A VFX frissítések sora még mindig nem ért véget, most Annie és Nautilus került a tervezők asztalára.
A Riot már évek óta azon dolgozik, hogy a mára több mint 10 éves League of Legends megfeleljen a mai grafikai elvárásoknak. Ezért lett egy új pályánk, a dzsungel szörnyetegei sokszor cseréltek gúnyát és a karakterek is folyamatosan kapják a VFX frissítéseket. Az ígéret pedig az volt, hogy a fejlesztők addig nem állnak meg, míg minden kész nincs és a közösség nem elégedett az eredménnyel. Ez vélhetően annyit jelent, hogy kisebb-nagyobb ráncfelvarrások addig nem állnak majd meg, míg létezik játék.
Arról már többször is szó volt, hogy Volibear és Fiddlestick kap majd egy nagyobb átdolgozást, ahol vélhetően nem csak a kinézetükhöz nyúlnak, a képességeik is megkapják a megérdemelt figyelmet. Viszont amíg eljön az idő a madárijesztő és a medve számára, a kerekek nem állhatnak meg, Thresh után Annie és Nautilus kapta a legújabb VFX frissítéseket.
Már maga a kinézet is sokkal letisztultabb, a karakter vonásai pedig kevésbé szögletesek. A tűz effektusok dinamikusabbak, ha lehet azt mondani, akkor a láng effektek már-már 'élőnek' tűnnek. Ami pedig fontos változás, hogy a W és az R hitbox-ja jól látható határokat kaptak. Mostantól végre láthatjuk, mi hol ér véget és nem lesz bosszankodás, hogy "márpedig az benne volt!".
Kedvenc mélytengeri búvárunk már évek óta ott van legjobb supportok között, sőt volt idő, mikor a felső ösvényen is megállta a helyét. Mostanában a top Naut ugyan kevésbé népszerű, de a Riot fejlesztőgárdája úgy gondolta, hogy itt az ideje annak, hogy ide is jöjjön egy kis optikai tuning. Az eredmény pedig szemet gyönyörködtető. Az egyik legfontosabb, hogy a passzív végre nem csak alig látható, a lekötés és annak az időtartama végre jól látható. Ezen kívül az eldobott horgony animációja is sokkal szebb lett.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!