LoL: Bemutatták az új mitikus és legendás tárgyakat, rengeteg régi ismerőst eltávolítanak

LoL: Bemutatták az új mitikus és legendás tárgyakat, rengeteg régi ismerőst eltávolítanak

Alapjaiban változtatja meg a Riot Games a LoL tárgyainak rendszerét.

Ami 2019-ben az Elementál Sárkányok és Szurdok frissítés volt, az 2020-ban a tárgyrendszer átalakítása lesz. Ezúttal ezen a területen szeretne óriási változtatásokat eszközölni a fejlesztőcsapat, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy újra kell tanulni a LoL-t. Rengeteg új tárgy (mitikus és legendás) érkezik, néhányat egyszerűen eltávolítanak a játékból, valamint lesznek olyanok, amelyek módosításokon esnek átNe felejtsétek el, hogy még most is nevezhettek Magyarország legnagyobb LoL versenyére, a Megyék Csatájára!

Press F, avagy az eltávolított tárgyak

  • Adaptív sisak
  • Athéné szentségtelen grálja
  • Jégkalapács
  • Hextech GLP-800
  • Hextech lőpenge
  • Bűbájgyűjtő
  • Statikk töltőpengéje
  • Ikerárnyak
  • Dzsungeltárgyak

A hathetes tesztelési időszakban ezeknek a tárgyaknak kell megtalálni a helyettesítését a játékosoknak, valamint a fejlesztőknek egyaránt. A teszt szerverre érdemes regisztrálni, hogy első kézből tapasztalhassátok meg az új tárgyrendszert.

Új legendás tárgyak

A gyűjtő

3000 arany

+45 sebzés

+20% kritikus csapási esély

+18 halálosság

Bérgyilkos: Ha a sebzésed után az ellenfél életereje 5% alá esne, az ellenfél meghal. A gyilkosságokért további 25 aranyat kapsz.

Navori gyorspenge

3400 arany

+60 sebzés

+20% kritikus csapási esély

+30 képességgyorsítás

Fürge csapások: A támadással bevitt kritikus csapásaid a hátralévő töltési idő 20%-ával csökkentik a nem végső képességeid töltési idejét.

A természet ereje

2900 arany

+350 életerő

+55 varázsellenállás

+7% mozgási sebesség

Ionia ritmusa: Ha megsebez egy képesség, +6 mozgási sebességet és +4 varázsellenállást kapsz 5 másodpercre (legfeljebb 5 alkalommal halmozódhat; egyedi képességenként 1 jelzővel).

Kígyófog

2800 arany

+60 sebzés

+18 halálosság

Pajzstörő: 300% további sebzést okozol a pajzsok ellen.

Vízszintes fókusz

3000 arany

+100 varázserő

Koncentrált támadás: Amikor eltalálsz egy hőst egy képességgel több mint 850 egységről, vagy mozgásképtelenné teszed, felfedi a célpontot, és 6 másodpercre 15%-kal megnöveli a neki okozott sebzést.

Kozmikus hajtóerő

3000 arany

+60 varázserő

+200 életerő

+30 képességgyorsítás

Varázstánc: A képességekkel okozott sebzés 4 másodpercre plusz 10 (+20% képességgyorsítás) mozgási sebességet ad.

Démoni ölelés

3000 arany

+80 varázserő

+400 életerő

Passzív – Az azakana tekintete: Ha megsebzel egy hőst egy képességgel, másodpercenként a maximális életereje 2%-ának megfelelő varázssebzést szenved el 4 másodpercig. Amíg az ellenfelek a hatása alatt állnak, 20 páncélt és varázsellenállást kapsz (+5 minden további érintett hős esetén).

Serylda neheztelése

3000 arany

+50 sebzés

+30% páncéltörés

+20 képességgyorsítás

Neheztelés: A sebzést okozó képességeid 30%-os lassítást okoznak 1 másodpercre.

Ezüst lábvért

3000 arany

+35 sebzés

+200 életerő

+35 varázsellenállás

Aktív – Higany: Megszüntet minden tömegirányító hatást, és 3 másodpercre +40% kitartást és lassítás-ellenállást biztosít. (90 másodperc töltési idő)

Vegyszerbandita lánckardja

2700 arany

+45 sebzés

+200 életerő

+15 képességgyorsítás

Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért fizikai sebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ha a célpont életereje 50% alá csökken, ez a hatás 60%-os Súlyos seb hatássá növekszik.

Vegytech füstölő

2100 arany

+45 varázserő

+15 képességgyorsítás

+100% alap mana-regenerálódás

Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért varázssebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 60%-os Súlyos seb hatást alkalmaz ehelyett.

Az áradás botja

2100 arany

+60 varázserő

+15% gyógyítás és pajzserő

+150% alap mana-regenerálódás

Földindulás: Ha gyógyítasz vagy pajzzsal védesz egy szövetségest, mindketten 15% mozgási sebességet és 20–40 (szövetséges, 1–18. szint) varázserőt kaptok 3 másodpercre.

Ősi rúnakő

1000 arany

A 13. szinttől vásárolható meg.

Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.

Ixtal látomásai: Ha elhelyezel 20 láthatatlan őrszemet, ez a tárgy Ixtali őrszemkővé alakul át.

Ixtali őrszemkő

Ősi rúnakőből fejleszthető

+25 képességgyorsítás

Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.

Ixtal látomásai: Megnöveli a láthatatlan őrszemre és az ellenőrző őrszemre vonatkozó kapacitásodat 1-gyel.

Ixtali őrszemkő frissítése

2100 arany

+40 képességgyorsítás

+10% mozgási sebesség

Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.

Ixtal látomásai: Megnöveli a láthatatlan őrszemre és az ellenőrző őrszemre vonatkozó kapacitásodat 1-gyel.

Az új mitikus tárgyakat, valamint a frissített legendás tárgyakat a következő oldalakon találjátok meg!

Frissített legendás tárgyak

Határtalan penge

3400 arany

+80 sebzés

+20% kritikus csapási esély

Határtalan precizitás: +8% kritikus sebzést biztosít minden 20% kritikus csapási esély után.

Guinsoo dühpengéje

3200 arany

+50% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

Guinsoo száműzetése: A támadásaid találatonként 40 varázssebzést okoznak minden 20% kritikus csapási esély után, de a továbbiakban nem okozhatnak kritikus csapást.

Guinsoo káosza: Minden harmadik támadás duplán aktiválja a találati hatásokat.

Lord Dominik üdvözlete

3000 arany

+30 sebzés

+20% kritikus csapási esély

+30% páncéltörés

Óriásölő: Legfeljebb 20% bónusz fizikai sebzést biztosít olyan hősök ellen, akiknek a maximális életereje magasabb, mint a tiéd (a maximális bónusz 2000 pontos életerő-különbség esetén érhető el).

Esszenciamartalóc

2900 arany

+40 sebzés

+20% kritikus csapási esély

+20 képességgyorsítás

Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod további (az alapsebzés 100%-ával egyenlő mértékű) (+40% bónusz sebzés) sebzést okoz, és visszatölti a maximális manád 3%-át. (1,5 másodperc töltési idő)

Fantomtáncos

2900 arany

+40% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

+7% mozgási sebesség

Lidérckeringő: A támadások 2 másodpercre gyorsítást és 7% mozgási sebességet biztosítanak. 5 támadás után a Lidérckeringő plusz 40% támadási sebességet is biztosít.

A vízköpő sziklavértje

3300 arany

+60 páncél

+60 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Aktív – Monolit: 100 (+ a bónusz életerő 100%-ával egyenlő mértékű) pajzsot kapsz, amely 2,5 másodperc alatt fokozatosan elenyészik. (90 másodperc töltési idő)

Kőerő: 6 másodpercre 3%-kal megnöveli a bónusz páncélodat és a bónusz varázsellenállásodat, amikor egy hős sebzést okoz neked (legfeljebb 5 alkalommal halmozódik, ellenfelenként 1 jelzőt ad).

Szellemarc

2900 arany

+450 életerő

+40 varázsellenállás

+10 képességgyorsítás

Vasakarat: 25%-kal növel minden gyógyulást, és 15%-kal minden kapott pajzsot

Mélységi maszk

2700 arany

+350 életerő

+60 varázsellenállás

Rombolás: Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 4 másodpercre 25%-kal csökkenti a páncéljukat és varázsellenállásukat.

Fagyos szív

2700 arany

+80 páncél

+400 mana

+20 képességgyorsítás

A tél ölelése: 15%-kal csökkenti a közelben tartózkodó ellenfelek támadási sebességét.

Kőkemény: Lecsökkenti az elszenvedett sebzést (1000 teljes életerőnként 7-tel), legfeljebb a támadás sebzésének 40%-ával.

Randuin ómenje

2700 arany

+250 életerő

+80 páncél

+10 képességgyorsítás

Aktív: Rövid időre lelassítja a közeli ellenfeleket, valamint 4 másodpercre 10%-kal csökkenti a sebzésüket és 20%-kal a kritikus csapási sebzésüket. (20 másodperc töltési idő)

Kőkemény: Lecsökkenti az elszenvedett sebzést (1000 teljes életerőnként 7-tel), legfeljebb a támadás sebzésének 40%-ával.

Titánhidra

3300 arany

+30 sebzés

+550 életerő

Titán: (A teljes életerő 1,5%-ával egyenlő mértékű) bónusz sebzést kapsz

Hasítás: Az alaptámadások 5 (+ a bónusz életerő 1,5%-ával megegyező mértékű) bónusz fizikai sebzést okoznak a célpontnak, és 40 (+ a bónusz életerő 3%-ával megegyező mértékű) bónusz fizikai sebzést okoznak a tölcsér alakú hatóterületen belüli többi ellenfélnek. A hasítás sebzése építményekre is vonatkozik.

Vérszomjas hidra

3300 arany

+65 sebzés

+20 képességgyorsítás

+15% fizikai életvarázs

Vérszomjas: A fizikai sebzés utáni életvarázs hatása is érvényesül tényleges sebzés okozása esetén.

Hasítás: A támadások (legfeljebb a teljes sebzés 60%-ával egyenlő mértékű) fizikai sebzést okoznak a többi közeli ellenfélnek (legalább a teljes sebzés 12%-át a legtávolabbi ellenfeleknek).

Fekete hasítóbárd

3300 arany

+40 sebzés

+300 életerő

+25 képességgyorsítás

Páncélcsökkentés: Az ellenséges hősöknek okozott fizikai sebzés 6 másodpercre 4%-kal (legfeljebb 24%-kal) csökkenti a páncéljukat.

Összenyomás: A páncélcsökkentéssel eltalált ellenfelek elleni támadások és képességek a hiányzó életerejük 5%-ának megfelelő mértékű bónusz fizikai sebzést okoznak (folyamatos sebzést okozó hatások esetén ez 2%). (0,5 másodperc töltési idő)

Sterak kihívása

3100 arany

+50 sebzés

+400 életerő

Düh: Az ellenséges hősöknek okozott vagy a tőlük elszenvedett sebzés után 6 másodperc alatt visszatölt (a teljes életerő 3%-ával egyenlő mértékű) életerőt. Ez egyedi hősönként legfeljebb 5 alkalommal halmozódhat.

Életmentő: Ha olyan sebzést szenvedsz el, amely 30% alá csökkentené az életerődet, 8 másodpercre 200 pajzsot, valamint további (a teljes életerő 7,5%-ával egyenlő mértékű) pajzsot kapsz minden Düh jelző után. (90 másodperc töltési idő)

Haláltánc

3100 arany

+50 sebzés

+40 páncél

+15 képességgyorsítás

Fájdalomtűrés: Az elszenvedett fizikai sebzés 35%-a (távolsági harcosok esetén 15%-a) 3 másodperc alatt fejti ki a hatását.

Dacolás: A hősök kiiktatása 2 másodpercre plusz 30% mozgási sebességet ad, megszünteti a Fájdalomtűrés fennmaradó sebzését, és (a teljes életerő 20%-ával megegyező mértékű) életerőt tölt vissza ez idő alatt.

Utolsó esély

3100 arany

+40 sebzés

+40% támadási sebesség

+40 varázsellenállás

Elátkozott: Az alaptámadásaid találatkor 15–80 (az 1–18. szinten) bónusz varázssebzést okoznak, és 2 másodpercre plusz 20 mozgási sebességet adnak.

A letaszított király kardja

2900 arany

+40 sebzés

+30% támadási sebesség

+15% életlopás

Kicsorbult penge: A támadások a célpont aktuális életereje 10%-ának (távolsági harcos esetén 8%-ának) megfelelő mértékű további fizikai sebzést okoznak találatkor. (Minionoknak és szörnyeknek legfeljebb 60 bónusz sebzést okoz.)

Szipoly: Ugyanazon hős elleni 3. támadás 2 másodpercre ellopja a mozgási sebessége 25%-át. (20 másodperc töltési idő)

Zeke szövetsége

2400 arany

+300 életerő

+30 páncél

+250 mana

+20 képességgyorsítás

Aktív – Kötelék: Kijelöl egy cinkostársat. (60 másodperc töltési idő)

Szövetség: Az ellenfél mozgásképtelenné tételét követő 4 másodpercben a cinkostársad támadásai és varázslatai 25–50 (az 1–18. szinten) (+ a teljes életerő 1,25%-ával egyenlő mértékű) bónusz varázssebzést okoznak annak az ellenfélnek támadásonként vagy varázslatonként és ellenfelenként egyszer.

Egy hős egyszerre egy Zeke szövetsége-kötelékben vehet részt.

Lovagi eskü

2300 arany

+400 életerő

+200% alap életerő-regen

+10 képességgyorsítás

Aktív – Véreskü: Kijelöl egy Méltó szövetségest. (60 másodperc töltési idő)

Eskü: Amikor a Méltó szövetséges a közeledben tartózkodik, az általa elszenvedett sebzés 15%-át átveszed, ha pedig az életereje 50% alá csökken, 35%-kal megnő a mozgási sebességed, miközben felé tartasz.

Egy hős egyszerre egy Lovagi eskü-kötelékben vehet részt.

30%-nál kevesebb életerő esetén a sebzésátirányítás leáll.

Mikael áldása

2100 arany

+30% gyógyítás és pajzserő

+200 életerő

+15 képességgyorsítás

+150% alap mana-regen

Aktív – A mozgás ajándéka: Eltávolítod az összes tömegirányító hatást egy szövetséges hősről, és 100–200 (az 1–18. szinten) életerőt töltesz vissza neki. (120 másodperc töltési idő)

Halálos emlékeztető

2700 arany

+20 sebzés

+25% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

+7% mozgási sebesség

Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért fizikai sebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ugyanazon ellenséges hős elleni 3 egymást követő támadás esetén a rajta lévő Súlyos seb hatás az időtartam végéig 60%-osra nő.

Tüskevért

2700 arany

+350 életerő

+60 páncél

Elátkozott: Találat esetén a támadó 10 (+10% bónusz páncél) varázssebzést szenved el, a hősöknek pedig 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz. Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 2 másodpercre 60%-os Súlyos seb hatást is okoz nekik.

Morellonomikon

2500 arany

+70 varázserő

+250 életerő

Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért varázssebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ha a célpont életereje 50% alá csökken, ez a hatás 60%-os Súlyos seb hatássá növekszik.

Muramana

A Manamúnból alakul át

+35 sebzés

+750 mana

+15 képességgyorsítás

Bámulat: (A maximális mana 3%-ának megfelelő mértékű) sebzést kapsz

Sokk: A hősök elleni egycélpontos képességek és támadások (a maximális mana 5%-ának megfelelő) bónusz fizikai sebzést okoznak.

A szeráf ölelése

Az Arkangyal pálcájából alakul át

+80 varázserő

+750 mana

Bámulat: (a bónusz mana 3%-ának megfelelő) varázserőt kapsz

Égi: 5%-kal megnöveli a maximális manádat (+2,5% minden 100 varázserő után).

Az új mitikus tárgyakat a következő oldalon találjátok meg!

