Még ki sem jött a játék, de a béta után máris patchelték a FIFA21-et

Volt egy rövidebb béta időszak, és úgy tűnik az ott szerzett tapasztalatok alapján már most jócskán átalakította az EA a FIFA21-et, íme a patch tartalma:

Ilyen sem sűrűn fordul elő egy játéknál, hogy egy roppan rövid zárt bétát követően alapos módosításokat kell végrehajtania a fejlesztőknek, de most bizony ez megtörtént az EA Sports háza táján. A visszajelzések alapján viszont úgy gondolta a fejlesztőcsapat, hogy idejekorán nekiállnak a finomítgatásoknak, bár a patch tartalma alapján igen csak belenyúltak már a megjelenés előtt a programba.

A csapat megépítése mellett érdemes még egy nagyon fontos dologra odafigyelni, hiszen indult októberben a Megyék Csatája is, amiről egy vérbeli FIFA játékosnak nem érdemes lemaradnia, így ha teheted látogasd meg a megyekcsataja.hu weboldalt és add le a nevezésed.

Augusztusban a kiválasztott játékosoknak volt lehetőségük belevetniük magukat az új részbe, és ezek szerint az ott látott eredmények, illetve a játékmechanika nem volt teljesen elfogadható, ezért a visszajelzéseket is szem előtt tartva modosították a FIFA21 egyes elemeit. A visszajelzések mellett minden lejátszott mérkőzésből szerzett információjukat felhasználták, hogy megértsék, hogyan tudják jobban egyensúlyba hozni a játékmenetet, miközben természetesen igyekeztek megőrizni a játékról alkotott elképzelésüket, amint azt korábban a FIFA 21 Gameplay Deep Dive Pitch Notes-ban említették. Emellett például direkt több magas OVR ratinggel rendelkező lap is bekerült a FUT-ba, és így tesztelték a jelenlegi rendszert, valamint azt, hogy az újdonságok miként befolyásolják a játékmenetet. Szerencsére a profiktól kezdve a casual játékosokon át, mindenkitől tudtak begyűjteni adatot, ami tényleges sokat jelentett az alábbi patch megalkotásánál.

Íme néhány terület, amelyet a játékosok visszajelzései alapján prioritásként kezelnek az EA-nél, és még az indulás előtt frissítetették:

  • Olyan helyzetek, amikor az ellenfél olykor azonnal visszaszerezte a labdát, miután megbuktatták.
  • Fejlesztették a tackling (szerelés) és a dribbling (cselezés/labdavezetés) mechanikáját, hogy csökkentsék azokat az eseteket, amikor a sikeres szerelés miatt a labda mégis visszapattan a "dribblerhez"
  • Néhány játékos túl lassúnak érezte a labdát, ezért gyorsítottak rajta
  • A dribbling mutató kissé jobbá varázsolták, különösen az alacsonyabb értékkel bíró "dribblereknél"
  • Néhány driven cross és a földön történő driven cross túl gyors volt
  • Ezeket a kereszt labdákat a játék egészében lassították, különösen az alacsonyabb cross értékkel bírók esetében
  • Néhány akció és animáció túl sokáig tartott
  • Több helyzetben is javult a lövések, a passzok és a labda irányításának érzékenysége (ezt nagy figyelemmel kísérik, így további modosítás is előfordulhat a jövőben)
  • Azok a játékosok, akiknek nincs High Vision, illetve Shor (rövid)/Long (hosszú) passz attribútumuk, túl hatékonyak voltak a kiugratásokban
  • Kis Vision/Passing attribútummal már nem olyan könnyű kiugratni a támadókat, így okosabban kell ilyenkor ezt megjátszani és valamivel nagyobb szabad terület kell a sikerességhez
  • A játékosok nehezen védekeztek a keresztlabdák és a beadások ellen, mivel a támadók túlságosan is szabadon maradtak
    • ezekeben a helyzetekben javult a védők helyezkedése és az emberfogás, mivel egyes esetekben a védők nem reagáltak elég jól a támadók mozgására
  • Kevesebb olyan helyzet van most már, amikor a kisebb érintkezések is büntetőrúgásokat vagy szabálytalanságokat okoznak
  • A hibás játékvezetői döntéseket minimalizálták

Szerintetek jó, hogy már ilyen hamar frissítik a játékot?

Ha nemcsak olvasni szeretsz a FIFA-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! Ne feledjétek, hogy elindult a Megyék Csatája - Országos E-sport Verseny regisztrációs szakasza. Nevezni a megyekcsataja.hu oldalon tudtok, ahol további részleteket tudhattok meg a versenyről!

A FIFA21 október 9-én jelenik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.