Digitális bankot nyitna az egyik leghíresebb gamer márka

Digitális bankot nyitna az egyik leghíresebb gamer márka

Az új Fintech cég a fiatalokat, a középkorúakat, illetve a kisebb vállalkozásokat szeretnének megcélozni a szolgáltatásaikkal.

2020. január 2-án a Razer digitális bank licenc kérelmet nyújtott be Szingapúrban. A gamer márka év eleji nyilatkozata alapján Razer Youth Bank lesz a szolgáltatásuk neve, és fiatalokat, középkorúakat, illetve kisebb vállalkozásokat szeretnének megcélozni a szolgáltatásaikkal, már amennyiben a szingapúri hatóságoktól megkapják az engedélyt. 

Amennyiben sikerrel járnak, digitális bankká válnak annak teljes szolgáltatásaival, mint a számlavezetés, befektetéseket kezelése, valamint kölcsönöket is nyújthatnak a felhasználóik számára. A Razer elmondta, hogy a banktermékeik fejlesztése érdekében együtt fognak dolgozni olyan cégekkel, mint a SkyScanner, (jegyfoglaló alkalmazás), illetve a Visa (pénzügyi vállalat, főleg bankkártya kiadásokkal foglalkoznak). Malajziában a gaming vállalat már ki is adta az "elektronikus pénztárcáját", a Razer Pay-t.

A szolgáltatás elsőként csak Malajziában és Szingapúrban lesz elérhető.

A Razer Fintech vezérigazgatója elmondta, hogy az elmúlt éveket azzal töltötték, hogy felkészüljenek a digitális bankjuk megnyitására, a stratégiai vezető pedig azzal egészítette ki, hogy hatalmas réteg még nem találta meg a számára megfelelő digitális banki szolgáltatást, amit szerinte ők meg tudnak majd teremteni. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések