Twitch: Itt az újabb

Twitch: Itt az újabb "módszer", amivel elkerülhetőek a reklámok

Kevesen örülhetnek a Twitch reklámmentességének.

Hamarosan megérkezik egy új perk a világ legnagyobb streaming platformjára, amely előnyben részesíti a partnereket. Ezek a közvetítők szabadon ugrálhatnak majd a csatornák között, ugyanis a jövőben teljes reklámmentességet kapnak. Eddig ez a lehetőség csak a Turbóval rendelkező felhasználók számára volt elérhető, most egy újabb csoport örülhet a megszakítások nélküli tartalomfogyasztásnak.

Az új rendszerben csak és kizárólag a partnerek érintettek, az affiliate (érdekelt) státuszú felhasználóknak ugyanúgy végig kell ülniük a 30 másodperces megszakításokat. A Twitch célja, hogy a partner szabadon ugrálhasson a csatornák között, ha épp keresi, melyiket kéne raidelni a nézőivel. Eddig ennek a reklámmentességnek csak a Turbo előfizetők örülhettek, a jövőben ez megváltozik. Arra kéri a Twitch a partnereket, hogy aki csak azért fizetett elő a Turbóra, hogy ne kapjon reklámokat, az nyugodtan mondja fel ezt a szolgáltatást. Néhány esetben sem a Turbo, sem a partnerség nem nyújt védelmet, mint például az NFL esetében, akik rengeteg pénzt fizetnek a Twitchnek, hogy üzleti partnerként bombázhassák hirdetésekkel a felhasználókat.

A fenti szolgáltatás az egyszerű nézőket semmiben sem érinti, nekik ugyanúgy maradnak a streamek eleji, valamint a streamek alatt felbukkanó reklámok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések