Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

A Burger King kitalált egy reklámfogást, ami ötletnek jó volt, viszont a reakció nem volt éppen kellemes.

A gaming, az e-sport és azon belül is a Twitch most az a platform, ami marketing szempontjából az egyik legérdekesebb, leggyorsabban fejlődő és talán legértékesebb felület, ahol a nagy cégek elérhetik a fiatalokat. A szponzorok mehetnek egyenként a nagy streamerek után és kezdhetnek egyéni együttműködésekbe vagy vehetnek általános hirdetést a Twitch reklámok között. De ezen kívül van egy haramadik út is, ami ugyan legitim és még okosnak is mondható, de nem túlságosan etikus. 

A fenti videóban azt láthatjuk, ahogy a Burger King gyakorlatilag potom pár dollárért a streamerkenél a botokkal felolvastatja a reklámot, miszerint a közeli éttermükben a donation fejében milyen sok mindent tudnának venni. Ezt persze megtehetik, semmi olyan nincs a Twitch szabályzatában, ami ezt tiltaná. Persze a streamer maga kitilthatja a felhasználót, aki a támogatást küldte, de percekbe telik egy új fiókot létrehozni. 

Persze a módszer nem etikus, ami ellen a közvetítők fel is emelték a hangjukat.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - GPS-nyomkövetővel a család biztonságáért (x)

Mobiltelefonok, tabletek, okosórák - egyre több olyan eszköz jelenik meg, amely a számítástechnikát apró, mobil formában teszi elérhetővé, hogy aztán megkönnyítse és biztonságosabbá tegye a mindennapi életünket.

Üzlet - Ezért vagyunk oda még felnőttként is a kisautókért (X)

A kisautók a gyerekek kedvenc játékai közé tartoznak. Azonban sok felnőtt szívében is különleges helyet foglalnak el. Sokan közülünk emlékeznek arra, hogy milyen örömmel játszottunk ezekkel a szépen kidolgozott játékokkal, és hogy mennyire büszkék voltunk a gyűjteményükre.