A lövészek mitikus tárgyai

Orkán

Mozgékonyság

3400 arany

+55 sebzés

+20% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

Aktív – Zefírcsapás: A célpont irányába siet, három lövedéket lő ki a célodhoz legközelebb álló legalacsonyabb életerejű ellenségre (elsősorban a hősökre). Összesen 105–300 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) varázssebzést okoz, amely legfeljebb 50%-kal növekszik az alacsony életerejű célpontok ellen, ha az életerejük eléri a 30%-ot. (90 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.

Krakenölő

Tankelhárító

3400 arany

+60 sebzés

+25% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

Szigony: Minden harmadik támadás felerősödik, és további 80–120 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) tényleges sebzést okoz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +10% támadási sebességet biztosít.

Halhatatlan pajzsíj

A túlélés csapása

3400 arany

+50 sebzés

+15% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

+12% életlopás

Életmentő: Ha olyan sérülést szenvedsz el, amitől 30% alá esne az életerőd, 3 másodpercre 150–650 (az 1–18. szinten) pajzsot kapsz. Emellett kapsz 20% életlopást nyolc másodpercre. (90 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes legendás tárgy számára +8 páncélt és +8 varázsellenállást biztosít.

A tankok mitikus tárgyai

Naptűz Égisz

Erősödő sebzés

3200 arany

+450 életerő

+30 páncél

+30 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb). Az ellenséges hősök vagy hatalmas szörnyek ezzel a hatással való megsebzése egy jelzőt ad, ami 5 másodpercen át 12%-kal megnöveli az Égő áldozatok további sebzését (6 alkalommal halmozódik).

Ragyogás: Maximális számú jelző esetén az alaptámadásaid felrobbannak körülötted, és a közelben lévő ellenfelek 3 másodpercen át sebződnek az Égő áldozatod sebzésével.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

Fagyos tűz kesztyű

Lelassítja az ellenfeleket

3200 arany

+350 életerő

+50 páncél

+30 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).

Fagyos tűz: A támadások létrehoznak egy fagyos területet, amely 30%-kal lelassítja az ellenfeleket (+4%-kal 1000 bónusz életerőnként) 1,5 másodpercre. (4 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt és +7,5% méretet biztosít.

Őrjöngők páncélja

Kezdeményezés

3200 arany

+350 életerő

+30 páncél

+50 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Aktív – Hajsza: 4 másodpercre 75%-kal megnöveli a mozgási sebességet, ha ellenfél vagy ellenséges torony felé haladsz. Ha megközelítesz egy ellenfelet (vagy 4 másodperc elteltével), egy lökéshullám indul útjára, amely 2 másodpercre 75%-kal csökkenti a közeli ellenséges hősök mozgási sebességét. (90 másodperc töltési idő)

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% kitartást és lassítás-ellenállást biztosít

A sebzésre építő orgyilkosok mitikus tárgyai

Draktharr árnykardja

Csapatharcos többszörös gyilkosság

3200 arany

+55 sebzés

+18 halálosság

+25 képességgyorsítás

Alkonyat: Ha megtámadsz egy ellenséges hőst, 50–150 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) további fizikai sebzést okoz, és 0,25 másodpercre lelassítja őket 99%-kal (15 másodperc töltési idő). Ha meghal egy hős, akit az elmúlt 3 másodpercben megsebeztél, a töltési idő alaphelyzetbe áll, és 1,5 másodpercre lopakodni kezdesz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

Napfogyatkozás

Párbaj

3200 arany

+55 sebzés

+18 halálosság

+10% életvarázs

Holdcsapás: Ha egy hőst 1,5 másodpercen belül 2 különálló támadással vagy képességgel sikerül eltalálni, az a maximális életereje 16%-ának megfelelő bónusz fizikai sebzést okoz neki, te pedig 30% mozgási sebességet és 150 (+80% bónusz sebzés) pajzsot (távolsági harcosoknak 100 (+60% bónusz sebzés)) kapsz 2 másodpercre. (6 másodperc töltési idő, távolsági harcosoknak 12 másodperc)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% páncéltörést biztosít.

