Alapjaiban változtatja meg a Riot Games a LoL tárgyainak rendszerét.
Ami 2019-ben az Elementál Sárkányok és Szurdok frissítés volt, az 2020-ban a tárgyrendszer átalakítása lesz. Ezúttal ezen a területen szeretne óriási változtatásokat eszközölni a fejlesztőcsapat, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy újra kell tanulni a LoL-t. Rengeteg új tárgy (mitikus és legendás) érkezik, néhányat egyszerűen eltávolítanak a játékból, valamint lesznek olyanok, amelyek módosításokon esnek át. Ne felejtsétek el, hogy még most is nevezhettek Magyarország legnagyobb LoL versenyére, a Megyék Csatájára!
Press F, avagy az eltávolított tárgyak
- Adaptív sisak
- Athéné szentségtelen grálja
- Jégkalapács
- Hextech GLP-800
- Hextech lőpenge
- Bűbájgyűjtő
- Statikk töltőpengéje
- Ikerárnyak
- Dzsungeltárgyak
A hathetes tesztelési időszakban ezeknek a tárgyaknak kell megtalálni a helyettesítését a játékosoknak, valamint a fejlesztőknek egyaránt. A teszt szerverre érdemes regisztrálni, hogy első kézből tapasztalhassátok meg az új tárgyrendszert.
Új legendás tárgyak
A gyűjtő
3000 arany
+45 sebzés
+20% kritikus csapási esély
+18 halálosság
Bérgyilkos: Ha a sebzésed után az ellenfél életereje 5% alá esne, az ellenfél meghal. A gyilkosságokért további 25 aranyat kapsz.
Navori gyorspenge
3400 arany
+60 sebzés
+20% kritikus csapási esély
+30 képességgyorsítás
Fürge csapások: A támadással bevitt kritikus csapásaid a hátralévő töltési idő 20%-ával csökkentik a nem végső képességeid töltési idejét.
A természet ereje
2900 arany
+350 életerő
+55 varázsellenállás
+7% mozgási sebesség
Ionia ritmusa: Ha megsebez egy képesség, +6 mozgási sebességet és +4 varázsellenállást kapsz 5 másodpercre (legfeljebb 5 alkalommal halmozódhat; egyedi képességenként 1 jelzővel).
Kígyófog
2800 arany
+60 sebzés
+18 halálosság
Pajzstörő: 300% további sebzést okozol a pajzsok ellen.
Vízszintes fókusz
3000 arany
+100 varázserő
Koncentrált támadás: Amikor eltalálsz egy hőst egy képességgel több mint 850 egységről, vagy mozgásképtelenné teszed, felfedi a célpontot, és 6 másodpercre 15%-kal megnöveli a neki okozott sebzést.
Kozmikus hajtóerő
3000 arany
+60 varázserő
+200 életerő
+30 képességgyorsítás
Varázstánc: A képességekkel okozott sebzés 4 másodpercre plusz 10 (+20% képességgyorsítás) mozgási sebességet ad.
Démoni ölelés
3000 arany
+80 varázserő
+400 életerő
Passzív – Az azakana tekintete: Ha megsebzel egy hőst egy képességgel, másodpercenként a maximális életereje 2%-ának megfelelő varázssebzést szenved el 4 másodpercig. Amíg az ellenfelek a hatása alatt állnak, 20 páncélt és varázsellenállást kapsz (+5 minden további érintett hős esetén).
Serylda neheztelése
3000 arany
+50 sebzés
+30% páncéltörés
+20 képességgyorsítás
Neheztelés: A sebzést okozó képességeid 30%-os lassítást okoznak 1 másodpercre.
Ezüst lábvért
3000 arany
+35 sebzés
+200 életerő
+35 varázsellenállás
Aktív – Higany: Megszüntet minden tömegirányító hatást, és 3 másodpercre +40% kitartást és lassítás-ellenállást biztosít. (90 másodperc töltési idő)
Vegyszerbandita lánckardja
2700 arany
+45 sebzés
+200 életerő
+15 képességgyorsítás
Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért fizikai sebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ha a célpont életereje 50% alá csökken, ez a hatás 60%-os Súlyos seb hatássá növekszik.
