Kilenc hős, számos dzsungeles szörny, több tárgy és még a Smite is változott.
Elindult az Open Beta fázisa a Wild Riftnek a világ minden kontinensén (kivéve az Antarktiszt), ezért rengeteg visszajelzést kapnak a fejlesztők minden órában, amelyekre itt az első reakció. Az 1.1-es frissítés változásai megérkeztek a mobiltelefonokra, a League of Legends mobil eszközökre átültetett verziójának játékegyensúlya tovább javulhat a következő napokban.
1.1-es Wild Rift patch hőserősítései
Akali
- Alap armor 30-ról 35-re növekedett
- Assassin's Mark (passzív): Bónusz mozgási sebesség 40%-ról 50%-ra nőtt
- Twilight Shroud (2): Töltési idő 20 másodpercről 18 másodpercre csökkent, bónusz mozgási sebesség 25/30/35/40%-ról 30/35/40/45%-ra növekedett
- Shuriken Flip (3): Lövedék távolsága 7-ről 7,5-re nőtt
Evelynn
- Hate Spike (1): Lövedék távolsága 5-ről 6,5-re nőtt, AP arány 40%-ról 50%-ra növekedett
Varus
- Mozgási sebesség 325-ről 330-ra nőtt
- Blighted Quiver (2): Töltési idő 30 másodpercről 25 másodpercre csökkent, buff hatóideje 4 másodpercről 6 másodpercre nőtt, sebzés 3/3,5/4/4,5% max HP-ról 3,5/4/4,5/5% max HP-ra nőtt
1.1-es Wild Rift patch dzsungeles szörnyváltozásai és aktív képességgel rendelkező tárgymódosítások
- Baron Nashor újraéledési ideje 180 másodpercről 210 másodpercre nőtt
- Scuttle Crab újraéledési ideje 120 másodpercről 150 másodpercre nőtt
- Teleport erősítés 1000 arany helyett 800 aranyba kerül
- Stasis erősítés 1000 arany helyett 800 aranyba kerül
- QSS erősítés 1000 arany helyett 800 aranyba kerül
Az 1.1-es Wild Rift patch gyengítéseit a következő oldalon olvashatjátok!
1.1-es Wild Rift patch hősgyengítéseit
Jhin
- Kezdő attack speed 0,75-ről 0,66-ra csökkent
- Szintenkénti attack speed 2,2%-ról 3,2%-ra nőtt
- Szintenkénti AD 5,5-ről 4,55-re csökkent
- Captive Audience (3): Lassítás 45%-ról 30%-ra csökkent
- Curtain Call (4): Töltési idő 80/70/60 másodpercről 95/80/65 másodpercre nőtt
Ezreal
- Rising Spell Force (passzív): Jelzőnkénti támadási sebesség 12,5%-ról 10%-ra csökkent
- Mystic Shot (1): Sebzés 20/55/90/125-ről 20/50/80/110-re csökkent
- Arcane Shift (3): Töltési idő 19/17/15/13 másodpercről 25/22/19/16 másodpercre nőtt
Amumu
- Despair (2): Sebzés 20/25/30/35-ről 10/15/20/25-re csökkent
- Curse of the Sad Mummy (4): Kábítás hatóideje 2 másodpercről 1,5/1,75/2 másodpercre csökkent
Blitzcrank
- Alap mana 345-ről 300-ra csökkent
- Alap mana regen 15-ről 9-re csökkent
- Szintenkénti mana regen 1,1-ről 0,7-re csökkent
- Mana Shield (passzív): Töltési idő 50 másodpercről 80 másodpercre növekedett
- Rocket Grap (1): Találati szélesség 1,5-ről 1-re csökkent, sebzés 80/140/200/260-ról 60/120/180/240-re csökkent
- Overdrive (2): Önlassítás hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre nőtt
Lee Sin
- Safeguard (2): Töltési idő 15/14/13/12 másodpercről 15 másodpercre nőtt, pajzs 80/160/240/320-ról 60/120/180/240-re csökkent, sebzés 55/100/145/190-ről 50/75/100/125, a physical és magic vamp 40/60/80/100%-ról 35/50/65/80%-ra csökkent
Gragas
- Alap HP 690-ről 650-re csökkent
- Barrel Roll (1): AP arány 80%-ról 70%-ra csökkent
- Drunken Rage (2): Töltési idő 4 másodpercről 4,5 másodpercre nőtt
- Explosive Cask (4): AP arány 80%-ról 70%-ra csökkent
1.1-es Wild Rift patch Smite változás és anti-tank tárgymódosítások
- A meccsek első öt percében 20%-kal kevesebb XP-t kapnak azok a hősök a minionokból, amelyeknek van Smite-juk
- Last Whisper armor pen 20%-ról 15%-ra csökkent
- Mortal Reminder armor pen 35%-ról 30%-ra csökkent
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!