Az elemek után most jöhetnek a galxisok, a fejlesztők ígérete szerint minden meccs egyedi lesz.
A Rise of Elements már hónapok óta a Teamfight Tactics mozgatórugója. A fejlesztők szerint a szett beváltott minden hozzá fűzött reményt, hiszen a játékosok nagyon szerették. Viszont a rendszer szerintük egy picit kötött volt és nagyon sokszor szorította őket sarokba, mikor egy-egy új ötletet akartak a játékba pakolni. Ezen kívül az egész néha kicsit bonyolultnak hatott. A játékosok nem mindig tudták, hogy a különböző elemekre kit érdemes pakolni, hogy mikor érdemes figyelmen kívül hagyni a különleges hexeket és mikor hasznos, ha hagyjuk a kompozíciót és csak a buffokat vesszük előre. Elmondásuk szerint pont ezen akartak változtatni, mikor a Galaxies fejezetet tervezték. Egyidőben akarták erősíteni és gyengíteni a randomfaktort.
Egy messzi-messzi galaxisban
Az alap dolgok nem változnak, az alap szabályokhoz nem nyúlnak. A figurák kombinációs szabályai, a tárgyak és persze a harci körülmények maradnak a régi mederben. A változás abban rejlik, hogy lesznek olyan játékok, amikor a meccs egy másik galaxisban folyik majd. Példának okáért ott lesz a "Neekoverse", ahol minden játékos kap majd két Neeko's Help tárgyat az első körben. Onnantól kezdve mindenki azt csinál azzal, amit akar. Felhasználhatja egyből, hogy korai 2 csillagos egységeket rakjon, de várhat vele a játék kései szakaszáig, hogy az öt arany értékű egységekre használja azt. Vagy ott van a "4 cost carousel", ahol az első carousel körben minden egység 4 arany értékű lesz. Itt a kérdés az, hogy aköré építi az ember a kompozícióját vagy csak simán eladja és máris inkább a korai ökonómiai előnyt próbálja megcsinálni.
Azt soha nem lehet majd tudni, hogy az elindított játék hova repít majd minket, illetve a fejlesztők ígérete szerint a szett ideje alatt folyamatosan jönnek majd az új helyszínek és az új univerzumok, amik érdekes kiegészítőként szolgálnak majd a következő hónapokban. Az elmondások alapján az új fejezetben több lesz a változatosság és a játékosoknak adaptálódniuk kell a változó körülményekhez és kiegészítő szabályokhoz. Viszont a mechanika egyértelmű és átláthatóbb, mint az elemek rendszere, mivel sokkal kevesebb a a variáns és így könnyebben lesz érthető az egész, akár az új játékosoknak is.
"Ha azt látjuk, hogy minden játék más-más galaxisban, más-más módon megy végig, akkor tudjuk, hogy jól csináltuk a dolgunkat."
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!