LoL: Ezekkel a változtatásokkal tér vissza hamarosan az URF játékmód

LoL: Ezekkel a változtatásokkal tér vissza hamarosan az URF játékmód

Általános nerfet kap a sokak által kedvelt URF játékmód.

Bejelentette a közösségi médiában Reinboom, a Riot egyik vezető dizájnere, hogy a 11.3-as frissítéssel visszatér a kliensbe az URF játékmód, méghozzá ARURF formában. Ez azt jelenti, hogy nem lehet egyénileg kiválasztani a karaktereket, azokat a játék véletlenszerűen sorsolja ki az idézőknek. 

A sokak által kedvelt őrült fieszta néhány változtatással érkezik meg, többek között a töltési idő csökkentés (cooldown reduction/CDR) helyett képességgyorsítással kell majd számolni. Ezen kívül bekapcsolnak két rúnát, valamint buffolják a manát építő hősöket.

  • 80% töltési idő csökkentés helyett 300 képességgyorsítást kap minden hős, ami 75% töltési idő csökkentésnek felel meg. Reinboom szerint a jövőben ez az érték változhat, egyelőre ezzel kezdik el az ability haste tesztelését URF-ban
  • A Lethal Tempo és Ultimate Hunter rúnák elérhetőek lesznek, korábban ezeket bár ki lehetett választani, a LoL magától lecserélte más rúnákra
  • A bónusz mana HP-vá alakul (100 bónusz mana = 40 bónusz HP -> 40%-os átváltási arány), ahogy a bónusz mana regenből is HP lesz (10 bónusz mana regen = 10 bónusz HP -> 100%-os átváltási arány)
  • Az összes olyan tárgyat kikapcsolják URF-ban, ami adott időközönként bónusz aranyat ad. Az ok, hogy a minionokból származó arany korlátozása túl nagy büntetést jelentene ezeknek a hősöknek, ami főleg az újonc URF-osoknak ronthatja el az élményt

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked melyik URF a kedvenced: klasszikus vagy ARURF?