TFT Fates kisokos: Az összes szinergia egy helyen

TFT Fates kisokos: Az összes szinergia egy helyen

Itt az ideje megnézni, hogy mi, merre és hány méter.

Nemsokára érkezik a TFT negyedik szettje, amiben ismét kapunk egy rakás új szinergiát. Ebben a kisokosban megtalálhattok mindent magyarul.

Origin

Mikor a saját csapatod elveszti az életerejének 50%-kát, akkor Galio megidézésre kerül és lecsap a pályára, oda ahol a legtöbb ellenfél tömörül. (3) Cultist: Tyrant Galio, (6) Cultist: Demon Lord Galio, (9) Cultist: Supreme Overlord Galio

Hat alaptámadás után vagy, ha a figura életereje 50% alá esik, akkor a Divine egységek 'felemelkednek'. Ezek után 25%-kal kevesebb sebzést kapnak és extra Igaz sebzést visznek be a kör végéig. (2) Divine: + 20% Igaz Sebzés, (4) Divine: + 40% Igaz Sebzés, (6) Divine: +65%  Igaz Sebzés, (8) Divine: +100%  Igaz Sebzés

A Dusk szinergia a csapat minden tagjának növeli a varázs erejét (SP). (2) Dusk: Minden figura +20% SP-t kap, (4) Dusk: Minden figura +20% SP-t kap és a Dusk figurák még +40% SP-t kapnak, (6) Dusk: Minden figura +50% SP-t kap és a Dusk figurák még +100% SP-t kapnak.

Ezek a figurák gyorsabban szereznek manát. (2) Enlightened: +50%, (4) Enlightened: +75%, (6) Enlightened: +100%

Minden két másodperc után az Elderwood egységek megnőnek és extra statokat kapnak, ez a bónusz 5 esetben stackkel. (3) Elderwood: +20 Armor és MR, (6) Elderwood: +35 Armor és MR, illetve +10 AD és SP, (9) Elderwood: +60 Armor és MR, illetve +25 AD és SP

Ha egy Exile figura mellett nem kezdd más szövetséges figura, akkor pajzsot kap: (1) Exile: + az életerő 50%-ka pajzsban, (2) Exile: + 100% Lifesteal

Ha megnyersz egy kört, akkor van esélyed, hogy kapsz egy Orbot, amiben arany és tárgyak is lehetnek. Minél tovább nem kapsz Orbot, annál nagyobb az esélye, hogy jöjjön legközelebb és a benne lévő dolog, annál értékesebb lesz. (3) Fortune: Innentől működik a képesség.

A kör elején a legkisebb szintű Moonlight egység szintet lép, ha több ilyen van, akkor az lép szintet, akin több tárgy van. (3) Moonlight: Innentől működik a képesség.

A Ninja figurák extra statokat kapnak, ha a táblán pontosan 1 vagy 4 van belőlük. (1) Ninja: +45 AD és SP (4) Ninja: +90 AD és SP

Az első alkalommal, mikor a Spirit figurák elsütik a képességüket, a többi figura támadási sebességet kap. (2) Spirit: Az elköltött mana 35%-a megy át támadási sebességbe, (4) Spirit: Az elköltött mana 90%-a megy át támadási sebességbe.

A Warlord egységek extra statokat kapnak a szinergia miatt, illetve minden győztes kör is erősít rajtuk. Ezek a győzelmek az alap bónusz statok 10%-át teszik ki. Ez 5 esetbe stackelhet. (3) Warlord: +200 életerő és 20 SP (6) Warlord: +400 életerő és 40 SP, (9) Warlord: +700 életerő és 70 SP.

Mikor a Boss figura először leesik 40% életerő alá, akkor kikerül a csatából és elkezd felüléseket csinálni. Minden felülés visszaad neki 15% életerőt és ad 20% támadási sebességet. Ha teljes lesz az életereje, akkor visszatér a csatába az extra statokkal. Emellett a sima támadásai Igaz Sebzést okoznak. Ha minden csapattársa meghal, akkor egyből visszatér a csatába.

Miután részt vett három csatában, átalakulhat.

Class

Az Adept figurák lelassítják a csaták menetét, azaz csökkentik az ellenfél támadási sebességégét 50%-kal pár másodpercig, a kör elején. (2) Adept: 3 mp, (3) Adept: 5 mp, (4) Adept: 8 mp.

A kör elején beugranak az ellenfél hátsó sorába. Ezen figurák képessége critelhet, illetve extra crit esélyt és sebzést kapnak. (2) Assasin: +10% Crit esély és +10% Crit sebzés, (4) Assasin: +25% Crit esély és +25% Crit sebzés, (6) Assasin: +40% Crit esély és +40% Crit sebzés.

A Brawler figurák extra életerőt kapnak. (2) Brawler: +400 életerő, (4) Brawler: +700 életerő, (6) Brawler: +900 életerő.

A Dazzler képességek célpontjainak csökken az AD értékük 50%-kal, pár másodpercig. (2) Dazzler: 5 mp, (4) Dazzler: 10 mp.

A Duelist figurák gyorsabban mozognak, illetve minden támadásuk növeli a támadási sebességüket. Ez a hatás 7 esetben stackel. (2) Duelist: +10% támadási sebesség/stack, (4) Duelist: +20% támadási sebesség/stack, (6) Duelist: +40% támadási sebesség/stack, (8) Duelist: +100% támadási sebesség/stack

Minden három másodpercben a Hunter figurák egy egységet támadnak, akinek a legkisebb az aktuális életereje. Erre extra sebzést osztanak ki. (2) Hunter: +100% extra sebzés, (3) Hunter: +150% extra sebzés, (4) Hunter: +200% extra sebzés, (5) Hunter: +250% extra sebzés.

A Keeper figurák a kör elején saját maguknak és minden mellettük álló egységnek pajzsot adnak, 8 másodpercig. A pajzs a Keeper egységeken 50%-kal erősebb. (2) Keeper: 125 pajzs, (4) Keeper: 175 pajzs, (6) (2) Keeper: 250 pajzs.

A Mage figurák kétszer sütik el a képességüket és a varázserejük (SP) változik, ha aktív a szinergia. (3) Mage: 70% SP, (6) Mage: 100% SP, (9) Mage: 150% SP

Minden saját figura extra MR-t kap. (2) Mystic: +40 MR, (4) +100 MR.

A kör elején a Shade figurák az ellenfél hátsó sorába teleportálnak. Minden 3. támadásuk után belesimulnak az árnyékba, azaz láthatatlanná válnak az ellenfélnek és a következő támadásuk extra varázs sebzést okoz. (2) Shade: +100 extra varázs sebzés, (3) Shade: +200 extra varázs sebzés, (4) Shade: +300 extra varázs sebzés.

Az Sharpshooter figurák támadásai tovább pattannak az első célpontjukról, de kevesebbet sebeznek. (2) Sharpshooter: 1 továbbpattanás és a továbbpattant lövedék 70%-kal kevesebbet sebez, (4) Sharpshooter: 2 továbbpattanás és a továbbpattant lövedékek 45%-kal kevesebbet sebeznek, (6) Sharpshooter: 3 továbbpattanás és a továbbpattant lövedékek 30%-kal kevesebbet sebeznek.

A Vanguard figurák extra armort kapnak. (2) Vanguard: +100 armor, (4) Vanguard: +200 armor, (6) +500 armor

Az Emperor figura két extra egységet pakol a pályára, amiket külön lehet mozgatni. Ezek a lándzsás harcosok, az Emperor halála után elkezdenek gyorsan életerőt veszteni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!