Újabb nagy szponzort húzott be a Riot, most már a zenei oldalról is meglesz a támogatás

Újabb nagy szponzort húzott be a Riot, most már a zenei oldalról is meglesz a támogatás

A streaming oldal már eddig is havi 300 millió felhasználót tömörít, de most a gaming világba akar belépni.

Ha azokat a címeket kezdjük sorolni, hogy Legends Never Die, Rise, Warriors vagy Phoenix, akkor sokaknak eszébe jut, hogy ezek a LoL Worlds zenék. Sőt, a címek elmondása után tuti volt olyan is, aki elkezdte valamelyiket dúdolni vagy lejátszani a fejében. Az utóbbi évtizedben ezek összefonódtak, gyakorlatilag a kettő nem létezik egymás nélkül, ha valakit érdekel a LoL profi oldala, akkor tuti beleszaladt már valamelyikbe, sőt valószínűleg szerette is azt. Eddig ezzel kapcsolatban nem sok partneri szerződése volt a Riotnak, de ez most megváltozik, hiszen bejelentették, hogy ezek után a Spotify lesz a zenei streaming üzletfelük.

A megállapodás részletei nem ismertek pontosan, a pénzügyi infók leginkább, de azt tudjuk, hogy lesznek Spotify zászlók a profi meccsek in-game lobogóin és minden Bo5 utolsó meccsén ők lesznek a támogatók. Ezen kívül a League of Legends is megkapja a saját központját a Spotify kliensében. Az ígéretek alapján itt folyamatosan jönnek majd olyan exkluzív tartalmak, mint podcastok, kulisszák mögötti történetek és abba is belepillanthatunk, hogyan készülnek a Worlds himnuszai.

"A zene mindig is nagyon fontos volt a League of Legends világában, legyen szó a játékról vagy az e-sport oldalról egyaránt. Ez az egyik olyan út, amivel elérünk a rajongóinkhoz és sokkal közelebb tudjuk őket hozni a versenyeinkhez. Az új központban ott lesznek a zenéink, új podcastok, lejátszási listák, amiket a közösség rakott össze és összességben egy hely, ahol a rajongóink megtalálhatják a nekik való zenét." - mondta Naz Aletaha, a Riot pratneri kapcsolatokért felelős vezetője.

A partneri szerződés azért érdekes a Spotify életében, mert ugyan vannak kapcsolatai a sport világával, hiszen a Ringer weboldal, egy sporttal és popkultúrával foglalkozó podcast site, az ő tulajdonukban van, de ilyen méretű együttműködést még nem csináltak. Ez pedig azt jelenti, hogy a Spotify előbb nyitott az elektronikus sportok világára, mint a tradicionális sportokra. Ez a jövőben még fontos precedens lehet majd, hiszen előfordulhat, hogy nemsokára más nagy nevű cég is inkább úgy dönt, hogy egyből a játékok mellett teszi le a voksát.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!