Hirdetés

LoL: Itt vannak a jövő heti frissítés részletei, Samira mégis kap buffokat

Belátta a Riot Games, hogy a jelenlegi frissítésben akkora pofont kapott Samira, ami nem tesz jót a játéknak.

Hirdetés

Mark Yetter ismét a késő esti órákban ült oda a számítógépe elé, hogy megossza a League of Legends játékosokkal a jövő heti, 11.5-ös frissítés pontos értékeit. Ezek még nem százszázalékos változtatások, de elég közel van ehhez a játékegyensúlyért felelős csapat. Az alábbi változtatások 2021. március 3-án élesednek a szervereken, addig a PBE-n próbálhatjátok ki a nerfelt, illetve buffolt hősöket és tárgyakat.

11.5-ös LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásainak részletei

  • Black Cleaver (buff)
    • Megújul a passzív, az ellenséges hősöknek okozott fizikai sebzés 5 mozgási sebességet adhat stackenként két másodpercre
    • Teljes költség 3300 aranyról 3100 aranyra csökkenhet
    • 300 HP helyett 400 HP-t adhat
  • Maw of Malmortius (buff):Teljes költség 3100 aranyról 2800 aranyra csökkenhet
  • Serpent's Fang (buff): Új passzívot kaphat a tárgy, az ellenséges hősöknek okozott sebzés csökkentheti a célpont saját, vagy kapott pajzsát 50%-kal/25%-kal (az érték attól függ, hogy a Serpent's Fang tulajdonosa közelharci, vagy távolsági hős)
  • Stridebreaker (változtatás)
    • Csúszás távolsága 200-ról 300-ra növekedhet
    • Lassítás 60%-ról 40%-ra csökkenhet
    • Sebzés 100% összes AD-ról 75% összes AD-ra csökkenhet
  • Muramana (változtatás)
    • Az alaptámadások 2,5% maximális mana helyett 1,5% maximális manának megfelelő sebzést okozhatnak
    • A képességet 2,5% maximális mana helyett 3,5% (közelharci)/2,7% (távolsági) + 6% összes AD-nak megfelelő sebzést okozhatnak

11.5-ös LoL frissítés tervezett hősgyengítéseinek részletei

  • Gragas - Barrell Roll (Q): Manaköltség 60/65/70/75/80 manáról 80 manára nőhet
  • Senna
    • 100% kritikus csapási esély felett lifestealt kap a hős (az átváltási arány nem változik)
    • Guinsoo on-hit átváltása maximum 100% kritikus csapási esélyben maximalizálódhat, az on-hit sebzésre hathatnak a hős kritikus csapási sebzésmódosítói
  • Azir - Arise! (W): A homokkatonák alaptámaádsai 60-160-ról 50-150-re csökkenhetnek
  • Rell
    • Alap armor 35-ről 32-re csökkenhet
    • Ferromancy (W): Töltési idő 11 másodpercről 13 másodpercre növekedhet
  • Shaco - Jack in the Box (W): Területi sebzés 15/20/35/30/35-ről 10/15/20/25/30-ra csökkenhet, egy célpontra a sebzés 35/50/65/80/95-ről 25/40/55/70/85-re csökkenhet, szörnyekre 10/20/30/40/50 bónusz sebzést okozhat
  • Rammus: Szintenkénti HP 95-ről 80-ra csökkenhet
  • Udyr
    • Szintenkénti HP 99-ről 92-re csökkenhet
    • Phoenix Stance (R): Teljes aura sebzés 50/95/140/185/230/275-ről 40/80/120/160/200/240-re csökkenhet
  • Seraphine
    • Stage Presence (passzív): Hangjegyek sebzése 4-16-ról 4/8/14/24-re növekedhet (1/6/11/16-os szinteken), szövetségesek hangjegysebzése 100%-ról 25%-ra csökkenhet, a hangjegyek fokozatosan eltűnnek, ahogy az első lekerült a hősről
    • Encore (R): Töltési idő 160/140/120 másodpercről 180/150/120 másodpercre növekedhet

A következő oldalon a 11.5-ös frissítés tervezett hőserősítéseinek és egyéb változtatásainak a részleteit olvashatod el!

Szerinted jól döntött a Riot, hogy erősíthetik Samirát a jövő heti frissítésben?

Hirdetés
Hirdetés
5 db hozzászólás
  • Anonymous326 1 hónapja
    Rellt nerfelni xD? annyira röhejes szinte használhatatlan az egész champ xd de azért nerfet neki.
    0 0 Válasz
    • Kacya 1 hónapja Anonymous326
      Low eloba lehet...De válaszolj nekem ha annyira használhatatlan lenne pro playbe miért pickelnék/bannolnák kb minden meccsben?
      0 0 Válasz
  • DrSynclear 1 hónapja
    Serat már megint
    0 0 Válasz
  • SciFi 1 hónapja
    Samirán nem hinném, hogy kellett volna változtatni. Ahogy behozták úgy volt a tökéletes champ, mert nem volt túl erős sem túl gyenge.
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés