A Burger King kitalált egy reklámfogást, ami ötletnek jó volt, viszont a reakció nem volt éppen kellemes.
A gaming, az e-sport és azon belül is a Twitch most az a platform, ami marketing szempontjából az egyik legérdekesebb, leggyorsabban fejlődő és talán legértékesebb felület, ahol a nagy cégek elérhetik a fiatalokat. A szponzorok mehetnek egyenként a nagy streamerek után és kezdhetnek egyéni együttműködésekbe vagy vehetnek általános hirdetést a Twitch reklámok között. De ezen kívül van egy haramadik út is, ami ugyan legitim és még okosnak is mondható, de nem túlságosan etikus.
Title: The King of Stream
— Ogilvy (@Ogilvy) August 18, 2020
Client: Burger King
Team: @weareDAVIDmad
Burger King turned Twitch's donation feature into a marketing campaign.
Check out more #ClientWork, here: https://t.co/F7JV9RUakK pic.twitter.com/KUhtxctwhu
A fenti videóban azt láthatjuk, ahogy a Burger King gyakorlatilag potom pár dollárért a streamerkenél a botokkal felolvastatja a reklámot, miszerint a közeli éttermükben a donation fejében milyen sok mindent tudnának venni. Ezt persze megtehetik, semmi olyan nincs a Twitch szabályzatában, ami ezt tiltaná. Persze a streamer maga kitilthatja a felhasználót, aki a támogatást küldte, de percekbe telik egy új fiókot létrehozni.
Persze a módszer nem etikus, ami ellen a közvetítők fel is emelték a hangjukat.
WAIT.. THIS HAPPENED TO ME. What the hell. I guess they didn't want to use my clips because I said "Oh I worked for you guys in Australia at Hungry Jacks.. Putting frozen pink waffles in a broiler for hours on end. Hated it.".. LMAO https://t.co/fowASxUcyf
— Ross O'Donovan (@RubberNinja) August 20, 2020
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!