LoL: Megérkeztek a jövő heti, 11.4-es frissítés részletei

LoL: Megérkeztek a jövő heti, 11.4-es frissítés részletei

Kevesebbet gyógyító Renekton, több AD-s Caitlyn, ezek a változtatások is érkeznek a következő LoL patchben.

Ismét egy méretes frissítést rakott össze a Riot Games játékegyensúlyért felelős csapata. A 7 tárgyat és 16 hőst érintő változtatások pontos értékeit Mark Yetter, azaz Riot Scruffy osztotta meg a közösségi média oldalán. A 11.4-es frissítés február 18-én élesedik a szervereken, addig a PBE-n, a League of Legends hivatalos teszt szerverén próbálhatjátok ki a gyengített és erősített hősöket, illetve tárgyakat. Az alábbiakban a következő patch teljes leírását találjátok meg, igaz jövő hét csütörtökig még bármikor változtathat rajta a Riot, ezért nem szabad mindent készpénznek venni.

11.4-es LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásai

  • Moonstone Renewer (nerf): Alap gyógyítást 70-100-ról 50-100-ra csökkenthetik a gyógyított hős szintjétől függően
  • Everfrost (buff)
    • Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,15 másodpercre csökkenhet
    • A tárgy megépítéséhez jelenleg Lost Chapterre, Blasting Wandra és 1250 aranyra van szükség. Ez megváltozhat Lost Chapterre, Blasting Wandra, Kindlegemre és 450 aranyra
    • 200 HP helyett 250 HP-t adhat
    • Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedhet)
  • Cosmic Drive (buff)
    • Eltávolíthatják, hogy minden spellel történt találat után mozgási sebességet adjon
    • Helyette érkezhet egy új passzív: Ha 160 AP-d van, akkor kapsz 20 képességgyorsítást és 10-30 mozgási sebességet
    • Képességgyorsítás 30-ról 20-ra csökkenhet
  • Guinsoo's Rageblade (buff): Támadási sebesség 40%-ról 45%-ra növekedhet
  • Chempunk Chainsword (buff): HP 150-ről 250-re növekedhet
  • Mortal Reminder (buff): AD 20-ról 25-re növekedhet
  • Morellonomicon (buff): AP 70-ről 80-ra növekedhet

11.4-es LoL frissítés tervezett hősgyengítései

  • Samira
    • Daredevil Impulse (passzív): Közelharci sebzés bónusz aránya 7,5%-ról 3,5-9,5% összes AD-ra változhat
    • Flair (Q): Sebzés aránya 100%-ról 80-110% összes AD-ra változhat
    • Blade Whirl (W): Képesség hatóideje 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkenhet
    • Wild Rush (E): Lehet, hogy nem lehet majd használni szövetséges célpontokon a képességet; a csúszás sebessége 2050-ről 1600-ra csökkenhet
    • Inferno Trigger (R): Töltési idő 3 másodpercről 8 másodpercre növekedhet
  • Kai'Sa - Icathian Rain (Q): Lövedékek alapsebzését 45/61,25/77,5/93,75/110-ről 40/52/64/76/88/100-ra csökkenthetik; egyetlen célpontra maximum 101,25-247,5 helyett 90/123,75/157,5/191,25/225-öt sebezhet; fejlesztés után a maximum sebzés 168,75/229/6875/290,625/351,5625/412,5-ről 150/206,25/262,5/318,75/375-re csökkenhet
  • Skarner: Alap HP-t 601-ről 580-ra, szintenkénti HP-t 90-ről 85-re csökkenthetik
  • Renekton - Cull The Meek (Q): Minionokból 3/4,5/6/7,5/9 helyett 3/4/5/6/7-et, felerősített Q-val 9/13,5/18/22,5/27 helyett 9/12/15/28/21-et gyógyíthat
  • Camille - Tactical Sweep (W): Töltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 17/15,5/14/12,5/11 másodpercre növekedhet

A következő oldalon a jövő heti frissítés tervezett hőserősítését olvashatjátok!

11.4-es LoL frissítés tervezett hőserősítései

  • Caitlyn: Szintenkénti AD 3,3-ről 3,8-re, szintenkénti támadási sebesség 3,5%-ról 4%-ra növekedhet
  • Fiora - Duelist's Dance (passzív): Sebzés 2,5% (+4,5% minden 100 AD utánról) 3% (+5,5% minden 100 AD utánra) növekedhet
  • Soraka
    • Starcall (Q): Mozgási sebesség bónusza 15/17,5/20/22,5/25%-ról 20/22,5/25/27,5/30%-ra növekedhet
    • Astral Infusion (W): Alap gyógyítás 90/125/160/195/230-ról 100/135/170/205/240-re növekedhet
  • Varus - Blighted Quiver (W): Aktív sebzés 0-50%-ról 0-80%-ra növekedhet attól függően, hogy meddig charge-olják a Q-t; maximális sebzés 9-21% (szinttől függően) hiányzó HP-ról 10,8-25,2% (szinttől függően) hiányzó HP-ra növekedhet
  • Braum - Glacial Fissure (R): Töltési idő 140/120/100 másodpercről 120/100/80-ra csökkenhet
  • Jinx: Alap HP 550-ről 610-re növekedhet
  • Veigar
    • Baleful Strike (Q): Manaköltség 40/45/50/55/60 manáról 30/37,5/45/52,5/60 manára változhat
    • Primordial Burst (R): Töltési idő 120/100/80 másodpercről 120/90/60 másodpercre változhat
  • Talon - Rake (W): Töltési idő 9 másodpercről 9/8,5/8/7,5/7 másodpercre változhat; a kimenő pengék AD aránya 0,4-ről 0,55-re növekedhet
  • Lee Sin - Sonic Wave (Q): Töltési idő 11/10/9/8/7 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre csökkenhet
  • Tryndamere: Alap AD 69-ről 72-re növekedhet
  • Amumu - Tantrum (E): Alapsebzés 75/95/115/135/155-ről 75/100/125/150/175-re változhat

Nektek melyik erősítés/gyengítés tetszik a leginkább?

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Veigar midesnek vagy támogatónak hasznosabb?

Közvetítések