Vegytech füstölő
2100 arany
+45 varázserő
+15 képességgyorsítás
+100% alap mana-regenerálódás
Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért varázssebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 60%-os Súlyos seb hatást alkalmaz ehelyett.
Az áradás botja
2100 arany
+60 varázserő
+15% gyógyítás és pajzserő
+150% alap mana-regenerálódás
Földindulás: Ha gyógyítasz vagy pajzzsal védesz egy szövetségest, mindketten 15% mozgási sebességet és 20–40 (szövetséges, 1–18. szint) varázserőt kaptok 3 másodpercre.
Ősi rúnakő
1000 arany
A 13. szinttől vásárolható meg.
Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.
Ixtal látomásai: Ha elhelyezel 20 láthatatlan őrszemet, ez a tárgy Ixtali őrszemkővé alakul át.
Ixtali őrszemkő
Ősi rúnakőből fejleszthető
+25 képességgyorsítás
Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.
Ixtal látomásai: Megnöveli a láthatatlan őrszemre és az ellenőrző őrszemre vonatkozó kapacitásodat 1-gyel.
Ixtali őrszemkő frissítése
2100 arany
+40 képességgyorsítás
+10% mozgási sebesség
Irányítás: Ez a tárgy egyszerre legfeljebb 3 megvásárolt ellenőrző őrszemet képes tárolni.
Ixtal látomásai: Megnöveli a láthatatlan őrszemre és az ellenőrző őrszemre vonatkozó kapacitásodat 1-gyel.
Az új mitikus tárgyakat, valamint a frissített legendás tárgyakat a következő oldalakon találjátok meg!
Frissített legendás tárgyak
Határtalan penge
3400 arany
+80 sebzés
+20% kritikus csapási esély
Határtalan precizitás: +8% kritikus sebzést biztosít minden 20% kritikus csapási esély után.
Guinsoo dühpengéje
3200 arany
+50% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
Guinsoo száműzetése: A támadásaid találatonként 40 varázssebzést okoznak minden 20% kritikus csapási esély után, de a továbbiakban nem okozhatnak kritikus csapást.
Guinsoo káosza: Minden harmadik támadás duplán aktiválja a találati hatásokat.
Lord Dominik üdvözlete
3000 arany
+30 sebzés
+20% kritikus csapási esély
+30% páncéltörés
Óriásölő: Legfeljebb 20% bónusz fizikai sebzést biztosít olyan hősök ellen, akiknek a maximális életereje magasabb, mint a tiéd (a maximális bónusz 2000 pontos életerő-különbség esetén érhető el).
Esszenciamartalóc
2900 arany
+40 sebzés
+20% kritikus csapási esély
+20 képességgyorsítás
Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod további (az alapsebzés 100%-ával egyenlő mértékű) (+40% bónusz sebzés) sebzést okoz, és visszatölti a maximális manád 3%-át. (1,5 másodperc töltési idő)
Fantomtáncos
2900 arany
+40% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
+7% mozgási sebesség
Lidérckeringő: A támadások 2 másodpercre gyorsítást és 7% mozgási sebességet biztosítanak. 5 támadás után a Lidérckeringő plusz 40% támadási sebességet is biztosít.
A vízköpő sziklavértje
3300 arany
+60 páncél
+60 varázsellenállás
+15 képességgyorsítás
Aktív – Monolit: 100 (+ a bónusz életerő 100%-ával egyenlő mértékű) pajzsot kapsz, amely 2,5 másodperc alatt fokozatosan elenyészik. (90 másodperc töltési idő)
Kőerő: 6 másodpercre 3%-kal megnöveli a bónusz páncélodat és a bónusz varázsellenállásodat, amikor egy hős sebzést okoz neked (legfeljebb 5 alkalommal halmozódik, ellenfelenként 1 jelzőt ad).
Szellemarc
2900 arany
+450 életerő
+40 varázsellenállás
+10 képességgyorsítás
Vasakarat: 25%-kal növel minden gyógyulást, és 15%-kal minden kapott pajzsot
Mélységi maszk
2700 arany
+350 életerő
+60 varázsellenállás
Rombolás: Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 4 másodpercre 25%-kal csökkenti a páncéljukat és varázsellenállásukat.
Fagyos szív
2700 arany
+80 páncél
+400 mana
+20 képességgyorsítás
A tél ölelése: 15%-kal csökkenti a közelben tartózkodó ellenfelek támadási sebességét.
Kőkemény: Lecsökkenti az elszenvedett sebzést (1000 teljes életerőnként 7-tel), legfeljebb a támadás sebzésének 40%-ával.
Randuin ómenje
2700 arany
+250 életerő
+80 páncél
+10 képességgyorsítás
Aktív: Rövid időre lelassítja a közeli ellenfeleket, valamint 4 másodpercre 10%-kal csökkenti a sebzésüket és 20%-kal a kritikus csapási sebzésüket. (20 másodperc töltési idő)
Kőkemény: Lecsökkenti az elszenvedett sebzést (1000 teljes életerőnként 7-tel), legfeljebb a támadás sebzésének 40%-ával.
Titánhidra
3300 arany
+30 sebzés
+550 életerő
Titán: (A teljes életerő 1,5%-ával egyenlő mértékű) bónusz sebzést kapsz
Hasítás: Az alaptámadások 5 (+ a bónusz életerő 1,5%-ával megegyező mértékű) bónusz fizikai sebzést okoznak a célpontnak, és 40 (+ a bónusz életerő 3%-ával megegyező mértékű) bónusz fizikai sebzést okoznak a tölcsér alakú hatóterületen belüli többi ellenfélnek. A hasítás sebzése építményekre is vonatkozik.
Vérszomjas hidra
3300 arany
+65 sebzés
+20 képességgyorsítás
+15% fizikai életvarázs
Vérszomjas: A fizikai sebzés utáni életvarázs hatása is érvényesül tényleges sebzés okozása esetén.
Hasítás: A támadások (legfeljebb a teljes sebzés 60%-ával egyenlő mértékű) fizikai sebzést okoznak a többi közeli ellenfélnek (legalább a teljes sebzés 12%-át a legtávolabbi ellenfeleknek).
Fekete hasítóbárd
3300 arany
+40 sebzés
+300 életerő
+25 képességgyorsítás
Páncélcsökkentés: Az ellenséges hősöknek okozott fizikai sebzés 6 másodpercre 4%-kal (legfeljebb 24%-kal) csökkenti a páncéljukat.
Összenyomás: A páncélcsökkentéssel eltalált ellenfelek elleni támadások és képességek a hiányzó életerejük 5%-ának megfelelő mértékű bónusz fizikai sebzést okoznak (folyamatos sebzést okozó hatások esetén ez 2%). (0,5 másodperc töltési idő)
Sterak kihívása
3100 arany
+50 sebzés
+400 életerő
Düh: Az ellenséges hősöknek okozott vagy a tőlük elszenvedett sebzés után 6 másodperc alatt visszatölt (a teljes életerő 3%-ával egyenlő mértékű) életerőt. Ez egyedi hősönként legfeljebb 5 alkalommal halmozódhat.
Életmentő: Ha olyan sebzést szenvedsz el, amely 30% alá csökkentené az életerődet, 8 másodpercre 200 pajzsot, valamint további (a teljes életerő 7,5%-ával egyenlő mértékű) pajzsot kapsz minden Düh jelző után. (90 másodperc töltési idő)
Haláltánc
3100 arany
+50 sebzés
+40 páncél
+15 képességgyorsítás
Fájdalomtűrés: Az elszenvedett fizikai sebzés 35%-a (távolsági harcosok esetén 15%-a) 3 másodperc alatt fejti ki a hatását.
Dacolás: A hősök kiiktatása 2 másodpercre plusz 30% mozgási sebességet ad, megszünteti a Fájdalomtűrés fennmaradó sebzését, és (a teljes életerő 20%-ával megegyező mértékű) életerőt tölt vissza ez idő alatt.
Utolsó esély
3100 arany
+40 sebzés
+40% támadási sebesség
+40 varázsellenállás
Elátkozott: Az alaptámadásaid találatkor 15–80 (az 1–18. szinten) bónusz varázssebzést okoznak, és 2 másodpercre plusz 20 mozgási sebességet adnak.
A letaszított király kardja
2900 arany
+40 sebzés
+30% támadási sebesség
+15% életlopás
Kicsorbult penge: A támadások a célpont aktuális életereje 10%-ának (távolsági harcos esetén 8%-ának) megfelelő mértékű további fizikai sebzést okoznak találatkor. (Minionoknak és szörnyeknek legfeljebb 60 bónusz sebzést okoz.)
Szipoly: Ugyanazon hős elleni 3. támadás 2 másodpercre ellopja a mozgási sebessége 25%-át. (20 másodperc töltési idő)
Zeke szövetsége
2400 arany
+300 életerő
+30 páncél
+250 mana
+20 képességgyorsítás
Aktív – Kötelék: Kijelöl egy cinkostársat. (60 másodperc töltési idő)
Szövetség: Az ellenfél mozgásképtelenné tételét követő 4 másodpercben a cinkostársad támadásai és varázslatai 25–50 (az 1–18. szinten) (+ a teljes életerő 1,25%-ával egyenlő mértékű) bónusz varázssebzést okoznak annak az ellenfélnek támadásonként vagy varázslatonként és ellenfelenként egyszer.
Egy hős egyszerre egy Zeke szövetsége-kötelékben vehet részt.
Lovagi eskü
2300 arany
+400 életerő
+200% alap életerő-regen
+10 képességgyorsítás
Aktív – Véreskü: Kijelöl egy Méltó szövetségest. (60 másodperc töltési idő)
Eskü: Amikor a Méltó szövetséges a közeledben tartózkodik, az általa elszenvedett sebzés 15%-át átveszed, ha pedig az életereje 50% alá csökken, 35%-kal megnő a mozgási sebességed, miközben felé tartasz.
Egy hős egyszerre egy Lovagi eskü-kötelékben vehet részt.
30%-nál kevesebb életerő esetén a sebzésátirányítás leáll.
Mikael áldása
2100 arany
+30% gyógyítás és pajzserő
+200 életerő
+15 képességgyorsítás
+150% alap mana-regen
Aktív – A mozgás ajándéka: Eltávolítod az összes tömegirányító hatást egy szövetséges hősről, és 100–200 (az 1–18. szinten) életerőt töltesz vissza neki. (120 másodperc töltési idő)
Halálos emlékeztető
2700 arany
+20 sebzés
+25% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
+7% mozgási sebesség
Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért fizikai sebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ugyanazon ellenséges hős elleni 3 egymást követő támadás esetén a rajta lévő Súlyos seb hatás az időtartam végéig 60%-osra nő.
Tüskevért
2700 arany
+350 életerő
+60 páncél
Elátkozott: Találat esetén a támadó 10 (+10% bónusz páncél) varázssebzést szenved el, a hősöknek pedig 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz. Az ellenséges hősök mozgásképtelenné tétele 2 másodpercre 60%-os Súlyos seb hatást is okoz nekik.
Morellonomikon
2500 arany
+70 varázserő
+250 életerő
Elátkozott: Az ellenséges hősökre mért varázssebzés 2 másodpercre 40%-os Súlyos seb hatást okoz nekik. Ha a célpont életereje 50% alá csökken, ez a hatás 60%-os Súlyos seb hatássá növekszik.
Muramana
A Manamúnból alakul át
+35 sebzés
+750 mana
+15 képességgyorsítás
Bámulat: (A maximális mana 3%-ának megfelelő mértékű) sebzést kapsz
Sokk: A hősök elleni egycélpontos képességek és támadások (a maximális mana 5%-ának megfelelő) bónusz fizikai sebzést okoznak.
A szeráf ölelése
Az Arkangyal pálcájából alakul át
+80 varázserő
+750 mana
Bámulat: (a bónusz mana 3%-ának megfelelő) varázserőt kapsz
Égi: 5%-kal megnöveli a maximális manádat (+2,5% minden 100 varázserő után).
Az új mitikus tárgyakat a következő oldalon találjátok meg!
A lövészek mitikus tárgyai
Orkán
Mozgékonyság
3400 arany
+55 sebzés
+20% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
Aktív – Zefírcsapás: A célpont irányába siet, három lövedéket lő ki a célodhoz legközelebb álló legalacsonyabb életerejű ellenségre (elsősorban a hősökre). Összesen 105–300 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) varázssebzést okoz, amely legfeljebb 50%-kal növekszik az alacsony életerejű célpontok ellen, ha az életerejük eléri a 30%-ot. (90 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.
Krakenölő
Tankelhárító
3400 arany
+60 sebzés
+25% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
Szigony: Minden harmadik támadás felerősödik, és további 80–120 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) tényleges sebzést okoz.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +10% támadási sebességet biztosít.
Halhatatlan pajzsíj
A túlélés csapása
3400 arany
+50 sebzés
+15% támadási sebesség
+20% kritikus csapási esély
+12% életlopás
Életmentő: Ha olyan sérülést szenvedsz el, amitől 30% alá esne az életerőd, 3 másodpercre 150–650 (az 1–18. szinten) pajzsot kapsz. Emellett kapsz 20% életlopást nyolc másodpercre. (90 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes legendás tárgy számára +8 páncélt és +8 varázsellenállást biztosít.
A tankok mitikus tárgyai
Naptűz Égisz
Erősödő sebzés
3200 arany
+450 életerő
+30 páncél
+30 varázsellenállás
+15 képességgyorsítás
Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb). Az ellenséges hősök vagy hatalmas szörnyek ezzel a hatással való megsebzése egy jelzőt ad, ami 5 másodpercen át 12%-kal megnöveli az Égő áldozatok további sebzését (6 alkalommal halmozódik).
Ragyogás: Maximális számú jelző esetén az alaptámadásaid felrobbannak körülötted, és a közelben lévő ellenfelek 3 másodpercen át sebződnek az Égő áldozatod sebzésével.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.
Fagyos tűz kesztyű
Lelassítja az ellenfeleket
3200 arany
+350 életerő
+50 páncél
+30 varázsellenállás
+15 képességgyorsítás
Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).
Fagyos tűz: A támadások létrehoznak egy fagyos területet, amely 30%-kal lelassítja az ellenfeleket (+4%-kal 1000 bónusz életerőnként) 1,5 másodpercre. (4 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt és +7,5% méretet biztosít.
Őrjöngők páncélja
Kezdeményezés
3200 arany
+350 életerő
+30 páncél
+50 varázsellenállás
+15 képességgyorsítás
Aktív – Hajsza: 4 másodpercre 75%-kal megnöveli a mozgási sebességet, ha ellenfél vagy ellenséges torony felé haladsz. Ha megközelítesz egy ellenfelet (vagy 4 másodperc elteltével), egy lökéshullám indul útjára, amely 2 másodpercre 75%-kal csökkenti a közeli ellenséges hősök mozgási sebességét. (90 másodperc töltési idő)
Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% kitartást és lassítás-ellenállást biztosít
A sebzésre építő orgyilkosok mitikus tárgyai
Draktharr árnykardja
Csapatharcos többszörös gyilkosság
3200 arany
+55 sebzés
+18 halálosság
+25 képességgyorsítás
Alkonyat: Ha megtámadsz egy ellenséges hőst, 50–150 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) további fizikai sebzést okoz, és 0,25 másodpercre lelassítja őket 99%-kal (15 másodperc töltési idő). Ha meghal egy hős, akit az elmúlt 3 másodpercben megsebeztél, a töltési idő alaphelyzetbe áll, és 1,5 másodpercre lopakodni kezdesz.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.
Napfogyatkozás
Párbaj
3200 arany
+55 sebzés
+18 halálosság
+10% életvarázs
Holdcsapás: Ha egy hőst 1,5 másodpercen belül 2 különálló támadással vagy képességgel sikerül eltalálni, az a maximális életereje 16%-ának megfelelő bónusz fizikai sebzést okoz neki, te pedig 30% mozgási sebességet és 150 (+80% bónusz sebzés) pajzsot (távolsági harcosoknak 100 (+60% bónusz sebzés)) kapsz 2 másodpercre. (6 másodperc töltési idő, távolsági harcosoknak 12 másodperc)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% páncéltörést biztosít.
A portyázó karma
Orgyilkosság
3200 arany
+65 sebzés
+21 halálosság
+10 képességgyorsítás
Aktív – Az árnyak sötétjéből: Megrohamozod a megcélzott ellenfelet, és 100–200 (az 1-18. szinten) (+45% bónusz sebzés) fizikai sebzést okozol neki, és 3 másodpercre 30%-kal csökkented a páncélját. (60 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +6 halálosságot biztosít
Varázserőt adó mitikus tárgyak (mana)
Liandry kínja
Tankelhárító
3400 arany
+80 varázserő
+600 mana
+25 képességgyorsítás
Gyötrelem: A varázslataid hatására az ellenfelek 4 másodpercen át 60 (+10% varázserő) (+ a célpont maximális életerejének 4%-a) varázssebzést szenvednek el, a varázsellenállásuk pedig 4 másodpercen át másodpercenként 5%-kal csökken (legfeljebb 25%-kal).
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít
Luden vihara
Hirtelen sebzés
3400 arany
+80 varázserő
+600 mana
+10 képességgyorsítás
+10 varázstörés
Visszhang: Ha megsebzel egy ellenfelet egy képességgel, azzal 100 (+15% varázserő) további varázssebzést okozol a célpontodnak és 3 közeli ellenfélnek, és 3 másodpercre 30%-kal megnő a mozgási sebességed. (8 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít
Örök fagy
Lelassítja az ellenfeleket
3400 arany
+80 varázserő
+200 életerő
+600 mana
+10 képességgyorsítás
Aktív – Fagyos csapás: 100 (+30% varázserő) sebzést okoz egy tölcsér alakú területen, és 65%-kal lelassítja az ellenfeleket 1,5 másodpercre. A tölcsér közepén tartózkodó ellenfelek ehelyett mozgásképtelenné válnak. (45 másodperc töltési idő.)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15 varázserőt biztosít
Varázserőt adó mitikus tárgyak (nem mana)
Hextech rakétaöv
Mozgékonyság
3200 arany
+80 varázserő
+250 életerő
+15 képességgyorsítás
EGYEDI aktív – Tüzes lövedék: A kijelölt irányba sietsz, és rakétákat lősz ki, amelyek 250–350 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoznak. Ezután a hősök felé haladva plusz 75% mozgási sebességet kapsz 1 másodpercre. (40 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít
Axamuk balgasága
Életvarázs
3200 arany
+80 varázserő
+15 képességgyorsítás
+150 életerő
+10% életvarázs
Romlás: Egy hőssel folytatott küzdelem minden másodpercében 3% bónusz sebzést okoz (legfeljebb 15%). Amíg ez a hatás a maximumon van, a bónuszsebzés 100%-a tényleges sebzéssé alakul.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít.
Az éji arató
Csapatharcos többszörös gyilkosság
3200 arany
+80 varázserő
+250 életerő
+15 képességgyorsítás
Aratás: Az ellenséges hősök megsebzése 150–250 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoz, és 25% mozgási sebességet ad 1,5 másodpercre. (60 másodperc töltési idő hősönként)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít
Sebzésre építő harcosok mitikus tárgyai
A háromság hatalma
Hirtelen sebzés
3333 arany
+33 sebzés
+33% támadási sebesség
+200 életerő
+15 képességgyorsítás
Gyors csapások: A támadásaid 25 mozgási sebességet és (plusz az alapsebzés 5%-ával egyenlő mértékű) alapsebzést adnak 3 másodpercre. Az alaptámadás sebzésnövekedése legfeljebb 6 alkalommal halmozódhat.
Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod bónusz fizikai sebzést okoz (az alapsebzés 200%-a). (1,5 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15% támadási sebességet biztosít
Vérivó
Párbaj
3300 arany
+45 sebzés
+400 életerő
+15 képességgyorsítás
+150% alap életerő-regenerálódás
Aktív – Szomjoltó csapás: Fizikai sebzést okoz (a teljes sebzés 110%-ának megfelelő mértékben) az ellenfeleknek egy kör alakú területen. Minden eltalált hős után visszanyersz (a teljes sebzés 20%-ával egyenlő mértékű) életerőt + a hiányzó életerőd 12%-át. (15 másodperc töltési idő, amelyet a képességgyorsítás csökkent)
Agresszió: Minden hiányzó 5% életerőd után 1%-kal nő a sebzésed (legfeljebb 15% sebzés 75% hiányzó életerőnél).
