14 hős változott, átalakulhat a top lane meta: megérkezett a 10.5-ös frissítés

14 hős változott, átalakulhat a top lane meta: megérkezett a 10.5-ös frissítés

Itt van a patch, itt van újra!

Folyamatosan próbálja frissen tartani a casual és profi szintű metát is a Riot Games, ezért komoly átalakításokat eszközöltek a felső ösvényen. A turret plate módosítások és pár célzott módosítás jelentősen felkavarhatja az állóvizet a top lane-en. Itt a 10.5-ös patch notes, azaz a frissítés hivatalos leírása!

ALISTAR

  • Alap HP 575-ről 600-ra nőtt
  • Triumphant Roar (passzív): eddig csak akkor lehetett stackeket szerezni, ha CD-n volt a képesség, mostantól bármikor lehet majd charge-okat szerezni

AMUMU

  • Curse of the Sad Mummy (R): töltési idő 130/115/100 másodpercről 150/125/100 másodpercre nőtt

BARD

  • Traveler's Call (passzív): 5 chimeonkénti sebzés 15-ről 12-re csökkent

BLITZCRANK

  • Alap armor 40-ről 37-re csökkent

GRAVES

  • Alap MR 30-ról 32-re nőtt
  • Szintenkénti MR 1-ről 1,25-re nőtt
  • End of the Line (Q): manaköltség 60/65/70/75/80 manáról minden szinten 60 manára változik, töltési idő 13/12/11/10/9 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökkent

KAI'SA

  • Icathian Rain (Q): AP arány 0,4-ről 0,25-re csökken, fejlesztés után a lövedékek száma 10-ről 12-re nőtt
  • Void Seeker (W): sebzés 20/45/70/95/120 (+0,6 AP)(+1,5 összes AD-ról) 30/55/80/105/130 (+0,7 AP)(+1,3 összes AD-ra) változott, fejlesztés után a töltési idő 50 %-a helyett 70 %-ot kap vissza Kai'Sa

KAYN

  • The Darkin Scythe (passzív): orbok spawnolási aránya eddig a 0/8/12 percben változott, az 5. perctől folyamatosan növekszik, 13. perctől nem növekedik tovább
  • Blade's Reach (W): lassítás 60 %-ról 70 %-ra nőtt

LISSANDRA

  • Ice Shard (Q): AP arány 0,7-ről 0,8-re nőtt

NEEKO

  • Szintenkénti attack speed 3 %-ról 3,5 %-ra nőtt
  • Attack speed 0,645-ről 0,670-re nőtt
  • Tangle-Barbs (E): AP arány 0,4-ről 0,6-re nőtt
  • Pop Blossom (R): kapott pajzs 50/80/110 (+0,5 AP-ról) 75/100/125 (+0,75 AP-ra) nőtt

ORNN

  • Brittle hatás alatt álló ellenfelekre a sebzés 12-20,5 % max HP-ról 10-18 % max HP-ra csökkent
  • Masterwork tárgyak Ornnra 12-es szint helyett 13-as szinttől érhetőek el
  • Masterwork tárgyak a szövetségesekre 13-as szint helyett 14-es szinttől érhetőek el

RAMMUS

  • Attack speed 0,656-ról 0,625-re csökkent

SETT

  • Alap armor 37-ről 33-ra csökkent
  • Alap HP visszatöltés 8-ról 7-re csökkent
  • Szintenkénti HP visszatöltés 0,75-ről 0,5-re csökkent
  • The Show Stopper (R): lassítás ideje 1,5 másodpercről 1 másodpercre csökkent

SIVIR

  • Boomerang Blade (Q): áthaladásonkénti sebzés 35/55/75/95/115 (+70/80/90/100/110 % összes AD)(+50 % AP-ról) 35/50/65/80/95 (+70-130 % összes AD)(+50 % AP-ra) változott
  • On the Hunt (R): minimum mozgási sebesség 20 %-ról 20/25/30 %-ra nő

SONA

  • Alap AD 45-ről 49-re nőtt
  • Szintenkénti AD 2-ről 3-ra nőtt
  • Song of Celerity (E): saját magának adott plusz mozgási sebesség 10/11/12/13/14 %-ról 20 %-ra nőtt

A turret plate-ekkel és tárgyakkal kapcsolatos módosításokat a következő oldalon találjátok!

A Riot célja a toronypáncél módosításokkal nem volt más, mint a közelharci hősök közvetett buffolása, miközben lassítják a csapatos pusholást. Solo melee pusherek visszatérhetnek majd a metába, mint Yorick vagy Tryndamere. 

  • Plate-enkénti bónusz 120 aranyról 160 aranyra nőtt
  • Új - Távolsági ellenállás: A toronypáncélok 17 %-kal kevesebb sebzést szenvednek el távolsági hősöktől
  • Külső tornyok armor és MR-je 40/80/120/160/200-ról (0-4 páncél elvesztésénél) 15-50/85/120/155-re csökkent (0-4 páncél elvesztésénél)
  • Bulwark ellenállások minden második hős után 35-ről 45-re nőttek
  • Külső tornyok armor és MR-je páncélvesztés után nem változott, ugyanúgy 40 maradt

Blade of the Ruined King

  • Közelharci hősök alaptámadásai 8 % helyett 12 % bónusz fizikai sebzést okoznak a célpont aktuális HP-ja alapján

RAVENOUS HYDRA 

  • Az aktiválás sugara 400-ról 450-re nő, a lifesteal 12 %-ról 18 %-ra nő
  • Az aktiválás középpontja a hős előtti 125-ös távolságról az alaptámadás távolságára változik, de legfeljebb 200-ra

TITANIC HYDRA

  • Az elsődleges célpontra 5 (+1 % max HP) helyett 5 (+1,5 % max HP-t) bónusz fizikai sebzést okoz, a másodlagos célpontokra 40 (+2,5 % max HP) helyett 40 (+3 % max HP) fizikai sebzést okoz

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerintetek elég lesz Settre ez a nerf?

  • 15 %
  • 67 %
  • 9 %
  • 9 %