Három hős csak azért kapott nerfet, mert a profik kezében túlságosan jól teljesít.
Ezúttal nem szerdán, hanem csütörtökön élesedett a szervereken a legújabb League of Legends frissítés. A 11.4-es patchben 5 hős gyengült, ezzel párhuzamosan 13 karakter erősödött, valamint hozzányúltak több népszerű tárgyhoz is. A legutóbbi patch teljes leírását az alábbiakban olvashatjátok.
11.4-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai
- Moonstone Renewer (nerf): Alap gyógyítást 70-100-ról 50-100-ra csökkentették a gyógyított hős szintjétől függően
- Everfrost (buff)
- Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,15 másodpercre csökkenhet
- A tárgy megépítéséhez Lost Chapterre, Blasting Wandra és 1250 aranyra volt szükség. Ez megváltozott Lost Chapterre, Blasting Wandra, Kindlegemre és 450 aranyra
- 200 HP helyett 250 HP-t ad
- Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett)
- Eternal Winter (Everfrost Ornn Upgrade)
- 300 HP-t 350-re növelték
- Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett
- Cosmic Drive (buff)
- Eltávolították, hogy minden spellel történt találat után mozgási sebességet adjon
- Helyette érkezett egy új passzív: Ha 160 AP-d van, akkor kapsz 20 képességgyorsítást és 10-30 mozgási sebességet
- Képességgyorsítás 30-ról 20-ra csökkent
- Guinsoo's Rageblade (buff): Támadási sebesség 40%-ról 45%-ra növekedett
- Chempunk Chainsword (buff): HP 150-ről 250-re növekedett
- Mortal Reminder (buff): AD 20-ról 25-re növekedett
- Morellonomicon (buff): AP 70-ről 80-ra növekedett
11.4-es LoL frissítés tervezett hősgyengítései
- Samira
- Daredevil Impulse (passzív): Közelharci sebzés bónusz aránya 7,5%-ról 3,5-10,5% összes AD-ra változott (1-18-as szinten)
- Flair (Q): Sebzés aránya 100%-ról 80/87,5/95/102,5/110% összes AD-ra változott
- Blade Whirl (W): Képesség hatóideje 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
- Wild Rush (E): Nem lehet használni szövetséges célpontokon a képességet; a csúszás sebessége 2050-ről 1600-ra csökkent; Samira mostantól át tud csúszni az ellenséges tornyokon, de az ellenséges hősöket célozza a tornyok helyett
- Inferno Trigger (R): Töltési idő 3 másodpercről 8 másodpercre növekedett
- Kai'Sa - Icathian Rain (Q): Lövedékek alapsebzését 45/61,25/77,5/93,75/110-ről 40/55/70/85/100-ra csökkentették; egyetlen célpontra maximum 101,25/137,8125/174,375/210,9375/247,5 helyett 90/123,75/157,5/191,25/225-öt sebez; fejlesztés után a maximum sebzés 168,75/229,6875/290,625/351,5625/412,5-ről 150/206,25/262,5/318,75/375-re csökkent
- Skarner: Alap HP-t 601-ről 580-ra, szintenkénti HP-t 90-ről 85-re csökkentették
- Renekton - Cull The Meek (Q): Minionokból 3/4,5/6/7,5/9 helyett 3/4/5/6/7-et, felerősített Q-val 9/13,5/18/22,5/27 helyett 9/12/15/28/21-et gyógyít
- Camille - Tactical Sweep (W): Töltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 17/15,5/14/12,5/11 másodpercre növekedett
A következő oldalon a legújabb frissítés hőserősítését, valamint a dzsungeles változtatásokat olvashatjátok!
11.4-es LoL frissítés hőserősítései
- Caitlyn: Szintenkénti AD 3,3-ről 3,8-re, szintenkénti támadási sebesség 3,5%-ról 4%-ra növekedett
- Fiora - Duelist's Dance (passzív): Sebzés 2,5% (+4,5% minden 100 AD utánról) 3% (+5,5% minden 100 AD utánra) növekedett
- Soraka
- Starcall (Q): Mozgási sebesség bónusza 15/17,5/20/22,5/25%-ról 20/22,5/25/27,5/30%-ra növekedett
- Astral Infusion (W): Alap gyógyítás 90/125/160/195/230-ról 100/135/170/205/240-re növekedett
- Varus - Blighted Quiver (W): Aktív sebzés 0-50%-ról 0-80%-ra növekedett attól függően, hogy meddig charge-olják a Q-t; maximális sebzés 9/12/15/18/21% (1/4/7/10/13-as szinten) hiányzó HP-ról 10,8/14,4/18/21,6/25,2% (1/4/7/10/13-as szinten) hiányzó HP-ra növekedett
- Braum - Glacial Fissure (R): Töltési idő 140/120/100 másodpercről 120/100/80-ra csökkent
- Jinx: Alap HP 550-ről 610-re növekedett
- Katarina - Death Lotus (R)
- Találati sebzés aránya 25%-ról 25/30/35%-ra növekedett
- Tőrök sebzése 15% bónusz AD (+9,9% minden 100% összes támadási sebesség utánról) 16% bónusz AD-ra (+12,8% minden 100% összes támadási sebesség utánra) növekedett
- Veigar
- Baleful Strike (Q): Manaköltség 40/45/50/55/60 manáról 30/35/40/45/50 manára csökkent
- Primordial Burst (R): Töltési idő 120/100/80 másodpercről 120/90/60 másodpercre csökkent
- Talon - Rake (W): Töltési idő 9 másodpercről 9/8,5/8/7,5/7 másodpercre csökkent; a kimenő pengék AD aránya 40%-ról 55%-ra növekedett
- Lee Sin - Sonic Wave (Q): Töltési idő 11/10/9/8/7 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre csökkent
- Urgot - Purge (W): Találati sebzés aránya 50%-ról 75%-ra nőtt
- Tryndamere: Alap AD 69-ről 72-re növekedett
- Amumu
- Tantrum (E): Alapsebzés 75/95/115/135/155-ről 75/100/125/150/175-re változott
- Alap HP 613-ról 615-re nőtt
11.4-es LoL frissítés dzsungeles gyengítései
GROMP
- Alap XP 135/138,375/145,125/155,25/168,75/182,25-ről 125/128,125/134,375/143,75/156,25/168,75-re csökkent (1/3/4/5/7/9-es szinteken)
- Arany 105-ről 85-re csökkent
LARGE KRUG (NAGY GÓLEM)
- Alap XP 37/37,925/39,775/42,55/42,55/46,25/46,25/49,95-ről 27/27,675/29,025/31,05/33,75/36,45-re csökkent (1/3/4/5/7/9-es szinteken)
- Arany 42-ről 32-re csökkent
SMALL KRUG (KIS GÓLEM)
- Alap XP 18/18/18,45/19,35/20,7/20,7/22,5/22,5/24,3-ről 16/16,4/17,2/18,4/20/20/21,6-re csökkent (1/3/4/5/7/9-es szinteken)
RAZORBEAK (PENGECSŐRÖK/RAPTOROK/CSIRKÉK)
- Alap XP 45/46,125/18,375/51,75/56,25/60,75-ről 35/35,875/37,625/40,25/43,75/47,25-re csökkent (1/3/4/5/7/9-es szinteken)
- Arany 45-ről 35-re csökkent
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!