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3 képességgyorsítást és +5 sebzést biztosít
Akadály
Lelassítja az ellenfeleket
3300 arany
+50 sebzés
+20% támadási sebesség
+300 életerő
+10 képességgyorsítás
Fürgeség: Ha fizikai sebzést okozol, találatkor 20 mozgási sebességet kapsz 2 másodpercre, amely 60-ra emelkedik, ha az egység meghalt.
Aktív – Gyors csapás: Rövid távolságra való kitöréssel (a teljes sebzés 110%-ával egyenlő mértékű) fizikai sebzést okozol az ellenfeleknek egy kör alakú területen, és lelassítod őket 60%-kal, amely 2 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (20 másodperc töltési idő)
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít
Isteni Lélekfaló
Tankelhárító
3300 arany
+40 sebzés
+400 életerő
+25 képességgyorsítás
Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod a maximális életerőd 6%-ával megegyező mértékű bónusz fizikai sebzést okoz. (1,5 másodperc töltési idő, a minimális sebzés az alapsebzés 150%-a)
Bekebelezés: Amikor a Varázspenge egy hőst talál el, az okozott sebzés 60%-ával egyenlő mértékben gyógyulsz
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt biztosít
Bűvölők mitikus tárgyai
Shurelia csatadala
Csapatmozgékonyság
2600 arany
+300 életerő
+25 képességgyorsítás
+10% mozgási sebesség
Aktív – Inspiráció: 40% fokozatosan csökkenő mozgási sebességet ad neked és a közeli szövetségeseknek 4 másodpercre, valamint a következő három, hősök elleni támadásotok vagy képességgel bevitt találatotok 60–100 (az 1–18. szinten) bónusz varázssebzést okoz.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.
Az iron solarik medálja
A túlélés csapása
2600 arany
+150 életerő
+25 képességgyorsítás
+30 varázsellenállás
+30 páncél
Aktív – Intervenció: 260–430 pajzsot biztosít a közeli szövetségeseknek (szövetséges, 1–18. szint), amely 2,5 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (90 másodperc töltési idő)
Vas aura: +5 páncélt és varázsellenállást biztosít a közeli szövetséges hősöknek.
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára megnöveli a Vas aura hatását +2 páncéllal és varázsellenállással.
Holdkőmegújító
Az idő minden sebet begyógyít
2600 arany
+150 életerő
+25 képességgyorsítás
+100% alap mana-regenerálódás
Életpatak: Amikor megtámadod a hősöket, vagy képességeket használsz ellenük harc közben, 30–60 (az 1–18. szinten) életerővel gyógyítod a legtöbb sebzést elszenvedett közeli szövetségest (2 másodperc töltési idő). Minden, hősök elleni harccal töltött másodperc megnöveli a gyógyító hatást 25%-kal (legfeljebb 100%).
Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.
Végül jöjjenek az átalakított dzsungeltárgyak, amelyek felváltják a jelenlegi felhozatalt.
Doran kohószíve
350 arany
+10% életvarázs szörnyek ellen
Foggal-körömmel: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti meg őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.
Hamuszürke ösvény: A tárgy 5 Sújtás után elhasználódik, a Sújtás Kihívó sújtássá fejlődik és állandósítja a tárgy hatásait.
Vadász: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.
Ley-vonal járó: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.
Doran jégdarabja
350 arany
+10% életvarázs szörnyek ellen
Foggal-körömmel: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti meg őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.
Fagyos ösvény: A tárgy 5 Sújtás után elhasználódik, a Sújtás Fagyasztó sújtássá fejlődik és állandósítja a tárgy hatásait.
Vadász: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.
Ley-vonal járó: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! Ne feledjétek, hogy elindult a Megyék Csatája - Országos E-sport Verseny regisztrációs szakasza. Nevezni a megyekcsataja.hu oldalon tudtok, ahol további részleteket tudhattok meg a versenyről!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!