A hősváltoztatásokon kívül a funneling sem úszta meg a "Riot törődését".
Jelentős módosítások érkeztek a LoL 10.8-as frissítésében, amik közül több is közvetetten kapcsolódik csak a hősökhöz. Van itt funneling nerf, vadonatúj homeguard és jungle XP változtatás is. Az alábbiakban a patch teljes leírását olvashatjátok!
Aphelios - nerf
- The Hitman and the Seer (passzív): Bónusz armor pent törölték, helyette Lethalityt kapott a hős (2/4/6/8/10/12-t)
- Weapons of the Faithful (Q): Fegyverek aktívjának alapsebzése és a CD 1-9-es szint helyett 1-13-as szint között scale-lel. Magyarul 4 szinttel később lett ugyanolyan erős, mint a patch előtt volt
Ashe - buff
- Ranger's Focus (Q): Bónusz attack speed 20/25/30/35/40%-ról 20/30/40/50/60%-ra nőtt
Evelynn - buff
- Hate Spike (Q): Tüskék alapsebzése 25/30/35/40/45 (75/90/105/120/135 maximum sebzésről) 30/35/40/45/50 (90/105/120/135/150 maximum sebzésre) nőtt
Kalista - nerf
- Alap armor 23-ról 21-re csökkent
- Rend (E): Lassítás 25/30/35/40/45%-ról 10/18/26/34/42%-ra csökkent
Master Yi - nerf
- Highlander (R): Bónusz attack speed 30/55/80%-ról 25/45/65%-ra csökkent
Orianna - buff
- Command: Dissonance (W): Gyorsítás és lassítás 20/35/30/35/40%-ról 30/35/40/45/50%-ra nőtt
- Command: Protect (E): Pajzs aránya 0,4 AP-ról 0,5 AP-ra nőtt
Ryze - buff
- Alap életerő 570,48-ról 575-re nőtt
- Alap armor 21,552-ről 22-re nőtt
- Alap AD 55,04-ről 56-ra nőtt
- Overload (Q): Bónusz mozgási sebesség 2 rúna felhasználásával 20/25/03/35/40%-ról 28/30/36/40/44%-ra nőtt
Senna - nerf
- Absolution (passzív): Lelkek spawnolásának gyakorisága 25%-ról 22%-ra csökkent azokban az esetekben, ha nem Senna öli meg a miniont
Sett - nerf
- Haymaker (W): Alap sebzés 90/120/150/180/210-ről 80/105/130/155/180-ra csökkent
Soraka - buff
- Alap mana 375-ről 425-re nőtt
- Starcall (Q): Manaköltség 60/65/70/75/80-ról 45/50/55/60/65-re csökkent
Tristana - buff
- Explosive Charge (E): Robbanás sebzésének aránya 50/70/90/110/130% bónusz AD-ról 50/75/100/125/150% bónusz AD-ra nőtt
Urgot - buff
- Fear Beyond Death (R): Töltési idő 120/95/70 másodpercről 100/85/70 másodpercre csökkent
Varus - nerf
- Chain of Corruption (R): Töltési idő 110/90/70 másodpercről 130/100/70 másodpercre nőtt
Xayah - buff
- Bladecaller (E): Minden további visszahúzott toll 10%-kal kevesebb sebzés helyett csak 5%-kal sebez kevesebbet
A funneling nerfet, a jungle változtatásokat és a további módosításokat a következő oldalon találjátok!
Funneling, azaz aranytölcsér gyengítés
A Monster Hunter egyedi képesség leszabályozza, hogy pontosan mikor lehet plusz aranyat farmolni az ösvényes minionokból, Eddig ez a hatás akkor aktiválódott, ha az összes megszerzett arany 50%-a legalább a jungle szörnyekből származott, ezt 40%-ra csökkentette a Riot. Továbbá nem 14 percnél, hanem 20 percnél kapcsolódik ki ez a hátrányos hatás.
Mini Homeguard
- Új - Pity Zooms: Korai halál után kicsinyített változatát kapják meg a hősök a Homeguard gyorsításnak, ami 2,5 másodpercig tart, így gyorsabban visszaérhetnek az ösvényekre
- Új - Lone Wolf: 1-6-os szintek között a szóló gyilkosságok 20%-kal több XP-t érnek, a valaki által támogatott killek után 20%-kal kevesebb XP-t kapnak a játékosok. 7-8-as szinten mindkét érték 10%-ra változik
Jungle változtatások
- Jungle Camp XP: 1,25x több XP volt eddig 9-es szint felett, ez 1,35x XP-t jelent mostantól. Ez nagyjából 10-13 plusz XP-t jelent campenként
- A Hunter's Machete, a Hunter's Talisman, a Skirmisher's Sabre és a Stalker's Blade egyedi passzívja mostantól 50%-kal többet gyógyít, ha a hős 30% maximális életerő alá kerül
Emellett számos timer megjelent a kliensben, amik segítenek az eligazodásban, hogy egyes képességeket mennyi ideig lehet újra castolni. Ilyenek például a Camille E, Janna Q és a Nocturne R.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!