Pontos számokat árult el a Riot Games a 10.4-es patch tárgy- és rúnaváltoztatásaival kapcsolatban.
Mark Yetter ezúttal sem bírt magával, nyolc nappal a 10.4-es patch érkezése előtt megosztotta Twitteren, hogy milyen pontos értékeket tervez a Riot Games a megújult tárgyakhoz és rúnákhoz. Mivel február 20-ig még van idő, ezért nem lehet biztosra venni, hogy tényleg ezek a számok szerepelnek majd a frissítés hivatalos leírásában, de jó eséllyel ezekre számíthatunk.
Rúnaváltozások a 10.4-es frissítésben
- Phase Rush - buff
- 3 helyett 4 másodperc áll rendelkezésre, hogy a szükséges mennyiségű támadást kivitelezzük
- Közelharci hősöknek 25-40 % helyett 30-50 % bónusz mozgási sebesség jár
- Hail of Blades - buff
- 2 helyett 3 másodperc áll rendelkezésre, hogy a szükséges mennyiségű támadást kiosszuk az ellenségre
- Töltési idő 4 másodpercről (harcon kívül) 8 másodpercre nő (harcon kívül és harc alatt is ketyeg az óra)
- Legend: Tenacity, Legend: Alacrity és Legend: Bloodline - nerfek
- Large Monsterek megölése után 5 stack helyett csak 4 jár
- Perfect Timing - nerf
- 10 perc helyett 14 perc után jár a Stopwatch, de minden kill és assist 2 perccel csökkenti a timert
- Guardian Angelen, Stoneplate Gargoyle-on és a Zhonyán nem csökken többé a CD
- Unflinching - buff
- Bugosan adja a passzív a 10 % töltési idő csökkentés a CD-s idézői képességek után, javítják ezt a hibát
Tárgyváltoztatások a 10.4-es frissítésben
- Stopwatch - nerf
- 600 helyett 650 aranyba kerül
- Bami's Cinder - buff
- Új Immolate passzívot kap a Bami's Cinder: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 6-23 (+2% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket
- Sunfire Cape - buff
- Új Immolate passzívot kap a Sunfire Cape: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 26-43 (+5% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket
- Cinderhulk - buff
- Új Immolate passzívot kap a Cinderhulk: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 12-29 (+4% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket
Végül, de nem utolsósorban változik az Exhaust is. A Kifárasztás idézői képesség hatóideje 2,5 másodpercről 3 másodpercre nő.
Nektek hogy tetszenek a tervezett módosítások?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!