Legnagyobb nyertesi a LoL 10.19-es frissítésének

Van olyan hős, aki közel két százalékkal tudta növelni a győzelmi arányát.

A 10.19-es LoL patch nagyon fontos volt a játékosok számára, mivel ez az a frissítés, amin az év legnagyobb LoL versenyét, a 2020-as Worldsöt játsszák a világ legjobbjai. Rengeteg hős kapott kisebb-nagyobb változtatásokat, amelyek többeknél okoztak komolyabb elmozdulást a win rate területén. Ne felejtsétek el, hogy még most is nevezhettek Magyarország legnagyobb LoL versenyére, a Megyék Csatájára!

Vayne

A végső képességet erősítették, ezért az egyik legizgalmasabb ADC rögtön szárnyalni kezdett. Az érdekesség, hogy boton és topon is átlépte az 50%-os győzelmi arányt, ami egy jó jel lehet azoknak, akik korábban sokat játszottak a hőssel.

Rek'Sai

Vastól egészen Gyémánt tetejéig Rek'Sai rendelkezik a legjobb győzelmi aránnyal, ettől függetlenül a választási százalékai nem növekedtek túlságosan. Lee Sinre tökéletes counter, nem véletlen kedveli a profi mezőny több tagja ennyire.

Ivern

Az erdő legnagyobb barátja jungle-ben és támogatóként is képes megállni a helyét, de legtöbbször előbbi szerepében tűnik fel az Idézők Szurdokában. Az extra lassítás jól jön neki és a társaknak egyaránt, ezért kezdték el egyre többen újra használni második támogatót igénylő összeállításokban Ivernt.

Ahri

A mini-rework után megkapta a kötelező buffokat Ahri, egyből megugrottak a számai. A 10.19-es patch élesedése óta az ő győzelmi aránya növekedett a legnagyobb mértékben, lassan eléri ez a mutató az 52,5%-ot.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! Ne feledjétek, hogy elindult a Megyék Csatája - Országos E-sport Verseny regisztrációs szakasza. Nevezni a megyekcsataja.hu oldalon tudtok, ahol további részleteket tudhattok meg a versenyről!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.