Twitch: Itt az újabb

Twitch: Itt az újabb "módszer", amivel elkerülhetőek a reklámok

Kevesen örülhetnek a Twitch reklámmentességének.

Hamarosan megérkezik egy új perk a világ legnagyobb streaming platformjára, amely előnyben részesíti a partnereket. Ezek a közvetítők szabadon ugrálhatnak majd a csatornák között, ugyanis a jövőben teljes reklámmentességet kapnak. Eddig ez a lehetőség csak a Turbóval rendelkező felhasználók számára volt elérhető, most egy újabb csoport örülhet a megszakítások nélküli tartalomfogyasztásnak.

Az új rendszerben csak és kizárólag a partnerek érintettek, az affiliate (érdekelt) státuszú felhasználóknak ugyanúgy végig kell ülniük a 30 másodperces megszakításokat. A Twitch célja, hogy a partner szabadon ugrálhasson a csatornák között, ha épp keresi, melyiket kéne raidelni a nézőivel. Eddig ennek a reklámmentességnek csak a Turbo előfizetők örülhettek, a jövőben ez megváltozik. Arra kéri a Twitch a partnereket, hogy aki csak azért fizetett elő a Turbóra, hogy ne kapjon reklámokat, az nyugodtan mondja fel ezt a szolgáltatást. Néhány esetben sem a Turbo, sem a partnerség nem nyújt védelmet, mint például az NFL esetében, akik rengeteg pénzt fizetnek a Twitchnek, hogy üzleti partnerként bombázhassák hirdetésekkel a felhasználókat.

A fenti szolgáltatás az egyszerű nézőket semmiben sem érinti, nekik ugyanúgy maradnak a streamek eleji, valamint a streamek alatt felbukkanó reklámok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.