A masszív preseason balance-ok után még a szezon első frissítésében is komoly módosításokat eszközöl a Riot Games.
Mindent összevetni nyugodtan kijelenthető, hogy a LoL legutóbbi preseasonje egy elég velős változást hozott a játékba, hiszen alapjaitól alakult át a tárgyrendszer. Az a tárgyrendszer, melyet hosszú évek óta használt mindenki, és most a feje tetejére állt az egész. A Riot egyúttal új mechanikákat is behozott ezzel a nagyszabású frissítéssel, például eltörölték a töltési idő csökkentést, és megérkezett helyette a képességgyorsítás, melynek célja ugyanaz, de más logikával működik. Ezeknek a változásoknak azonban nem lett más az eredménye, minthogy pár hétre totálisan felborult a játék egyensúlya, persze ez senkit sem ért meglepetésként. Az viszont már annál inkább, hogy ténylegesen mennyit is kell balance-olnia a fejlesztőknek, folyamatosan érkeztek a jó sok tárgyra és hősre kiterjedő módosítások. A játék 11. szezonja is egy gazdag balance csomaggal indul útra, az eddig is ismert adatokat megtekinthetitek az alábbi cikkünkben.
Most pedig nézzük meg az új szereplőket:
Nerfek
- Malphite
- A W armor ratioja 15%-ról 10%-ra csökken
- Az E armor ratioja 40%-ról 30%-ra csökken
- Ivern
- A Q töltési ideje 12-8 mp-ről 14-10 mp-re módosul
- Az E AP ratioja 90%-ról 80%-ra csökken
- Graves
- Az alap AD-ját 68-ról 66-ra csökkentik
- Taliyah
- A passzív movement speedje 20-45%-ról 12-40%-ra csökken
Buffok
- Sivir
- Az alap mana 284-ről 325-re nő
- A Q sebzése 35-95(+70-130% bAD)-ról 40-100(+75-135% bAD)-ra módosul
- Varus
- A Q mana költsége 70-90-ről 65-85-re csökken
- A Q töltési ideje 18-10-ről 16-10-re csökken
Ha minden jól megy, a patch holnap reggel fog megérkezni, a 11. ranked szezon pedig január 8-án veszi kezdetét!
???? Tune in for the Season 2021 Opening Day livestream on Jan. 8 at 7 AM PST! pic.twitter.com/NsDy0muxL3
— League of Legends (@LeagueOfLegends) January 3, 2021
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!