A Street Fighter mellett a másik nagy bunyós játékból is ihletett merítettek, hogy bemutassák mennyire valós bunyókat láthatunk a képernyőkön.
És ezt kapjátok ki, bár egy részüket még az alap mozdulatoknak sem lenne értelme a valóságban megcsinálni, mindegyik kivitelezhető és bizony sérülés is lehetne vele okozni. Ezért otthon kipróbálni egyáltalán nem ajánlott. Mindenesetre a két harcművész még az SF-es bemutató előtt a Mortal Kombat 11 világából is kiválasztott jó néhány megmozdulást, amit felmértek, hogy képesek lehetnek-e bemutatni őket pontról pontra. Nem a legdurvább megmozdulásokra kell gondolni, mert azért valljuk be, az MK-ban nem kevés olyan mozdulat van, amit emberfeletti lenne kivitelezni a fizika törvényei alapján.
A videóban ismét a hétszeres világbajnok hölgyet, Gemma Nguyen-t és egy másik elképesztően képzett harcművészt, Noah Fledert lehet látni. Ők tettek kísérletet arra, hogy a Mortal Kombat 11-ből jó pár ütés és rúgássorozatot a valódi életben is megcsináljanak, persze ügyelve egymás épségére. A felvételek során Johnny Cage, Sonya Blade, Cassie Cage, Erron Black, Kano, Frost, Noob Saibot és Liu Kang egy vagy több ütését, esetleg rúgását szemléltetik. Ebből Johnny Cage kapja a legnagyobb hangsúlyt, de kiderül melyik a legnehezebb mozdulat, és melyik az, ami gyakorlatilag a való életben totál haszontalan lenne. Az egyik esetben pedig a művésznő még saját magát is kinevette, mert a jelenetet nézve inkább mókásnak tűnt a dolog, mintsem elrettentőnek.
A legérdekesebb talán Johnny Cage mogyorótörő spárgázó ütése, ami igazából Jean Claude Van Damme egyik ikonikus mozdulata is. Nem ez, de azért akad köztük olyan, amit akciófilmekben is sűrűn használnak, mivel olyan "egyszerűnek" tűnik, amellett, hogy látvány, így szeretik a vásznon viszontlátni a rendezők és a nézők is egyaránt. Ilyen például a videó végén látott rúgása Liu Kangnek. Arra is fényderül, hogy Erron Black hasbarúgós berepülő mozdulata a valóságban bár fájdalmas lenne, de a cowboynak is igen komoly fájdalmat okozhatna a leérkezés pillanata, hiszen a háta teljes felülete találkozna a talajjal, és még a fejét is beverhetné a egy óvatlan pillanatban. Természetesen a videójátékokban nem mindig úgy működik minden, mint az általunk ismert fizikai hatások következtében, de azért sok esetben már elég jól képesek a fejlesztők lemodellezni a karakterek mozgását. Az emberfeletti teljesítményre, mozdulatokra pedig ezen a bolygón is akad példa, akkor miért ne a virtuális világban ne tudnának olyan dolgokat ezek a bunyósok, amelyek kicsit vagy nagyon távol állnak a valóságtól. Egy biztos, ebben a játékban is a karakterek alaptechnikája bőven megállja a helyét a valódi harcművészetben is.
MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!