A portyázó karma

Orgyilkosság

3200 arany

+65 sebzés

+21 halálosság

+10 képességgyorsítás

Aktív – Az árnyak sötétjéből: Megrohamozod a megcélzott ellenfelet, és 100–200 (az 1-18. szinten) (+45% bónusz sebzés) fizikai sebzést okozol neki, és 3 másodpercre 30%-kal csökkented a páncélját. (60 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +6 halálosságot biztosít

Varázserőt adó mitikus tárgyak (mana)

Liandry kínja

Tankelhárító

3400 arany

+80 varázserő

+600 mana

+25 képességgyorsítás

Gyötrelem: A varázslataid hatására az ellenfelek 4 másodpercen át 60 (+10% varázserő) (+ a célpont maximális életerejének 4%-a) varázssebzést szenvednek el, a varázsellenállásuk pedig 4 másodpercen át másodpercenként 5%-kal csökken (legfeljebb 25%-kal).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít

Luden vihara

Hirtelen sebzés

3400 arany

+80 varázserő

+600 mana

+10 képességgyorsítás

+10 varázstörés

Visszhang: Ha megsebzel egy ellenfelet egy képességgel, azzal 100 (+15% varázserő) további varázssebzést okozol a célpontodnak és 3 közeli ellenfélnek, és 3 másodpercre 30%-kal megnő a mozgási sebességed. (8 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít

Örök fagy

Lelassítja az ellenfeleket

3400 arany

+80 varázserő

+200 életerő

+600 mana

+10 képességgyorsítás

Aktív – Fagyos csapás: 100 (+30% varázserő) sebzést okoz egy tölcsér alakú területen, és 65%-kal lelassítja az ellenfeleket 1,5 másodpercre. A tölcsér közepén tartózkodó ellenfelek ehelyett mozgásképtelenné válnak. (45 másodperc töltési idő.)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15 varázserőt biztosít

Varázserőt adó mitikus tárgyak (nem mana)

Hextech rakétaöv

Mozgékonyság

3200 arany

+80 varázserő

+250 életerő

+15 képességgyorsítás

EGYEDI aktív – Tüzes lövedék: A kijelölt irányba sietsz, és rakétákat lősz ki, amelyek 250–350 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoznak. Ezután a hősök felé haladva plusz 75% mozgási sebességet kapsz 1 másodpercre. (40 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít

Axamuk balgasága

Életvarázs

3200 arany

+80 varázserő

+15 képességgyorsítás

+150 életerő

+10% életvarázs

Romlás: Egy hőssel folytatott küzdelem minden másodpercében 3% bónusz sebzést okoz (legfeljebb 15%). Amíg ez a hatás a maximumon van, a bónuszsebzés 100%-a tényleges sebzéssé alakul.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít.

Az éji arató

Csapatharcos többszörös gyilkosság

3200 arany

+80 varázserő

+250 életerő

+15 képességgyorsítás

Aratás: Az ellenséges hősök megsebzése 150–250 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoz, és 25% mozgási sebességet ad 1,5 másodpercre. (60 másodperc töltési idő hősönként)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít

Sebzésre építő harcosok mitikus tárgyai

A háromság hatalma

Hirtelen sebzés

3333 arany

+33 sebzés

+33% támadási sebesség

+200 életerő

+15 képességgyorsítás

Gyors csapások: A támadásaid 25 mozgási sebességet és (plusz az alapsebzés 5%-ával egyenlő mértékű) alapsebzést adnak 3 másodpercre. Az alaptámadás sebzésnövekedése legfeljebb 6 alkalommal halmozódhat.

Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod bónusz fizikai sebzést okoz (az alapsebzés 200%-a). (1,5 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15% támadási sebességet biztosít

Vérivó

Párbaj

3300 arany

+45 sebzés

+400 életerő

+15 képességgyorsítás

+150% alap életerő-regenerálódás

Aktív – Szomjoltó csapás: Fizikai sebzést okoz (a teljes sebzés 110%-ának megfelelő mértékben) az ellenfeleknek egy kör alakú területen. Minden eltalált hős után visszanyersz (a teljes sebzés 20%-ával egyenlő mértékű) életerőt + a hiányzó életerőd 12%-át. (15 másodperc töltési idő, amelyet a képességgyorsítás csökkent)

Agresszió: Minden hiányzó 5% életerőd után 1%-kal nő a sebzésed (legfeljebb 15% sebzés 75% hiányzó életerőnél).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3 képességgyorsítást és +5 sebzést biztosít

Akadály

Lelassítja az ellenfeleket

3300 arany

+50 sebzés

+20% támadási sebesség

+300 életerő

+10 képességgyorsítás

Fürgeség: Ha fizikai sebzést okozol, találatkor 20 mozgási sebességet kapsz 2 másodpercre, amely 60-ra emelkedik, ha az egység meghalt.

