szolgáltatás elsőként csak Malajziában és Szingapúrban lesz elérhető.

A Razer Fintech vezérigazgatója elmondta, hogy az elmúlt éveket azzal töltötték, hogy felkészüljenek a digitális bankjuk megnyitására, a stratégiai vezető pedig azzal egészítette ki, hogy hatalmas réteg még nem találta meg a számára megfelelő digitális banki szolgáltatást, amit szerinte ők meg tudnak majd teremteni. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A mezőgazdasági szektorban dolgozni dicsőség!

Néhány évtizeddel ezelőtt teljesen természetes volt az, hogy rengetegen a mezőgazdaságban dolgoztak. Aztán jött a robbanásszerűen fejlődő technológia, az urbanizálódás, a fogyasztó társadalom és megannyi egyéb modern hívság, és máris eltolódott a mérleg nyelve az ipari, gyári és szellemi munkák felé. 

Üzlet - Milyen luxusmeglepetést válasszunk egy dohányos férfinak?

Sokak szerint a szivarozás egyet jelent a luxussal, általában jól öltözött, tehetős üzletemberekkel azonosítjuk, ellentétben a cigarettázással, amely a nikotinéhség gyors kielégítésére alkalmas, vagy a pipázással, ami a vén tengeri medvék sajátja.

Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Közvetítések