Hirdetés

Így növekedtek az e-sport munkahelyek és lehetőségek száma 2019-ben

Hitmarker kiadott egy infógrafikát, amely 2019-ben ismerteti az e-sport állások helyzetét szerte a világban.

Hirdetés

A Hitmarker, ami egy brit munkaerő toborzó cég felmérte, hogy 2018-hoz képest, 2019-ben mennyivel nőtt az e-sportban dolgozók száma, munkahelyük varianciája és jövedelmük. Az jól látható az infógrafikából, hogy megkétszereződött az e-sportban dolgozók száma, illetve több mint 10 százalékkal nőtt a teljes állású foglalkoztatottak aránya 2018-hoz képest.

Az első számú gaminggel és e-sporttal foglalkozó cég, ami a legtöbb lehetőséget biztosította a munkavégzésre nem más int a Twitch. Rögtön mögötte ott a Riot és az Epic Games, mögöttük a Blizzard majd a Skillz. Majdnem felével nőtt a szoftverfejlesztők száma a piacon, emellett pedig marketing és sales vonalon történt emelkedés. 

A legtöbb állást az USA-ban, azon belül is a nyugati parton találhatjuk. Második helyen a távol-keleti országok állnak, ahol csökkentek a lehetőségek 2018-hoz képest. Egyesült Királyság, Kanada és Németország bír még nagyobb felvevőpiaccal, bár láthatóan már határon járnak a lehetőségek Európában.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
1 db hozzászólás
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés