Teljes leírás: 23 hős változott, megérkezett a 10.6-os frissítés

Teljes leírás: 23 hős változott, megérkezett a 10.6-os frissítés

Nem kell tovább várni, itt van végre a mini-reworkölt Wukong!

Elképesztő mennyiségű tartalmat sikerült ezúttal is belezsúfolnia a Riotnak az aktuális frissítésbe. A 10.6-os patchben tovább bővül a dzsungel hősök "medencéje", felbukkan az átdolgozott Wukong, emellett rengeteg nerf és buff borzolhatja tovább a kedélyeket. Jöjjenek a frissítés részletei!

Anivia

  • Glacial Storm (R) - fagyasztás időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt (Flash Frost (Q) időtartamával egyezik meg)

Aphelios

  • Severum - Innate - Resurgent Heal: az összes sebzés 8-25%-a helyett mostantól 3-20% életerőt tölt vissza
  • Infernum - Innate - Incindiary AoE sebzés a minionokra: az AoE sebzés 45%-a (9-es szinten) helyett 30%-ot (9-es szinten) sebez
  • Crescendum - Chackram alaptámadás: 30-173% összes sebzés helyett 24-164% összes sebzést oszt ki

Darius

  • Crippling Strike (W)
    • Bónusz fizikai sebzés 50/55/60/65/70% összes AD-ról 40/45/50/55/60% összes AD-ra csökkent
    • Manaköltség 30 manáról 40 manára nőtt
  • Apprehend (E) - manaköltség 45 manáról 70/60/50/40/30 manára változott

Draven

  • Blood Rush (W) - plusz mozgási sebesség 40/45/50/55/60%-ról 50/55/60/65/70%-ra nőtt

Garen

  • Szintenkénti plusz magic resist 1,25-ről 0,75-re csökkent
  • Judgment (E) - crit arány 50%-ról 33%-ra csökkent

Hecarim

  • Onslaught of Shadows (R) - fear hatóideje 0,75-1,5 másodpercről 0,75-2 másodpercre csökkent a megtett távolság alapján

Kayn

  • The Darkin Scythe (passzív) - 10-13 perc között 15%-kal gyorsabban szerzi meg az orbokat a hős

Kindred

  • Szintenkénti AD 2.26-ról 2,5-re nőtt
  • Mana regen 6,072-ről 7-re nőtt
  • Wolf's Frenzy (W) - életerő visszatöltés 32-100-ról 49-100-ra nőtt a hiányzó életerő alapján
  • Lamb's Respite (R) - gyógyítás 200/250/300-ról 250/325/400-ra nőtt

Morgana

  • Alap mozgási sebesség 330-ról 335-re nőtt
  • Black Shield (E) - pajzs nagysága 60/120/180/240/300-ról 80/135/190/245/300-ra változott

Ryze

  • Szintenkénti mana regen 0,8-ről 1-re nőtt
  • Rune Prison (W) - sebzés mértéke 80/100/120/140/160-ról 80/110/140/170/200-ra nőtt

Senna

  • Absolution (passzív)
    • Lelkenkénti bónusz AD 1-ről 0,75-re csökkent
    • Innate - Weakaned Soul: töltési idő 4 másodpercről 6/5/4 (1/6/11-es szinten) másodpercre csökkent 

Shaco

  • Hallucinate (R) - klón alap AD-ja 75% összes AD-ról 60% összes AD-ra csökkent

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Teljes gyógyítás 40/50/60/70/80 (+0,3 AP-ról) 50/60/70/80/90 (+0,3 AP-ra) nőtt
    • Bónusz mozgási sebesség 10-20%-ról 15-25%-ra nőtt

Twisted Fate

  • Pick a Card (W)
    • Kék kártya AP aránya 0,5-ről 0,9-re nőtt
    • Vörös kártya AP aránya 0,5-ről 0,6-re nőtt

Urgot

  • Corrosive Charge (Q) - lassítás időtartama 1 másodpercről 1,25 másodpercre nőtt
  • Disdain (E) - stun időtartama 0,75 másodpercről 1 másodpercre nőtt

Veigar

  • Alap AD 50,71-ről 52-re nőtt
  • Szintenkénti AD 2,625-ről 2,7-re nőtt
  • Alap armor 22,55-ről 23-ra nőtt
  • Baleful Strike (Q) - alapsebzés 70/110/150/190/230-ről 80/120/160/200/240-re nőtt

Wukong (mini-rework)

ALAPÉRTÉKEK

  • Alap HP 577,8-ről 540-re csökkent
  • Alap mana 256,84-ről 300-ra nőtt
  • Szintenkénti mana 38-ról 45-re nőtt
  • Alap MR 32,1-ről 28-ra csökkent

STONE SKIN (PASSZÍV)

  • Bónusz armor 4/6/8 a közeli ellenséges hősök helyett 5-11 lesz szinttől függően
  • Eltávolították az MR-t
  • Új: Mostantól 0,5 max életerőt gyógyít vissza 5 másodperc alatt Wukong
  • Ezek a bónuszok 62,5 %-kal növekednek 5 másodpercre, ha Wukong vagy a klónja megsebez egy ellenséges hőst vagy large monstert. Maximum 8-szor stackelődhet a bónusz, így 500 %-kal növekedhetnek az értékek

CRUSHING BLOW (Q)

