Hiába a nerfek, Aphelios így is saját bázisáról radírozza ki az ellenfelet

Hiába a nerfek, Aphelios így is saját bázisáról radírozza ki az ellenfelet

A Riot Games nerfelgeti a karaktert, de láthatóan messze még a siker.

Aphelios jó pár hete bent van már a játékban, sőt több nerfen is átesett már, ennek ellenére még mindig az egyik legnagyobb ban rátával rendelkezik. Semmi meglepő nincs ebben, a karakter kifejezetten broken, és ugyan a Riot próbálja belőni neki a helyes utat, lassan haladnak vele.

A hős legnagyobb problémája (nyilván az ellenfelek szemszögéből), hogy mindenre van eszköze. Távoli köpködésekre ott van a Calibrum, gyógyításra ott a Severum, minion takarításra az aoe sebzéssel operáló Infernum, minden másra pedig a zsebében lapuló aranymennyiség. Mivel egy ilyen összetett hősről van szó, ezért a Riotnak sincs egyszerű dolga vele, az egész karakter egy csodálatos dominó, ami pillanatok alatt romba is dőlhet akár.

Korábban már mutattunk nektek egy videót, amiben egy Aphelios majdnem teljesen eltakarított egy Lulut a kezdőn állva, most azonban ez az ördögi terv sikerrel zárult, az áldozat ezúttal egy Jinx volt.

Aphelios is a fair and perfectly balanced champion from r/leagueoflegends

A trükk ugyanaz, Aphelios hazateleportálás előtt letette a lövegét, ami Jinxet célba vette, lecsípett alapból egy szépet az életéből, de a jelölésnek köszönhetően Aphelios a saját bázisáról kilőhetett rá néhány alaptámadást.

Ezúttal sem fér kétség ahhoz, hogy az Aphelios fed volt-e vagy sem, két szinttel nagyobb, mint a Jinx, bot torony már ledöntve, egyértelmű, hogy a kék oldal alsó ösvénye dominált itt.

Aphelios egyébként a 9.24b-ben, valamint a 10.1-ben is gyengült és valószínűleg a 10.2-ben sem marad törődés nélkül.

9.24b nerfek

  • Calibrum, the Sniper Rifle - megjelölt sebzés aránya 0,4 bónusz AD-ról 0,3 bónusz AD-ra csökkent
  • Moonlight Vigil (R)
    • Infernum felerősített sebzés aránya 0,4 bónusz AD-ról 0,3 bónusz AD-ra csökkent
    • Infernum felerősített robbanásának területe 500 range-ről 400 range-re csökkent

10.1 nerfek

  • Az Infernum AOE sebzése 100% helyett 75% sebzéssel operál
  • Mozgási sebessége 330-ról 325-re csökken
  • Az alap életereje 530-ról 500-ra csökken

10.2-es várható nerfek

  • Calibrum Q képességének töltési ideje 9-6 másodpercről 10-8 másodpercre nő
  • Calbrium megjelölt célpontra kiosztott sebzése 20-40 (+30 % bónusz AD-ról) 15 (+20 % bónusz AD-ra) csökken
  • Severum Q képességének sebzése +35 % bónusz AD helyett +30 % bónusz AD-val növekszik
  • Mini Crescendum AD értéke 1-2,64 helyett 1-2,23-ra csökken

A 10.2-es frissítés többi balance változásáról ebben a cikkünkben olvashattok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!