A League of Legends legújabb hősével kapcsolatban erős kritikák fogalmazódtak meg.
Az Arénák királya meghódította az Idézők Szurdokát is, de a tapasztalatok alapján több hibát kell még orvosolnia a Riotnak ahhoz, hogy tökéletesen működjön a hős. Sett jelenleg népszerűségben verhetetlen, tiltási arányban ott van a lista élén, sőt a győzelmi aránya is kifejezetten jónak mondható, nem véletlen, hogy jó kezekben ilyen outplayekre is képes.
2nd Sett Game from r/leagueoflegends
A hős megkapta a játék egyik legizgalmasabb végső képességét, de a Jonh Cena mozdulat nem úgy működik, ahogy azt a leírás alapján elvárnánk. Az ultival kapcsolatban az alábbi hibákra derült fény a játékosok elmondása alapján:
- Nem egyértelmű a sebzés területe. Mind a Sett játékos, mind az ellenfél csapat számára kéne egy indikátor, ami pontosan mutatja hol fog lecsapni Sett és a magával rántott ellenséges hős. Ha ebbe nem menne bele a Riot, akkor is lehetne letisztultabb az animáció
- A végső képesség animációjának befejezése után a megragadott hős hamarabb tud mozogni, mint Sett. Ezt a furcsa feature-t alaposabban meg kéne vizsgálnia a Riotnak, esetleg egy nagyon rövid ideig tartó kábítással megfűszerezhetné a képességet, hogy ne legyen előnye az ellenségnek Settel szemben
- Zhonyával levédhető a végső képesség sebzése. Ha a Sett által felkapott hős azonnal elnyomja a Zhonya aktív képességét, amint befejeződött a landolás, akkor levédheti az ultiból elszenvedett sebzést. Valószínű a Riot nem így tervezte ezt a mechanikát
Ti milyen Settel kapcsolatos furcsaságokkal találkoztatok a mérkőzéseken?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!