Twitch: Itt az újabb

Twitch: Itt az újabb "módszer", amivel elkerülhetőek a reklámok

Kevesen örülhetnek a Twitch reklámmentességének.

Hamarosan megérkezik egy új perk a világ legnagyobb streaming platformjára, amely előnyben részesíti a partnereket. Ezek a közvetítők szabadon ugrálhatnak majd a csatornák között, ugyanis a jövőben teljes reklámmentességet kapnak. Eddig ez a lehetőség csak a Turbóval rendelkező felhasználók számára volt elérhető, most egy újabb csoport örülhet a megszakítások nélküli tartalomfogyasztásnak.

Az új rendszerben csak és kizárólag a partnerek érintettek, az affiliate (érdekelt) státuszú felhasználóknak ugyanúgy végig kell ülniük a 30 másodperces megszakításokat. A Twitch célja, hogy a partner szabadon ugrálhasson a csatornák között, ha épp keresi, melyiket kéne raidelni a nézőivel. Eddig ennek a reklámmentességnek csak a Turbo előfizetők örülhettek, a jövőben ez megváltozik. Arra kéri a Twitch a partnereket, hogy aki csak azért fizetett elő a Turbóra, hogy ne kapjon reklámokat, az nyugodtan mondja fel ezt a szolgáltatást. Néhány esetben sem a Turbo, sem a partnerség nem nyújt védelmet, mint például az NFL esetében, akik rengeteg pénzt fizetnek a Twitchnek, hogy üzleti partnerként bombázhassák hirdetésekkel a felhasználókat.

A fenti szolgáltatás az egyszerű nézőket semmiben sem érinti, nekik ugyanúgy maradnak a streamek eleji, valamint a streamek alatt felbukkanó reklámok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések