Nem sok kellett hozzá és jött a Divine, Locket és Shiv nerf - TFT 10.21b patch

Nem sok kellett hozzá és jött a Divine, Locket és Shiv nerf - TFT 10.21b patch

A mostani helyzethez képest az Aphelios nem volt túl durva. De a Divine már kicsit sok.

Nemrég jött a nerf a GA esetében, ami gyakorlatilag eltüntette az Aphelios carry, Moonlight játékosokat. Viszont a buffok miatt megint lett egy kompozíció, ami szinte minden meccsen ott van. A Divine+Adept kombó most az egyik olyan felállás, amit szinte minden meccsen lehet látni, sőt a legtöbb esetben nem csak egy valaki próbálkozik vele. Az egész persze nem csak azért ilyen erős, mert a Divine ekkora erősítést kapott, a megoldás inkább a Shivben rejlik. Mióta az és a Ludens extra sebzést pakol a CC alatt álló figurákra az egész egyszerűen durva lett. Ez persze kombózva WW ultijával azt eredményezi, hogy folyamatosan röpködnek a villámok. De ennek vége lehet, mert jönnek a nerfek.

Nerf lista

Adept

  • Támadási sebesség debuff időtartam: 2,5/4/7 mp  => 2/3,5/6 mp

Divine

  • Sebzés csökkentés proc után: 50%  => 40%
  • True dmg: 50%  => 40%

Akali

  • Képesség sebzés: 150/225/400  => 150/225/350

Locket of the Iron Solari

  • Pajzs: 350/450/600/800 => 300/375/500/800

Statik Shiv

  • Bónusz sebzés: Olyan figurák kapnak belőle bónusz sebzést akin pajzs van vagy CC hatása alatt állnak => Csak a pajzsos figurákon okoz extra sebzést

Az egyszer biztos, hogy a WW csapatok kapnak egy nagy pofont most és ezzel a változással a Shiv lehet, hogy ismét érdektelenségbe süllyed. Persze a Ludens CC képessége még megvan, lehet hogy eljött Nami ideje?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések