Syndra és Shaco megkapja a megérdemelt TFT nerfet

Syndra és Shaco megkapja a megérdemelt TFT nerfet

Úgy néz ki, hogy a korábbi Star Guardian és Dark Star buff egy kicsit megdöntötte a metát.

Nem is olyan régen érkezett a legújabb TFT frissítés, ami többek között redukálta az 5 arany értékű figurák erejét, átdolgozta/erősen buffolta a Dark Star mechanikát és a Star Guardian egységek mana töltő képességét is felvitte. Erre mindenképpen szükség volt, hiszen mindkét kompozíció, de főleg a Dark Star csapat, bőven csak a középmezőnyben kullogott. Ez nagyjából annyit jelent, hogy vagy nagyon specifikus tárgyak kellettek, hogy működjön az egész vagy arra volt szükség hogy RNJesus homlokon csókoljon. Viszont a változások óta, főleg az utóbbi napokban, a két összeállítás úgy néz ki dominálja a metát, egyszerűen nem lehet olyan meccset látni, ahol ne lenne Dark Star vagy Star Guardian gárda, a legtöbbször a lobbinak legalább a fele ezzel pórbál érvényesülni. Most viszont jön egy balansz frissítés, ahol két kulcsfigura kerül a középpontba.

Shaco/Dark Star nerf

Dark Star AD és AP 25/35/45 => 25/30/35

Shaco AD 50 => 70

Shaco kezdeti mana/teljes mana 0/60 => 30/80

Shaco AP 300/325/350% => 200/225/250%

Ez így egyben egy igencsak szép csomag és talán azt is mondhatjuk, hogy ezzel az emelkedő Dark Star dominancia el fog tűnni. Eddig a gond abban rejlett, hogy a DS játékosok gyorsan felugrottak 8-as szintre, ott kirakták a 6-os Dark Star és 2-es Celestial szinergiát, majd egy két csillagos Shaco, még nem is három csillagos, gyakorlatilag magában meg tudta nyerni a köröket, mivel a bónusz AD és AP miatt minden ultija után maxra rántotta az életerejét. Persze főleg a magasabb szinteken a játékosok sokat panaszkodtak emiatt, ami teljesen érthető, hiszen Dia 1 fölött nem volt ritka, hogy a lobbi fele DS kompot ment és ezzel hárman tuti bementek a Top 4 közé. Ezekkel a változásokkal érezhető lesz a kompozíció gyengülése, de leginkább Shaco hőköl majd hátra egy picit.

Snydra nerf

Syndra teljes mana 50 => 65

Ez első blikkre nem olyan hatalmas változás és nem lehet azt mondani, hogy ezzel a Star Guardian mix kiesne a pixisből. Játéktechnikailag ez nagyjából annyit csinál, hogy egy Seraphal felvértezett két csillagos Syndrának eggyel több automatikus támadást kell bevinnie, mint most, hogy el tudja lőni a képességét. Érthető a változtatás, hiszen a megfelelő figurák megtalálása és persze a jó tárgyak összerakása után szinte lehetetlen megverni és ezt mutatja azt is, hogy nagyon sokan próbálják szinte mindig ezt játszani. A dominanciája még mindig elmarad a DS mögött, főleg a magasabb elo szinteken, de azért számottevő.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Melyik a legerősebb kompozíció perpillanat szerinted?

  • 2 %
  • 29 %
  • 2 %
  • 0 %
  • 2 %
  • 51 %
  • 2 %
  • 10 %