Hirdetés

LoL: Már éles a 11.4-es frissítés, 18 hős és 8 tárgy változott

Három hős csak azért kapott nerfet, mert a profik kezében túlságosan jól teljesít.

Hirdetés

Ezúttal nem szerdán, hanem csütörtökön élesedett a szervereken a legújabb League of Legends frissítés. A 11.4-es patchben 5 hős gyengült, ezzel párhuzamosan 13 karakter erősödött, valamint hozzányúltak több népszerű tárgyhoz is. A legutóbbi patch teljes leírását az alábbiakban olvashatjátok.

11.4-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai

  • Moonstone Renewer (nerf): Alap gyógyítást 70-100-ról 50-100-ra csökkentették a gyógyított hős szintjétől függően
  • Everfrost (buff)
    • Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,15 másodpercre csökkenhet
    • A tárgy megépítéséhez Lost Chapterre, Blasting Wandra és 1250 aranyra volt szükség. Ez megváltozott Lost Chapterre, Blasting Wandra, Kindlegemre és 450 aranyra
    • 200 HP helyett 250 HP-t ad
    • Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett)
  • Eternal Winter (Everfrost Ornn Upgrade)
    • 300 HP-t 350-re növelték
    • Aktív sebzése 100 (+30% AP-ról) 125 (+35% AP-ra növekedett
  • Cosmic Drive (buff)
    • Eltávolították, hogy minden spellel történt találat után mozgási sebességet adjon
    • Helyette érkezett egy új passzív: Ha 160 AP-d van, akkor kapsz 20 képességgyorsítást és 10-30 mozgási sebességet
    • Képességgyorsítás 30-ról 20-ra csökkent
  • Guinsoo's Rageblade (buff): Támadási sebesség 40%-ról 45%-ra növekedett
  • Chempunk Chainsword (buff): HP 150-ről 250-re növekedett
  • Mortal Reminder (buff): AD 20-ról 25-re növekedett
  • Morellonomicon (buff): AP 70-ről 80-ra növekedett

11.4-es LoL frissítés tervezett hősgyengítései

  • Samira
    • Daredevil Impulse (passzív): Közelharci sebzés bónusz aránya 7,5%-ról 3,5-10,5% összes AD-ra változott (1-18-as szinten)
    • Flair (Q): Sebzés aránya 100%-ról 80/87,5/95/102,5/110% összes AD-ra változott
    • Blade Whirl (W): Képesség hatóideje 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
    • Wild Rush (E): Nem lehet használni szövetséges célpontokon a képességet; a csúszás sebessége 2050-ről 1600-ra csökkent; Samira mostantól át tud csúszni az ellenséges tornyokon, de az ellenséges hősöket célozza a tornyok helyett
    • Inferno Trigger (R): Töltési idő 3 másodpercről 8 másodpercre növekedett
  • Kai'Sa - Icathian Rain (Q): Lövedékek alapsebzését 45/61,25/77,5/93,75/110-ről 40/55/70/85/100-ra csökkentették; egyetlen célpontra maximum 101,25/137,8125/174,375/210,9375/247,5 helyett 90/123,75/157,5/191,25/225-öt sebez; fejlesztés után a maximum sebzés 168,75/229,6875/290,625/351,5625/412,5-ről 150/206,25/262,5/318,75/375-re csökkent
  • Skarner: Alap HP-t 601-ről 580-ra, szintenkénti HP-t 90-ről 85-re csökkentették
  • Renekton - Cull The Meek (Q): Minionokból 3/4,5/6/7,5/9 helyett 3/4/5/6/7-et, felerősített Q-val 9/13,5/18/22,5/27 helyett 9/12/15/28/21-et gyógyít
  • Camille - Tactical Sweep (W): Töltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 17/15,5/14/12,5/11 másodpercre növekedett

A következő oldalon a legújabb frissítés hőserősítését, valamint a dzsungeles változtatásokat olvashatjátok!

Szerinted Samira még mindig kötelező tiltás lesz a nerfek után?

Hirdetés
Hirdetés
7 db hozzászólás
  • Milasz 12 napja
    A samira nerfek kelletek mert elég erős volt főképp ha tudtad mit csinálsz, a jungel alakítás érdekes lesz és remélhetőleg egy kicsit visszafogja a jungeleseket attól hogy folyamat túlerőben legyenek. Nem, nem vagyok jgl main bár próbálkoztam de úgy nagyon nem jött össze és így nem akarok a csapatomat hátraltatni. Szóval ja érdekes lesz az biztos
    0 0 Válasz
    • PressAltF4 12 napja Milasz
      na végre egy értelmes komment! Nem mint az aki Gg, Bg, . és ,-ket ír a cikkek alá meg egyébb ***ságokat -.-
      0 1 Válasz
      • apheliospontgg 12 napja PressAltF4
        azt te szoktad írni xd
        0 1 Válasz
        • PressAltF4 12 napja apheliospontgg
          Bagoly mondja! Amúgy meg mikor láttál engem a fent felsoroltak közül bármelyik cikk alatt kommentelni? Te f@sz arcú nyomorék? :) "xd" ***
          0 0 Válasz
  • RaavenTheRed 12 napja
    Na ez aztán marha nagy Camille Nerf. Véletlenül sem a Shieldjét vagy a tonnányi True DMG-ét kéne lekaszabolni neeem tegyünk pár sec CD-t még a W-jére. Ezek akkora bohócok komolyan mondom hogy az már nem igaz.
    0 0 Válasz
  • DrSynclear 12 napja
    Szegény Kai'sa xd ja és very bg xd
    0 0 Válasz
  • Detrix 12 napja
    Minden patchhel csak rosszabb lesz a "balance".
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Közvetítések

Hirdetés