Megérkezett a 10.18-as LoL patch: 5 hős nerfet, 7 buffot kapott

Megérkezett a 10.18-as LoL patch: 5 hős nerfet, 7 buffot kapott

Megérkezett az Ahri és Kayle mini-rework az új LoL frissítéssel.

A PsyOps skinekre és a One for All (Egy mindenkiért) játékmódra még szeptember 3-áig várni kell, de a 10.18-as LoL patch többi változtatása már élesedett a szervereken. Alaposan átalakították Ahrit és Kayle-t, az alsó ösvényen az Ashe nerf és a Miss Fortune/Twitch buff kavarhat be a metába. Összesen 12 karaktert változtattak a 10.18-as League of Legends frissítésben, az alábbiakban a teljes leírást elolvashatod.

10.18-as LoL patch gyengítései

  • Ashe
    • Alap AD-t 61-ről 59-re csökkentették
    • Ranger's Focus (Q): Bugfixet kapott, aminek értelmében mostantól a Runaan's Hurricane Wind's Fury sebzésébe beleszámolja a rendszer a Ranger's Focus képesség szintjét

  • Galio - Winds of War (Q): Alap sebzést 80/115/150/185/220-ról 70/105/140/175/210-re csökkentették

  • Kog'Maw
    • Szintenkénti életerő 90-ről 85-re csökkent
    • Szintenkénti armor 3,5-ről 3,25-re csökkent

  • Sett
    • Pit Grit (passzív): A jobb ököl sebzésének aránya 0,15 összes AD-ról 0,5 bónusz AD-ra változott
    • Knuckle Down (Q): Bónusz sebzés 10/20/30/40/50 (+1/2/3/4/5% célpont max HP-ja, +1% minden 100 összes AD-ról) 10/20/30/40/50 (+1% célpont max HP-ja, +1/1,5/2/2,5/3% minden 100 összes AD-ra) változott

  • Shen - Ki Barrier (passzív): Pajzs értéke 70-121-ről (1-18-as szint) 60-111-re (1-18-as szint) csökkent

Guardian rúna

  • A pajzs aránya 25% AP (+12% bónusz életerőről) 15% AP (+9% bónusz életerőre) csökkent

A 10.18-as LoL patch erősítéseit a következő oldalon találjátok meg!

10.18-as LoL patch erősítései

  • Ahri
    • Vastayan Grace (passzív)
      • Eltávolítják az Innate-et, a jelenlegi passzív képességet
      • Új: Vastayan Grace helyett Essence Theft lesz a neve
      • Új Innate: Ha Ahri eltalál egy ellenséget a képességével, kap egy töltést az Essence Theft passzívra. Maximum három töltést nyerhet ki egyetlen képesség elsütésével. Ha elér kilenc töltést a passzív, akkor a következő képesség, ami ellenséges hőst talál, gyógyítja Ahrit. A gyógyítás mértéke 3/5/9/18 + 9% AP minden eltalált ellenség után, ez a gyógyítás 1/6/11/16-os szinten növekedik automatikusan
    • Orb of Deception (Q) - Eltávolították a képesség passzívját, innentől nem raktároz Essence Theft jelzőket és nem gyógyít
    • Fox-Fire (W)
      • Új: Mostantól 40% bónusz mozgási sebességet kap Ahri, ami 1,5 másodperc alatt csökken 0-ra
      • Új: Mostantól 200% sebzést okoz azokra a minionokra, amelyek maximum 20% életerővel rendelkeznek
      • Töltési idő 9/8/7/6/5 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre növekszik
      • Manaköltség 40 manáról 55 manára növekedik minden szinten
      • A képesség mostantól jobban fókuszálja azokat a minionokat (természetesen csak az ellenséges hősök után), amelyek alacsony életerővel rendelkeznek és meghalhatnak a W miatt

  • Jarvan IV - Dragon Strike (Q): Alap sebzés 80/120/160/200/240-ről 90/130/170/210/250-re növekedett

  • Kayle
    • Radian Blast (Q): Mostantól nem tölti vissza a képesség manaköltségének 50%-át, minden egyes eltalált ellenséges hős után
    • Celestial Blesing (W): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 90/100/110/120/130 manára növekedett
    • Starfire Spellblade (E)
      • Manaköltség 50/55/60/65/70 manáról 0 manára csökkent
      • Lövedékek sebessége 2000-ről 5000-re növekedett

  • Miss Fortune
    • Szintenkénti támadási sebesség 2,25%-ról 3%-ra növekedett
    • Strut (W): Maximum bónusz mozgási sebesség 50/60/70/80/90-ről 55/65/75/85/95-re növekedett

  • Rumble - Flamespitter (Q): Összes sebzés 175/210/245/280/315-ről 180/220/260/300/340-re növekedett

  • Twitch
    • Contaminate (E): A jelzőnkénti bónusz sebzés 0,2 AP (maximum 120% AP-ról) 0,333 AP (maximum 200% AP-ra) növekedett
    • Spray and Pray (R): A lövedékek sebzésének csökkenése az eltalált ellenségek után -20%-ról (minimum sebzés legalább 40%) -5%-ra (minimum sebzés legalább 70%) növekedett

  • Xin Zhao - Wind Becomes Lightning (W): A döfés sebzése 30/65/100/135/170 (+75% AD-ról) 40/75/110/145/180 (+80% AD-ra) növekedett

Ezen kívül még kicsit pontosítottak és változtattak Shyvana E képességén, amely a sárkány formájában a fő sebzésforrása. Ténylegesen nem változik a Dragon's Breath sebzése, de pontosabban számolja a rendszer, hogy milyen területen, mennyit kell sebeznie.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te örülsz az Ahri mini-átdolgozásnak?

Közvetítések