Nézd élőben az Év Esportolója 2019 díjátadóját

Nézd élőben az Év Esportolója 2019 díjátadóját

Ma este kiderül, hogy kik voltak 2019 legeredményesebb hazai e-sportolói.

2014 óta hagyományszerűen az Esportmilla minden évben átadja Az Év Esportolója díjakat, melynek célja nem más, minthogy a klasszikus versenyszámokban is használt módon díjazzák az adott év legjobb teljesítményt nyújtó játékosait. Az idő előrehaladtával a díj folyamatosan bővült, már 15 kategóriában jutalmazzák az e-sportolókat.

A 2019-es év díjátadója ma este 19:00-kor kerül megrendezésre, a járványhelyzet miatt online keretek között, élőben ITT lehet majd követni.

És hogy mik a kategóriák, illetve kik a jelöltek? Íme!

Az év FPS játékosa

Az év FPS csapata

Az év MOBA játékosa

Az év sport játékosa

Az év sport csapata

Az év battle royale csapata

Az év RTS és kártyajátékosa

Az év menedzsere/edzője

Az év kommentátora

Az év felfedezettje

Az év médiatartalma és felülete

Közönségdíj - E-sport játékos (Még szavazhatsz!)

  • A díj nyertese az adás során derül ki

Közönségdíj - Kommentátor (Még szavazhatsz!)

  • A díj nyertese az adás során derül ki

Életműdíj

  • A díj nyertese az adás során derül ki

Különdíjak

Még egyszer tehát, május 26., 19:00, Esport2TV, csatlakozz te is!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések