Távolsági karakterekkel nehezebb lesz tornyot törni a 10.5-ös frissítéstől

Távolsági karakterekkel nehezebb lesz tornyot törni a 10.5-ös frissítéstől

A Riot Games erősíteni akarja a felső ösvény ráhatását a játékra, ehhez pedig a range hősök erejéből is visszavesznek.

A 10.5-ös LoL frissítés igen fontos lesz, ugyanis a Riot Games ezúttal nemcsak karaktereket, hanem egy komplett szerepkört akar erősebbé tenni. Több, a mérkőzések rendszeréhez köthető módosításokat eszközölnek majd ehhez, ilyen lesz például az is, hogy a melee hősök megnövelt sebzést oszthatnak ki a turret plate-ekre, míg a range karakterek ezen erejét csökkentik.

Riot Scruffy friss posztjából pontos számok is kiderültek:

  • A turret plate-ek 120 helyett 160 goldot adnak majd
  • A plate-ek range karakterektől 20%-kal kevesebb sebzést kapnak
  • A torony pajzsa, a Runic Bulwark minden közelben tartózkodó ellenfél után 35 helyett 45 armort és MR-t kap

Dzsungeles lesz mindenki

A 10.4-ben megkezdett "dzsungeles lesz mindenki" hadjáratát itt is folytatja a Riot Games, újabb erre vonatkozó erősítéseket kap néhány hős.

  • Darius: A passzívja 120% helyett 175% sebzést okoz szörnyeknek
  • Mordekaiser: A passzívja 25-120 sebzés helyett 28-164 sebzést okoz szörnyeknek
  • Poppy: A Q sebzése nem karakter típusú ellenfelekre 40-120-ról 50-160-ra nő
  • Brand: Eltolták a 10.6-os frissítésre

A karakterek további gyengítéseiről és erősítéseiről az alábbi cikkünkben olvashattok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!