Három hős csak azért kapott nerfet, mert a profik kezében túlságosan jól teljesít.
Ezúttal nem szerdán, hanem csütörtökön élesedett a szervereken a legújabb League of Legends frissítés. A 11.4-es patchben 5 hős gyengült, ezzel párhuzamosan 13 karakter erősödött, valamint hozzányúltak több népszerű tárgyhoz is. A legutóbbi patch teljes leírását az alábbiakban olvashatjátok.
11.4-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai
- Moonstone Renewer (nerf): Alap gyógyítást 70-100-ról 50-100-ra csökkentették a gyógyított hős szintjétől függően
- Everfrost (buff)
- Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,15 másodpercre csökkenhet
- A tárgy megépítéséhez Lost Chapterre, Blasting Wandra és 1250 aranyra volt szükség. Ez megváltozott Lost Chapterre, Blasting Wandra, Kindlegemre és 450 aranyra
- 200 HP helyett 250 HP-t ad
- Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett)
- Eternal Winter (Everfrost Ornn Upgrade)
- 300 HP-t 350-re növelték
- Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett
- Cosmic Drive (buff)
- Eltávolították, hogy minden spellel történt találat után mozgási sebességet adjon
- Helyette érkezett egy új passzív: Ha 160 AP-d van, akkor kapsz 20 képességgyorsítást és 10-30 mozgási sebességet
- Képességgyorsítás 30-ról 20-ra csökkent
- Guinsoo's Rageblade (buff): Támadási sebesség 40%-ról 45%-ra növekedett
- Chempunk Chainsword (buff): HP 150-ről 250-re növekedett
- Mortal Reminder (buff): AD 20-ról 25-re növekedett
- Morellonomicon (buff): AP 70-ről 80-ra növekedett
11.4-es LoL frissítés tervezett hősgyengítései
- Samira
- Daredevil Impulse (passzív): Közelharci sebzés bónusz aránya 7,5%-ról 3,5-10,5% összes AD-ra változott (1-18-as szinten)
- Flair (Q): Sebzés aránya 100%-ról 80/87,5/95/102,5/110% összes AD-ra változott
- Blade Whirl (W): Képesség hatóideje 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
- Wild Rush (E): Nem lehet használni szövetséges célpontokon a képességet; a csúszás sebessége 2050-ről 1600-ra csökkent; Samira mostantól át tud csúszni az ellenséges tornyokon, de az ellenséges hősöket célozza a tornyok helyett
- Inferno Trigger (R): Töltési idő 3 másodpercről 8 másodpercre növekedett
- Kai'Sa - Icathian Rain (Q): Lövedékek alapsebzését 45/61,25/77,5/93,75/110-ről 40/55/70/85/100-ra csökkentették; egyetlen célpontra maximum 101,25/137,8125/174,375/210,9375/247,5 helyett 90/123,75/157,5/191,25/225-öt sebez; fejlesztés után a maximum sebzés 168,75/229,6875/290,625/351,5625/412,5-ről 150/206,25/262,5/318,75/375-re csökkent
- Skarner: Alap HP-t 601-ről 580-ra, szintenkénti HP-t 90-ről 85-re csökkentették
- Renekton - Cull The Meek (Q): Minionokból 3/4,5/6/7,5/9 helyett 3/4/5/6/7-et, felerősített Q-val 9/13,5/18/22,5/27 helyett 9/12/15/28/21-et gyógyít
- Camille - Tactical Sweep (W): Töltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 17/15,5/14/12,5/11 másodpercre növekedett
A következő oldalon a legújabb frissítés hőserősítését, valamint a dzsungeles változtatásokat olvashatjátok!