Végre nem kell amiatt keseregni, hogy több LP-t buktok, mint nyertek.
Mark Yetter, azaz Riot Scruffy megosztotta a közösségi média oldalán, hogy a 11.2-es League of Legends frissítésben végre sikerült a programozóknak javítani az egyik legnagyobb hibát. Rengetegen panaszkodtak arra, hogy kimagaslóan jó győzelmi sorozat mellett sem kapnak annyi LP-t, amennyit egy vereséggel elbuknak. Az MMR problémák, valamint az LP-szerzés hibáit fixálták, így semmi sem állhat a létramászás útjába.
We have an update coming in 11.2 that fixes an MMR bug and boosts LP gains. We wanted to both improve the current LP experience but also find the root cause and be sure it's fixed.
— Mark Yetter (@MarkYetter) January 20, 2021
After you get some games in on 11.2 let us know how you're feeling about it.
More details: pic.twitter.com/EM7CLWfEi2
A vezető játékmenet dizájner elárulta, hogy MMR hibákba ütköztek a játékosok, amelynek eredménye volt, hogy kevesebb LP-t szereztek, mint amennyit buktak (+12 LP, hiába voltak win streakben, -15 LP vereség esetén). A javítást a 11.2-es patchben élesítették a szervereken, amelyet az okozott, hogy az LP rendszert szerették volna összességében fejleszteni. Remélhetőleg a jövőben nem fordul elő ilyen, mert a komoly célokat dédelgető játékosokat eltántoríthatja a rankedezéstől, ha maga a rendszer szabotálja őket abban, hogy minél magasabb szintekre jussanak el.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!