Twitch: Itt az újabb

Twitch: Itt az újabb "módszer", amivel elkerülhetőek a reklámok

Kevesen örülhetnek a Twitch reklámmentességének.

Hamarosan megérkezik egy új perk a világ legnagyobb streaming platformjára, amely előnyben részesíti a partnereket. Ezek a közvetítők szabadon ugrálhatnak majd a csatornák között, ugyanis a jövőben teljes reklámmentességet kapnak. Eddig ez a lehetőség csak a Turbóval rendelkező felhasználók számára volt elérhető, most egy újabb csoport örülhet a megszakítások nélküli tartalomfogyasztásnak.

Az új rendszerben csak és kizárólag a partnerek érintettek, az affiliate (érdekelt) státuszú felhasználóknak ugyanúgy végig kell ülniük a 30 másodperces megszakításokat. A Twitch célja, hogy a partner szabadon ugrálhasson a csatornák között, ha épp keresi, melyiket kéne raidelni a nézőivel. Eddig ennek a reklámmentességnek csak a Turbo előfizetők örülhettek, a jövőben ez megváltozik. Arra kéri a Twitch a partnereket, hogy aki csak azért fizetett elő a Turbóra, hogy ne kapjon reklámokat, az nyugodtan mondja fel ezt a szolgáltatást. Néhány esetben sem a Turbo, sem a partnerség nem nyújt védelmet, mint például az NFL esetében, akik rengeteg pénzt fizetnek a Twitchnek, hogy üzleti partnerként bombázhassák hirdetésekkel a felhasználókat.

A fenti szolgáltatás az egyszerű nézőket semmiben sem érinti, nekik ugyanúgy maradnak a streamek eleji, valamint a streamek alatt felbukkanó reklámok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések