Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

Egy gyorsétterem gerillamarketingje a Twitch-en igencsak félresikerült

A Burger King kitalált egy reklámfogást, ami ötletnek jó volt, viszont a reakció nem volt éppen kellemes.

A gaming, az e-sport és azon belül is a Twitch most az a platform, ami marketing szempontjából az egyik legérdekesebb, leggyorsabban fejlődő és talán legértékesebb felület, ahol a nagy cégek elérhetik a fiatalokat. A szponzorok mehetnek egyenként a nagy streamerek után és kezdhetnek egyéni együttműködésekbe vagy vehetnek általános hirdetést a Twitch reklámok között. De ezen kívül van egy haramadik út is, ami ugyan legitim és még okosnak is mondható, de nem túlságosan etikus. 

A fenti videóban azt láthatjuk, ahogy a Burger King gyakorlatilag potom pár dollárért a streamerkenél a botokkal felolvastatja a reklámot, miszerint a közeli éttermükben a donation fejében milyen sok mindent tudnának venni. Ezt persze megtehetik, semmi olyan nincs a Twitch szabályzatában, ami ezt tiltaná. Persze a streamer maga kitilthatja a felhasználót, aki a támogatást küldte, de percekbe telik egy új fiókot létrehozni. 

Persze a módszer nem etikus, ami ellen a közvetítők fel is emelték a hangjukat.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések