Pontos értékekkel láthatjuk a dzsungel Teemot és a Shaco nerfet - 10.6 részletes tervek

Pontos értékekkel láthatjuk a dzsungel Teemot és a Shaco nerfet - 10.6 részletes tervek

League of Legends - A balance módosításokon felül talán végre valahára megérkezhet a Wukong mini-rework is... legalábbis a listán szerepel.

Ha eddig úgy érezted, hogy a 10. szezon LoL frissítései nem voltak olyan kiterjedtek, akkor most változhat a véleményed, a 10.6-os patch jó néhány beteg buffnak ad helyet, például a 10.6-tól már a Teemo jungle sem számít majd troll picknek. A változtatásokat a LoL vezető játékmenet-tervezője, Riot Scruffy osztotta meg.

Rendszer változások

  • Teleport erősítés: A fix 360 másodperces töltési idő helyett 480-240 másodperc lesz, a pontos idő pedig a szintünktől függ majd. Ezenfelül a leérkezést követő 3 másodpercben 30-45% bónusz mozgási sebességet is kap a használója
  • Death Dance rework: Csak AD helyett most már AD-t, páncélt, és varázsellenállást is ad majd
  • Gold funneling nerf: A Monster Hunter passzív 50%-kal kevesebb XP-t ad minionok után

Nerfek

  • A lelkenként kapott passzív AD-t 1-ről 0,75-re csökkentik
  • A Weakened Soul töltési idejét fix 4-ről 6/5/4 másodpercre növelik az 1/6/11 szintek között

  • Severum életlopása 8-25%-ról 3-20%-ra csökken
  • Infernum minionoknak osztott sebzése 45%-ról 30%-ra csökken
  • A mini-chakram sebzése 30-173%-ról 24-164%-ra csökken a teljes AD alapján

  • A szintenként kapott varázsellenállása 1,25-ről 0,75-re csökken
  • Az E képesség crit rátája 50%-ról 33%-ra csökken

  • A W bónusz sebzése 50-70%-ról 40-60%-ra csökken
  • A W mana költsége 30-ról 40-re nő
  • Az E mana költsége 45-ről 60-ra nő

  •  Az R klón auto attack rátája a teljes AD 75%-a helyett 60% lesz

Buffok

  • A Q totál gyógyítása 40-80-ról 50-90-re nő
  • A Q mozgási sebesség bónusza 10-20%-ról 15-25%-ra nő

  • Az R képesség lassítása 2 másodpercről 3 másodpercre nő

  • Eltolták a 10.7-es frissítésre

  • A Q lassításának időtartalma 1 másodpercről 1,25 mp-re nőtt
  • Az E stun időtartama 0,75-ről 1 másodpercre nőtt

  • A passzív orbjainak arányát növelik, a játék korai szakaszában több orbot gyűjthetünk majd be, nagyjából a 13. percre pedig visszaáll a régi arány

  • A szintenként kapott AD mennyisége 2,26-ról 2,5-re nő
  • A W 32-100 helyett 45-100-at gyógyít majd
  • Az R 200-300 helyett 200-400-at gyógyít majd

  • Az R fear időtartama 0,75-1,5 mp-ről 0,75-2 mp-re nő a távolság alapján

  • A W középső területének sebzése 50% helyett 66,7%-kal lesz több, mint a külső peremének

  • A Q sebzése 70-230-ról 80-240-re nőtt

  • A W mozgási sebesség bónuszát 40-60%-ról 50-70%-ra növelik

  • A mozgási sebességét 330-ról 335-re növelik
  • Az E shield kapacitása 60-300-ról 80-300-ra nő

  • A kék kártya AP arányát 0,5-ről 0,9-re növelik
  • A piros kártya Ap arányát 0,5-ről 0,7-re

  • A szintenként kapott mana regenje 0,8-ról 1-re nő
  • A W alap sebzése 80-160-ról 80-200-ra nő

Dzsungel érdekeltségű hősváltozások

  • A passzívja 120% sebzést okoz szörnyeknek

  • A növények 150%-os sebzést osztanak ki szörnyeknek

  • A W 150%-os sebzést okoz szörnyeknek

  • A Q maximális szörnyeknek osztott sebzését 75-175-ről 120-200-ra növelik

  • A vakítás időtartama 100%-kal nő a szörnyek ellen
  • Az E 150%-os sebzést okoz szörnyeknek

  • Sírok jelennek meg a nagy szörnyek halála esetén
  • A Ghoulok 50%-kal csökkentett sebzést kapnak a szörnyektől

Riot Scruffy kiemelte, hogy még mindig módosulhat ezen változtatások közül egy-két dolog, de a többségük már garantáltan megérkezik. Ezenfelül végre valahára talán megkaphatjuk a Wukong mini-reworköt, legalábbis Scruffy listáján ez is szerepel, illetve aktiválódhat az autofill és duo parity is, vagyis a kiegyenlítettség azon formája, hogy ha a mi csapatunkban autofill jungler van, akkor megpróbál a rendszer az ellenfélhez is olyat tenni.

Érdekes változtatásoknak nézünk ismét elébe, kíváncsian várjuk a végleges listát.

Számodra melyik változtatás a legérdekesebb?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Teemo szerinted jó dzsungeles lesz?

  • 30 %
  • 58 %
  • 12 %
League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.