  • Bónusz sebzés 10/40/70/100/130 (+0/0,1/0,2/0,3/0,4 teljes AD-ról) 30/55/80/105/130 (+0,5 bónusz AD-ra) változott
  • Bónusz range 125-ről 75/100/125/150/175-re nőtt
  • Új: Ha Wukong vagy a klónja megsebez alaptámadással vagy képességgel egy ellenfelet a Q CD-je 0,5 másodperccel csökken
  • Töltési idő 9/8/7/6/5 másodpercről 9/8,5/8/7,5/7 másodpercre nőtt
  • A Q castolása az attack speeddel együtt változik

WARRIOR TRICKSTER (W)

  • Új: 300 range-et kapott a W, de a falakon nem lehet vele átcsúszni
  • Láthatatlanság ideje 1,5 másodpercről 1 másodpercre csökkent
  • Nem okoz többé AoE magic damage-et despawn után
  • Töltési idő 18/16/14/12/10 másodpercről 20/19/18/17/16 másodpercre nőtt
  • Manaköltség 50/55/60/65/70-ről minden szinten 60-ra módosult
  • A klón lemásolja Wukong támadásait és ultiját, de csak 50/55/60/65/70 %-os sebzést oszt ki
    • Alaptámadás: A Wukong által utoljára megtámadott ellenfelet célozza
    • Q: Felerősíti a klón következő támadását
    • E: A klón megkapja az attack speed buffot
    • R: A klón elkezd pörögni és sebezni, fellöki az ellenfeleket, amiket Wukong még nem lökött fel

NIMBUS STRIKE (E)

  • Sebzés 65/100/135/170/205 (+0,8 bónusz AD-ról) 80/120/160/200/240 (+0,8 AP-ra) változik. Physical helyett magic damage-et oszt ki az E
  • Attack speed buff ideje 4 másodpercről 5 másodpercre nőtt
  • Bónusz attack speed 30/35/40/45/50%-ról 40/45/50/55/60%-ra nőtt
  • Töltési idő 8 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre nőtt
  • Manaköltség 45/50/55/60/65 manáról 30/35/40/45/50 manára csökkent
  • Ha a célpont legfeljebb 75 távolságra eltávolodik az eredeti helyétől, Wukong még utána tud csúszni

CYCLONE (R)

  • Kétszer castolható az ulti, legfeljebb 8 másodperc telhet el az R betű két lenyomása között. A második pörgés újra fel tudja lökni az ellenfeleket, amit az első pörgés már feldobott
  • A feldobás tartama 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
  • A pörgés tartama 4 másodpercről 2 másodpercre csökkent
  • Pörgés megállítása 1 másodpercről 0,5 másodpercre csökkent
  • Másodpercenként 20/110/200 (+1,1 összes AD) helyett 1,1 összes AD + 4/6/8% max HP-t sebez
  • Mozgási sebesség ulti alatt 5-40%-ról egységesen 20%-ra változott
  • Tick arány 0,5 másodpercről 0,25 másodpercre csökkent
  • Minden tick sebzés aktiválja a Conquerort
  • Pörgés közben az attack range 175-ről 50-re csökkent
  • Bármilyen képesség megnyomása azonnal megállítja a pörgést
  • Az E attack speed buffja frissül a pörgés közben

Xerath

  • Eye of Destruction (W) - a kör közepén állók 50% plusz sebzés helyett 66% plusz sebzést szenvednek el
  • Rite of the Arcane (R) - lövésenként 200/240/280 (+0,43 AP) helyett 200/250/300 (+0,45 AP-t) sebez

A jungle pool bővítést, a Teleport átalakítást és a Death's Dance reworköt a következő oldalon találjátok!

Jungle pool változtatások

  • Brand - Blaze Monster (passzív): Ablaze 120%-ot sebez szörnyekre
  • Morgana - Tormented Shadow (W): 150%-ot sebez szörnyekre
  • Shen - Twilight Assault (Q): 75/100/125/150/170 maximum sebzés helyett 120/140/160/180/200-at sebez szörnyekre 
  • Teemo
    • Blinding Dart (Q) - 100%-kal tovább vakulnak a szörnyek
    • Toxic Shot (E) - 150% sebzést szenvednek el a szörnyek
  • Yorick - Shepherd of Souls (passzív): mindig emelkednek sírok, ha meghal egy nagy szörny, emellett a Mist Walkerek 50%-kal kevesebbet sebződnek a szörnyektől
  • Zyra - növények 150%-kal többet sebeznek a szörnyekre

Death's Dance

  • Caulfield's Warhammerből, Aegios of the Legionból és Vampiric Scepterből építhető
  • 50 AD-t, 30 armort, 30 magic resistet és 10 % töltési idő csökkentést ad
  • Passzív: a kapott sebzés 30%-a (távolsági hősöknél 20%) vérzéssé alakul, amit true damage-ként szenved el a hős adott idő alatt

Teleport

  • Töltési idő 360 másodpercről 420-240 másodpercre változik szinttől függően
  • Új: Megérkezés után 3 másodpercre 30-50% bónusz mozgási sebességet kap a hős. 6-os és 11-es szinten nő 10%-kal ez a bónusz

Végezetül itt az újabb funneling nerf, aminek köszönhetően a Monster Hunter egyedi passzív 13 kevesebb aranyat és 50%-kal kevesebb XP-t ad ösvényes minionokból, ha a farm legalább fele minionokból származik. Ez a hátrány a 14. perctől szűnik meg

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Jöhet a Teemo jungle?

  • 10 %
  • 16 %
  • 73 %

Közvetítések