Aktív – Gyors csapás: Rövid távolságra való kitöréssel (a teljes sebzés 110%-ával egyenlő mértékű) fizikai sebzést okozol az ellenfeleknek egy kör alakú területen, és lelassítod őket 60%-kal, amely 2 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (20 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít

Isteni Lélekfaló

Tankelhárító

3300 arany

+40 sebzés

+400 életerő

+25 képességgyorsítás

Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod a maximális életerőd 6%-ával megegyező mértékű bónusz fizikai sebzést okoz. (1,5 másodperc töltési idő, a minimális sebzés az alapsebzés 150%-a)

Bekebelezés: Amikor a Varázspenge egy hőst talál el, az okozott sebzés 60%-ával egyenlő mértékben gyógyulsz

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt biztosít

Bűvölők mitikus tárgyai

Shurelia csatadala

Csapatmozgékonyság

2600 arany

+300 életerő

+25 képességgyorsítás

+10% mozgási sebesség

Aktív – Inspiráció: 40% fokozatosan csökkenő mozgási sebességet ad neked és a közeli szövetségeseknek 4 másodpercre, valamint a következő három, hősök elleni támadásotok vagy képességgel bevitt találatotok 60–100 (az 1–18. szinten) bónusz varázssebzést okoz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.

Az iron solarik medálja

A túlélés csapása

2600 arany

+150 életerő

+25 képességgyorsítás

+30 varázsellenállás

+30 páncél

Aktív – Intervenció: 260–430 pajzsot biztosít a közeli szövetségeseknek (szövetséges, 1–18. szint), amely 2,5 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (90 másodperc töltési idő)

Vas aura: +5 páncélt és varázsellenállást biztosít a közeli szövetséges hősöknek.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára megnöveli a Vas aura hatását +2 páncéllal és varázsellenállással.

Holdkőmegújító

Az idő minden sebet begyógyít

2600 arany

+150 életerő

+25 képességgyorsítás

+100% alap mana-regenerálódás

Életpatak: Amikor megtámadod a hősöket, vagy képességeket használsz ellenük harc közben, 30–60 (az 1–18. szinten) életerővel gyógyítod a legtöbb sebzést elszenvedett közeli szövetségest (2 másodperc töltési idő). Minden, hősök elleni harccal töltött másodperc megnöveli a gyógyító hatást 25%-kal (legfeljebb 100%).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

Végül jöjjenek az átalakított dzsungeltárgyak, amelyek felváltják a jelenlegi felhozatalt.

Doran kohószíve

350 arany

+10% életvarázs szörnyek ellen

Foggal-körömmel: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti meg őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.

Hamuszürke ösvény: A tárgy 5 Sújtás után elhasználódik, a Sújtás Kihívó sújtássá fejlődik és állandósítja a tárgy hatásait.

Vadász: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.

Ley-vonal járó: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.

Doran jégdarabja

350 arany

+10% életvarázs szörnyek ellen

Foggal-körömmel: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti meg őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.

Fagyos ösvény: A tárgy 5 Sújtás után elhasználódik, a Sújtás Fagyasztó sújtássá fejlődik és állandósítja a tárgy hatásait.

Vadász: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.

Ley-vonal járó: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! Ne feledjétek, hogy elindult a Megyék Csatája - Országos E-sport Verseny regisztrációs szakasza. Nevezni a megyekcsataja.hu oldalon tudtok, ahol további részleteket tudhattok meg a versenyről!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Összességében hogy tetszenek az új és átalakított tárgyak?