Marvel's Avengers teszt - fejlődött a bétához képest is

Marvel's Avengers teszt - fejlődött a bétához képest is

Bár sokan már megjelenés előtt temették már a játékot, kellemes csalódás lehet azoknak, akik adnak neki egy esélyt. Spoilermentes összefoglalónk következik.

A fejlesztők beszámolója szerint a béta során az összes platformot figyelembe véve 6 millió játékos próbálta ki a játékot, ami azért valljuk be, nem gyenge szám. A játék megjelenését követően pedig nagyon gyorsan az eladási listák trónjára ült.

A játék két egyszerű részből áll: egy egyjátékos kampányból és egy kooperatív többjátékosra építő játékmódból. A képregényhez hűen megismerhetünk eddig a mozivásznon kevésbé látott vagy ismert hősöket is, mely az igazi rajongók szívét azonnal megmelengette. Bár amekkora neveket felsorakoztattak a jók oldalán, sajnos annyira keveset sikerült a gonoszak közé beállítani.

A JÁTÉKMENET

Az irányítás, a harcrendszer és maga a játékmenet is mondhatni egyszerű, és emiatt mégis nagyszerű. Nincs túlbonyolítva, sem pedig túlzottan leegyszerűsítve. Aki azt mondja hogy ez is csak esztelen gombnyomkodással teljesíthető, az nem szánt elég időt a játék megismerésére.

Az összes karakter egyedi stílust és irányítást képvisel, így mindenki megtalálja a saját kedvencét közülük a mozivásznon kívül is. Az 50-es szintet elérve pedig az összes képesség elérhetővé válik, így nem kell amiatt aggódnunk, hogy rosszul húztuk volna szuperhősünk képességeit, úgyis mindet megszerezzük előbb vagy utóbb. A karakterek képességei rendkívül egyediek és ennek köszönhető az is többek között, hogy nem egy két gombos harcrendszert kaptunk a játékban.

KÜLDETÉSEK

A fejlesztők igyekeztek odafigyelni, hogy küldetésekből ne legyen hiány, továbbá arra is, hogy azok a lehető legkevésbé váljanak monotonná. Vannak adott karakterre kiélezett, Faction, Hive és Mega Hive küldetések is többek között, a felfedezés örömét azonban meghagynánk teljes mértékben nektek. Ugyan 4-5 fajta küldetéstípus ismétli önmagát, azt gondolom hogy a különböző karakterekkel való végrehajtás legalább annyira szórakoztatóvá teszi, hogy a monotonitása eltűnjön. Főleg hogy ha a Square Enix tényleg évekre tervez a játékkal, akkor várható újabb és újabb változat a frissítések során.

POWERLEVEL

A hősünk fejlesztésének az egyik legfontosabb része a power level növelése, melyet a felszereléseink biztosítanak. Ugyan vizuálisan továbbra sem jelennek meg a karakteren ahogy a bétában sem, de üsse kő, a játék ettől nem lesz kevésbé élvezhető. A maximális power levelt a 130-as felszerelés maximalizálásával érhetjük el, így növekedhet egészen 150-ig az érték. Sajnos az utolsó 20 szint az kritikusan hosszúra sikeredett, így nem kevés időt kell rászánni hogy 130-ról 150-re fejlesszük tárgyaink erejét.

A játéknak ugyan vannak bosszantóbb pillanatai és kellemetlen szituációi, akár a matchmakingre, akár csak a helyenként hibásan működő küldetési rendszerre gondolva, mégis egy szerethető darabról van szó. Helyenként lassan tölt be a játék, de remélhetőleg az optimalizálással ezt is sikerül majd orvosolni.

Ugyan a hibák ellenére a játék sikeres és egyben jó lett, ezt kár lenne vitatni is. Nyilván a fejlesztők elsősorban a nagyobb hibákkal fognak foglalkozni és utána térnek át csak a fejlesztésre, de tudjátok: türelem, rózsát, vagy jelen esetben jobb játékot terem.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések