A Riot Games a 10.13 során úgy döntött, Kog'Maw AP verziójának ad egy kis löketet.
A fejlesztők észrevették, hogy a varázserőre építő Kog'Maw a legutóbbi frissítést megelőzően nem igazán tudott már jól teljesíteni.Ezt igazolja annak középső ösvényen felmutatott 41,75%-os győzelmi mutatója a 0,52%-os népszerűsége mellett.
A 10.13-as frissítés
" Bár az általános felállás szerint jól teljesít, a varázserős Kog'Maw mostanában nem köpköd olyan magabiztosan, mint kellene. Keverünk egy kis stimulánst az értékeibe, hogy a játékosok szívesebben kísérletezgessenek a varázserőre épülő összeállításokkal."
- Q képessége, a Maró köpés sebzési aránya 0,5-ről 0,7 varázserőre nőtt.
- R képessége, a Lélegző Ágyú sebzési aránya 0,25 varázserőről 0,35-re nőtt.
Változni változott, de vajon eleget?
Statisztikailag pedig minden kétséget kizárólag változott az AP Kog'Maw és most nem a népszerűségére gondolunk itt elsősorban. A 0,59%-os hírességgel rendelkező kis szörnyeteg a korábbi közel 42%-os győzelmi mutató helyett most egy elég stabil 50,18%-ot tud felmutatni, az op.gg adatai alapján.
A több mint 8 százalékos növekedés pedig elég stabilnak tűnik egyelőre, a kérdés azonban csak az, hogy ez majd a továbbiakban is így marad-e.
A fejlesztők ugyanis folyamatosan figyelik a változtatás alatt lévő hősöket, és egyelőre nem tudni, hogy csak ennyi erőt szerettek volna neki adni, vagy még tartogatnak számára változtatásokat.
Ti mit gondoltok az AP Kog'Maw helyzetéről? Van létjogosultsága a jelenlegi metában?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!