Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

A Burger King kitalált egy reklámfogást, ami ötletnek jó volt, viszont a reakció nem volt éppen kellemes.

A gaming, az e-sport és azon belül is a Twitch most az a platform, ami marketing szempontjából az egyik legérdekesebb, leggyorsabban fejlődő és talán legértékesebb felület, ahol a nagy cégek elérhetik a fiatalokat. A szponzorok mehetnek egyenként a nagy streamerek után és kezdhetnek egyéni együttműködésekbe vagy vehetnek általános hirdetést a Twitch reklámok között. De ezen kívül van egy haramadik út is, ami ugyan legitim és még okosnak is mondható, de nem túlságosan etikus. 

A fenti videóban azt láthatjuk, ahogy a Burger King gyakorlatilag potom pár dollárért a streamerkenél a botokkal felolvastatja a reklámot, miszerint a közeli éttermükben a donation fejében milyen sok mindent tudnának venni. Ezt persze megtehetik, semmi olyan nincs a Twitch szabályzatában, ami ezt tiltaná. Persze a streamer maga kitilthatja a felhasználót, aki a támogatást küldte, de percekbe telik egy új fiókot létrehozni. 

Persze a módszer nem etikus, ami ellen a közvetítők fel is emelték a hangjukat.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Fehérje, füst és fitnesz: házi kötözött sonka sportolóknak

A sportos élet nem csak a súlyemelésről vagy futásról szól. Legalább annyira a konyhában kezdődik. A megfelelő táplálkozás ugyanolyan fontos, mint az edzésterv, ha komolyan vesszük a teljesítményünket. De miért ne lehetne az egészséges étkezés élmény is? A házi kötözött sonka készítése egyszerre kreatív, ízletes és tápláló megoldás.

Üzlet - Mennyire ismered a párodat?

Gondolkodtál már azon, hogy mennyire ismersz valakit, aki mellett nap mint nap felébredsz, és akivel megosztod az életed örömeit és nehézségeit? És vajon ő is ugyanúgy ismer téged?

Közvetítések