Valószínű a Riot Games is tisztában van a problémával, de egyelőre még mindig nem találtak rá megoldást.
Az egyik legnagyobb közösségi fórumon elképesztő népszerűségre tett szert egy poszt, amiben a Caenen névre keresztelt idéző felderítette az ágyús minionok ördögi titkát. Kapaszkodjatok meg a székben, ugyanis a világ egyik legnépszerűbb videójátékában az alfa fázis óta fennáll egy olyan hiba, ami alapjaiban határozza meg a játékmenetet, azonban eddig valamiért nem derült rá fény. 11 éve már, hogy a vörös oldali cannon minionok kisebb támadási távolságból lövik ki a golyókat, mint a kék oldaliak.
A bug értelmében a vörös oldali ágyúsok creepek 280-as, a kék oldaliak 300-as attack range-dzsel rendelkezek. Baron erősítés után ezek az értékek 1030-ra és 1050-re módosulnak, ami nem elhanyagolható tényező. Ha egymásnak engednétek két cannon miniont egy üres ösvényen, akkor az esetek jelentős hányadában, igaz nem mindig, a kék oldali lövi ki az első lövedéket.
Kék ágyús minion támadási távolsága
Vörös ágyús minion támadási távolsága
Bizonyára azzal tisztában vagytok, hogy az összesített statisztikák alapján a kék oldal kicsit jobb győzelmi arányokkal rendelkezik, azonban ennek alátámasztására nem az ágyús minionokat szokták emlegetni. Az eltérő pályakialakítás és a first pick nyújtotta előny kedvezhet azoknak, akik a térkép bal oldalán kezdik az összecsapásokat. Egyelőre még nem foglalkoznak felmérések és alapos kutatások azzal kapcsolatban, hogy a +20 attack range mennyiben befolyásolhatja ezeket a mutatókat.
Öröm az ürömben, hogy a jelenlegi PBE ciklusban, azaz a League of Legends hivatalos teszt szerverén kijavították már a problémát, ami azt jelenti, hogy jó eséllyel a 10.16-os patchben az éles szervereken is kiegyenlítődhetnek az erőviszonyok a cannon minionok között.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!