LoL: Legnagyobb nyertesei és vesztesei a 11.3-as frissítésnek

LoL: Legnagyobb nyertesei és vesztesei a 11.3-as frissítésnek

Bezuhant jó pár népszerű dzsungeles győzelmi aránya a legutóbbi nerfeknek köszönhetően.

Kénytelen volt a Riot Games belenyúlni a dzsungeles metába, mivel az elszaporodó Olafok és Taliyahk ellen nem volt megoldás se a Solo Queueu, se a profi játékosok zsebében. A másik oldalon megpróbálkoztak azzal, hogy Jinxet visszahozzák a metába, azonban az erősítés a statisztikák alapján inkább ártott, mint használt. Az alábbiakban azok a hősök következnek, amelyek nerfeket és buffokat kaptak a jelenlegi, 11.3-as frissítésben, ennek következtében a győzelmi arányuk a legnagyobb mértékben megugrott, esetleg visszaesett.

Legnagyobb vesztesek a 11.3-as frissítésben 

Olaf - -4,6% győzelmi arány

A vérszomjas vikinget sikerült annyira legyengíteni, hogy most már ne broken, hanem simán csak erős legyen. Továbbra is könnyű vele campeket tisztítani, a bárddal végtelenségig lehet lassítani az ellenfeleket, a Reckless Swing (E) ellen nem nyújt védelmet semmi, csak a HP.

Ivern - -2,57% győzelmi arány

Kevesebb pajzs és életerő, ezzel sikerült elérni, hogy ne vigyék szóló ösvényre az erdő barátját. Dzsungelben még mindig megállja a helyét, ha kell egy második támogató a csapatba, ugyanis a Moonstaff build hiába gyengült, hasznossága megkérdőjelezhetetlen. 

Seraphine - -2,23% győzelmi arány

Több ösvényen bevethető, mindegyiken abszolút a legjobbak közé tartozik. A nerfeknek köszönhetően szintén hasonló helyzetbe került, mint Olaf. Már nem kötelező tiltás, de a mainek még mindig bátran pörgethetik.

Taliyah - -2,13% győzelmi arány

Nem könnyű Taliyahval játszani, mivel a passzív kihasználása és a kombók összehangolására oda kell figyelni. AP junglerek között még mindig kiemelkedő, Karthus mellett választható bátran.

Cho'Gath - -2,06% győzelmi arány

Tyler1 alaposan kiakadt a streamjében, hogy miért Cho'Gathtal foglalkozik a játékegyensúlyért felelős csapat, amikor Camille sokkal nagyobb hatással van a metára.

Külön ki kell emelni, hogy Jinx, Rell és Sylas hiába kapott buffokat összességében a győzelmi arányuk csökkent. Ennek oka, hogy jóval többen pickelik a hősöket, köztük olyanok is, akik nem eléggé tapasztaltak velük, ezért csak a vereségek számát tudják növelni.

A 11.3-as patch legnagyobb nyerteseit a következő oldalon találjátok meg!

Legnagyobb nyertesek a 11.3-as frissítésben 

Singed - +2,02% győzelmi arány

Megnövelték a Poison Trail (Q) AP arányát, ezzel megnőtt a hős sebzése, mivel a jelenleg legnépszerűbb buildek az AP-ra mennek rá. Proxyfarmban még mindig ő a király, de earlyben elkapható.

Riven - +1,03% győzelmi arány

Két másodperccel sűrűbben lehet elnyomni a Valort (E), ezzel gyakrabban tudjátok megvédeni magatokat a kapott pajzs segítségével. A jobb cserék miatt bevethető a meta hősök ellen, de egy Renekton, vagy egy Camille még mindig jóval erősebb picknek számít.

Mordekaiser - +0,96% győzelmi arány

Tankok ellen kiváló, azonban kevés a tank hős, akit jelenleg topra választanak Solo Queue-ban. A bruiserek ellen nem teljesít annyira jól a Pentakill banda oszlopos tagja, de a sebzésére nem lehet panasz, főleg a késői szakaszban. 

Ezreal - +0,64% győzelmi arány

Várható volt, hogy előkerül Ezreal, mivel a népszerűsége nem esett vissza drasztikusan annak ellenére, hogy több karakter is jobban teljesített nála. A Mystic Shot (Q) erősítés és az Essence Reaver átalakítás miatt bátran választható, ha egy biztonságos ADC-re van szükségetek.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te játszottál a Rage első részével?

League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.