Hivatalosan is érkezik a Team Deathmatch a PUBG-ba

Már videón is láthatjuk a PUBG legújabb, igen mozgalmas játékmódját.

Tegnap reggel a PUBG a menüjében feltűnt egy új fül, az Arcade, amire kattintva egy Team Deathmatch játékmód jelent meg a játékosoknak. Mivel ez a PUBG-n belül bukkant fel, így nyugodt szívvel lehetett hivatalos leaknek hívni, aminél már csak annyi volt a kérdés, hogy mikor érkezik. Nos, nem kellett rá sokat várni, már hivatalosan is bejelentették.

Nézzük is meg a legfontosabb tudnivalókat az új módról.

Szabályok

  • A játékmód 8v8 formátumú
  • Csakis FPP nézetben játszható
  • A Spawn kitek elérhetőek
  • Az újraéledés elérhető
    • 5 másodperccel a halál után élednek a játékosok
    • Az éledő játékos a társaihoz közel jelenik meg, ha biztonságos a terep
    • Éledést követően a játékosok egy rövid ideig sebezhetetlenek
  • A TDM módban nincs knock
  • Nincs friendly fire
  • A gyilkosságok és assistok töltik a boost vonalat
    • Ha 5 másodpercig nem kapsz sebzést, akkor ebből töltődik az életed
  • A játékosok nem tudnak visszacsatlakozni a TDM meccsekbe
    • Ez magába foglalja a szándékos kilépést és az összeomlásokat is

Cél

  • A TDM körökre osztott játék, az a csapat nyeri a mérkőzést, aki két kört előbb nyer meg
  • Egy kört az a csapat nyer, aki előbb éri el az 50 killt, vagy 10 perc után több killje van

Jutalmak

  • BP pontok járnak a mérkőzésekért a saját teljesítményed alapján
  • Survivor Pass XP nem jár érte

Térképek

Hét különböző TDM pályán mérkőzhetnek majd meg a játékosok, amelyek nemcsak megjelenésükben, hanem a rajtuk alkalmazható fegyverekben is el fognak térni. Például Podvosto Vikendiről a nagyobb távolságú harcokat részesíti előnyben, míg a dokkok Sanhokról pedig a közelharcot támogatják.

A pályák listája:

  • Erangel - Stalber, Sosnovka Military Base
  • Sanhok - Paradise Resort, Docks
  • Vikendi - Podvosto, Peshkova
  • Miramar - Campo Militar

Boost csík

A boost gauge másképp működik a TDM során, mint a BR-ben. Éledés után a vonal 50%-on áll, és ez nem kezd el csökkenni, amíg nem kapsz sebzést. Szerzett kill esetén 50%-ot töltődik a vonal, assist esetén pedig 20%-ot. Ha vesztettél életerőt, akkor sebzés nélkül eltöltött 5 másodperc után gyógyítást kapsz a boostból. Másodpercenként 10%-ot csökken, míg 10% életerőt tölt vissza. A boost gauge itt nem biztosít plusz mozgási sebességet.

Fegyverek

A játékosok 8 darab, előre összeállított loadoutból választhatnak:

  • 2 AR kit
  • 2 DMR kit
  • 2 SR kit
  • 1 SMG kit
  • 1 shotgun kit

A fejlesztők ígérete szerint ez csak a kezdete a PUBG Arcade vonalának, a TDM is fog majd bővülni, valamint más játékmódokat is tesznek majd be, de azt kiemelték, hogy továbbra is a BR módon lesz a legnagyobb hangsúly.

A TDM játékmód hamarosan elérhető lesz a teszt szerveren.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerintetek jó dolog, hogy más játékkategóriák felé is nyit a PUBG Corp.?

  • 100 %
  • 0 %