3 csillagos buffokat hoz a 10.16-os TFT frissítés

3 csillagos buffokat hoz a 10.16-os TFT frissítés

Nemsokára jöhet a 10.16. A fejlesztők szerint nem zavar be a metának.

Nemrég Riot Mortdog ismét előkapta a legújabb frissítési naplót, hogy megtudjuk mi is rejlik a 10.16-ban. Elmondása alapján a változtatások inkább a stabilitást szolgálják és vélhetően az egyensúly nem borul meg és a meta sem leng majd ki. Ami várható és ez lesz a patch egyik leghangsúlyosabb eleme, hogy a három csillagos egységek alapvetően buffot kapnak, amivel azt szeretnék elérni, hogy a játékosok ezeket vásárolják és ezekkel menjenek a meccsek végéig. Ezen kívül, ha minden jól megy, akkor jön egy új galaxis is. Ez lesz a Salvage World, ahol a már nem kívánt tárgyainkat ismét szétbonthatjuk komponenseire, csak el kell adnunk az figurát, akin éppen ott figyel.

Persze a lenti változtatások még nem teljesen véglegesek, mire az éles szerverekre ér lehet változik még a történet.

Szinergiák

Chrono

  • Támadási sebesség: 8/3.5/1.5/0.75 => 8/3/1/0.5

Infiltrators

  • Az ugrási idő minden sorban 0.6 sec, mostantól nem érnek a hátsó sorhoz, ha az első sorból ugranak

Rebel

  • Pajzs: 150/210/330 => 150/225/400

Space Pirate

  • Tárgy esési esély 25% => 33%

Vanguard

  • Bónusz Armor: 125/300/1000 => 125/300/900

Végső Szinergiák

Rebel (9)

  • 330 életerő és 15% sebzés buff => 400 életerő és 20% sebzés buff

Star Guardian (9)

  • 45 mana => 60 mana

Battlecast (8)

  • 880 sebzés/gyógyulás =>1000 sebzés/gyógyulás

Dark Star (8)

  • 38 AD és AP =>48 AD és AP

Infiltrator (6)

  • 120% támadási sebesség => 150% támadási sebesség

Figurák/Hősök

  • Képesség sebzés: 325 => 400
  • Védelmi statok lopása 60% => 80%

  • Képesség sebzés: 200 => 400

  • Képesség pajzs: 60% => 70%

  • Képesség sebzés: 200 => 225
  • Képesség pajzs: 400 => 450

  • Képesség sebzés: 550 => 600

  • Képesség sebzés: 375 => 425

  • Képesség sebzés: 600 => 700
  • Képesség pajzs: 700 => 800

Blitzcrank

  • Képesség sebzés: 850 => 1337

  • Képesség sebzés: 800 => 888

  • Képesség sebzés: 550 => 625

  • Képesség pajzs: 800 => 875

  • Képesség sebzés: 400 => 500
  • Alap Stun időtartam 5 mp => 6 mp

  • Dodge időtartam: 5 mp => 6 mp
  • Varázsellenállás (MR) 45 => 90

  • Képesség sebzés: 400 => 800

  • Képesség sebzés: 1500 => 1650

  • Képesség sebzés: 1100 => 1350
  • Másodlagos sebzés: 500 => 600

  • Képességből eredő bónusz AD: 225% => 275%

  • Átváltozás utáni életerő: 4000 => 5000

  • Alap képesség sebzés: 450 => 600
  • Képesség pajzs: 1000 => 1200
  • Végső képesség sebzés: 1000 => 1500

  • Stun időtartam: 1,5 mp => 1,8 mp

  • Életerő: 450 => 500

  • AD lopás: 20/25/40 => 20/33/50

  • Passzív Mana: 8/20/90 => 5/20/90

  • AP: 400/550/4000 => 350/550/4000

  • Támadási sebesség: 1.0 => 0.95

  • Képesség sebzés: 450/600/9001 => 350/550/4000

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések