Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

A Burger King kitalált egy reklámfogást, ami ötletnek jó volt, viszont a reakció nem volt éppen kellemes.

A gaming, az e-sport és azon belül is a Twitch most az a platform, ami marketing szempontjából az egyik legérdekesebb, leggyorsabban fejlődő és talán legértékesebb felület, ahol a nagy cégek elérhetik a fiatalokat. A szponzorok mehetnek egyenként a nagy streamerek után és kezdhetnek egyéni együttműködésekbe vagy vehetnek általános hirdetést a Twitch reklámok között. De ezen kívül van egy haramadik út is, ami ugyan legitim és még okosnak is mondható, de nem túlságosan etikus. 

A fenti videóban azt láthatjuk, ahogy a Burger King gyakorlatilag potom pár dollárért a streamerkenél a botokkal felolvastatja a reklámot, miszerint a közeli éttermükben a donation fejében milyen sok mindent tudnának venni. Ezt persze megtehetik, semmi olyan nincs a Twitch szabályzatában, ami ezt tiltaná. Persze a streamer maga kitilthatja a felhasználót, aki a támogatást küldte, de percekbe telik egy új fiókot létrehozni. 

Persze a módszer nem etikus, ami ellen a közvetítők fel is emelték a hangjukat.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A szélvédőcsere menete

Talán Ön is találkozott már azzal az esettel, hogy egy apró kavics felverődése vagy egy hirtelen baleset milyen gyorsan tönkreteheti az autón lévő üvegfelületeket. De hogyan érdemes eljárni, ha szélvédőcserére van szükség?

Üzlet - Hatékony közétkeztetés: a tányérválasztás fontos szerepe

A közétkeztetés felelősségteljes feladat, hiszen naponta több száz ember ízléséhez kell alkalmazkodni. A megfelelő tányérválasztás mennyire megkönnyítheti ezt a feladatot, igaz? A főzést követően a tálalás válik a következő hangsúlyos lépéssé, különösen a csúcsidőszakokban, amikor akár kígyózó sorokkal is szembe kell nézni.

Közvetítések