Várhatóan ezek a módosítások bekerülnek majd a következő patchbe.
Valószínű a legtöbb játékos már alig várja, hogy végre megérkezzen az éles szerverekre a Wukong mini-rework, de a Riotnál nem csak a Majomkirállyal foglalkoznak a fejlesztők. Akali, Gnar és Yuumi is változtatásokat kapott a tesztszerveren, amelyek közül akár mindegyik visszaköszönhet majd a 10.3-as patch élesedésekor.
Akali
Twilight Shroud (W)
- Új: Ha akalit olyan képesség éri, amitől mozdulatlanná válik (immobilize), akkor a mozdulatlanság időtartama alatt előbújik a Shroudból
- A Shroudban kapott mozgási sebesség megváltozott. Az eddigi 20/25/30/35/40 % bónusz MS-ről 30/35/40/45/50 % bónusz mozgási sebességgel kell számolnunk, ami 2 másodperc alatt nullázódik
Perfect Execution (R)
- Eddig nem kellett célpont az ulti első fázisához, mostantól csak ellenséges hősre nyomható el az R1
- Az első castot maximum 625-ös range-re lehet elsütni, Akali 625-675 range-re ugrik a célpont távolságától függően
- A második cast utáni ugrás sebessége 3000-ről 1900-ra csökkent
Gnar
- Alap mozgási sebesség 325-ről 335-re nőtt
Hyper (Mini W)
- Új: minimum sebzést kapott a képesség. Ennek értéke 40/60/80/100/120
Yuumi
Prowling Projectile (Q)
- Manaköltség 85/90/95/100/105/110-ről 90/88/86/84/82/80-ra változott
- Felerősített sebzés 50/95/140/185/230/275-ről 45/80/115/150/185/220-ra csökkent
- Új: Mostantól az ellenséges célpont jelenlegi életerejének 3/4/5/6/7/8 %-ával nő a felerősített sebzése a Q-nak
You and Me! (W)
- CC utáni 5 másodperces töltési idő mostantól a CDR-rel arányosan csökken
- Silence effekt nem számít immobilize-nak, vagyis nem kapunk utána 5 másodperces CD-t a W-re
Zoomies (E)
- Gyógyítás értéke 70/110/150/190/230 (+30 % AP-ról) 70/100/130/160/190 (+ 40 % AP-ra) nőtt
Összességében Akali komoly nerfekre, Gnar kisebb erősítésre, Yuumi jelentősebb buffokra számíthat. Meglátjuk, hogy ezek közül a tesztelés alatt álló módosítások közül, mi kerülhet be majd az éles szerverekre.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!