League of Legends - A balance módosításokon felül talán végre valahára megérkezhet a Wukong mini-rework is... legalábbis a listán szerepel.
Ha eddig úgy érezted, hogy a 10. szezon LoL frissítései nem voltak olyan kiterjedtek, akkor most változhat a véleményed, a 10.6-os patch jó néhány beteg buffnak ad helyet, például a 10.6-tól már a Teemo jungle sem számít majd troll picknek. A változtatásokat a LoL vezető játékmenet-tervezője, Riot Scruffy osztotta meg.
Rendszer változások
- Teleport erősítés: A fix 360 másodperces töltési idő helyett 480-240 másodperc lesz, a pontos idő pedig a szintünktől függ majd. Ezenfelül a leérkezést követő 3 másodpercben 30-45% bónusz mozgási sebességet is kap a használója
- Death Dance rework: Csak AD helyett most már AD-t, páncélt, és varázsellenállást is ad majd
- Gold funneling nerf: A Monster Hunter passzív 50%-kal kevesebb XP-t ad minionok után
Nerfek
- A lelkenként kapott passzív AD-t 1-ről 0,75-re csökkentik
- A Weakened Soul töltési idejét fix 4-ről 6/5/4 másodpercre növelik az 1/6/11 szintek között
- Severum életlopása 8-25%-ról 3-20%-ra csökken
- Infernum minionoknak osztott sebzése 45%-ról 30%-ra csökken
- A mini-chakram sebzése 30-173%-ról 24-164%-ra csökken a teljes AD alapján
- A szintenként kapott varázsellenállása 1,25-ről 0,75-re csökken
- Az E képesség crit rátája 50%-ról 33%-ra csökken
- A W bónusz sebzése 50-70%-ról 40-60%-ra csökken
- A W mana költsége 30-ról 40-re nő
- Az E mana költsége 45-ről 60-ra nő
- Az R klón auto attack rátája a teljes AD 75%-a helyett 60% lesz
Buffok
- A Q totál gyógyítása 40-80-ról 50-90-re nő
- A Q mozgási sebesség bónusza 10-20%-ról 15-25%-ra nő
- Az R képesség lassítása 2 másodpercről 3 másodpercre nő
- Eltolták a 10.7-es frissítésre
- A Q lassításának időtartalma 1 másodpercről 1,25 mp-re nőtt
- Az E stun időtartama 0,75-ről 1 másodpercre nőtt
- A passzív orbjainak arányát növelik, a játék korai szakaszában több orbot gyűjthetünk majd be, nagyjából a 13. percre pedig visszaáll a régi arány
- A szintenként kapott AD mennyisége 2,26-ról 2,5-re nő
- A W 32-100 helyett 45-100-at gyógyít majd
- Az R 200-300 helyett 200-400-at gyógyít majd
- Az R fear időtartama 0,75-1,5 mp-ről 0,75-2 mp-re nő a távolság alapján
- A W középső területének sebzése 50% helyett 66,7%-kal lesz több, mint a külső peremének
- A Q sebzése 70-230-ról 80-240-re nőtt
- A W mozgási sebesség bónuszát 40-60%-ról 50-70%-ra növelik
- A mozgási sebességét 330-ról 335-re növelik
- Az E shield kapacitása 60-300-ról 80-300-ra nő
- A kék kártya AP arányát 0,5-ről 0,9-re növelik
- A piros kártya Ap arányát 0,5-ről 0,7-re
- A szintenként kapott mana regenje 0,8-ról 1-re nő
- A W alap sebzése 80-160-ról 80-200-ra nő
Dzsungel érdekeltségű hősváltozások
- A passzívja 120% sebzést okoz szörnyeknek
- A növények 150%-os sebzést osztanak ki szörnyeknek
- A W 150%-os sebzést okoz szörnyeknek
- A Q maximális szörnyeknek osztott sebzését 75-175-ről 120-200-ra növelik
- A vakítás időtartama 100%-kal nő a szörnyek ellen
- Az E 150%-os sebzést okoz szörnyeknek
- Sírok jelennek meg a nagy szörnyek halála esetén
- A Ghoulok 50%-kal csökkentett sebzést kapnak a szörnyektől
Riot Scruffy kiemelte, hogy még mindig módosulhat ezen változtatások közül egy-két dolog, de a többségük már garantáltan megérkezik. Ezenfelül végre valahára talán megkaphatjuk a Wukong mini-reworköt, legalábbis Scruffy listáján ez is szerepel, illetve aktiválódhat az autofill és duo parity is, vagyis a kiegyenlítettség azon formája, hogy ha a mi csapatunkban autofill jungler van, akkor megpróbál a rendszer az ellenfélhez is olyat tenni.
Érdekes változtatásoknak nézünk ismét elébe, kíváncsian várjuk a végleges listát.
Számodra melyik változtatás a legérdekesebb?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!