A mostani helyzethez képest az Aphelios nem volt túl durva. De a Divine már kicsit sok.
Nemrég jött a nerf a GA esetében, ami gyakorlatilag eltüntette az Aphelios carry, Moonlight játékosokat. Viszont a buffok miatt megint lett egy kompozíció, ami szinte minden meccsen ott van. A Divine+Adept kombó most az egyik olyan felállás, amit szinte minden meccsen lehet látni, sőt a legtöbb esetben nem csak egy valaki próbálkozik vele. Az egész persze nem csak azért ilyen erős, mert a Divine ekkora erősítést kapott, a megoldás inkább a Shivben rejlik. Mióta az és a Ludens extra sebzést pakol a CC alatt álló figurákra az egész egyszerűen durva lett. Ez persze kombózva WW ultijával azt eredményezi, hogy folyamatosan röpködnek a villámok. De ennek vége lehet, mert jönnek a nerfek.
Nerf lista
Adept
- Támadási sebesség debuff időtartam: 2,5/4/7 mp => 2/3,5/6 mp
Divine
- Sebzés csökkentés proc után: 50% => 40%
- True dmg: 50% => 40%
Akali
- Képesség sebzés: 150/225/400 => 150/225/350
Locket of the Iron Solari
- Pajzs: 350/450/600/800 => 300/375/500/800
Statik Shiv
- Bónusz sebzés: Olyan figurák kapnak belőle bónusz sebzést akin pajzs van vagy CC hatása alatt állnak => Csak a pajzsos figurákon okoz extra sebzést
Az egyszer biztos, hogy a WW csapatok kapnak egy nagy pofont most és ezzel a változással a Shiv lehet, hogy ismét érdektelenségbe süllyed. Persze a Ludens CC képessége még megvan, lehet hogy eljött Nami ideje?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!