A FaZe Clan telekommunikációs oldalon erősít, újabb nagy szponzorral kötöttek megállapodást

A FaZe Clan telekommunikációs oldalon erősít, újabb nagy szponzorral kötöttek megállapodást

A patinás szervezet újabb nagyágyúval egyezett meg.

A FaZe Clan ma az egyik legerősebb brand, ha az e-sport kerül elő. A szervezet már több, mint egy évtizede vonultat fel porfi e-sport gárdákat és az évek során nagyon sok játékban próbálták már ki magukat. Persze a profi videojátékosokon kívül egy streamer csapatot is menedzselnek. Elsőre meglepő, de nagyjából 80 olyan influencer/streamer/videós van a kötelékükbe, akik ugyan játékokkal foglalkoznak, de inkább tartalmat gyártank mintsem professzionális szinten tolják a dolgokat. Ezért érdekes, hogy nemrég sikerült leütni egy megegyezést, miszerint az amerikai mobilszolgáltató, a Verizon lett a FaZe egyik legújabb szponzora.

Az együttműködés egyébként leginkább a fentebb említett stream oldalt érinti majd vélhetően. Ugyan az e-sport játékosok is profitálhatnak majd a megegyezésből, de a vezetés fő célja, hogy a videósok kapjanak egy olyan eszközt, amivel még könnyebben tudják végezni a munkájukat. Ezzel kapcsolatban Jeffrey Pabst, a FaZe egyik pénzügyi vezetője a következőket mondta:

"Alapból mindenki egy technológiai partnert mikor e-sport csapatot csinál, de nálunk a tartalomgyártás legalább olyan fontos, mint a profi játék, hiszen nagyon sok anyag elkészítéséhez használunk telefonokat, illetve mobil eszközöket. A Verizonnak és persze az 5G hálózatának köszönhetően, cégünk ezen ágazat nagyot léphet előre."

A Verizon úgy tűnik komolyan gondolja, hogy megveti a lábát az e-sport világában, hiszen egy hete jelentették be, hogy a cég lesz az NA LCS LoL bajnokságának is a hivatalos partnere. Ott az együttműködés szintén az 5G hálózat körül forog majd. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések