Két marokkal méri a Riot Games a nerfeket és buffokat az új LoL patchben.
A 11. rangsorolt League of Legends szezon megkapta a harmadik nagy frissítését, amelyben olyan meta hősök kaptak gyengítést, mint Anivia, Ivern, Pantheon, Olaf és Udyr. A játékegyensúlyért felelős csapatnak nincs könnyű dolga, mivel elképesztően magas győzelmi arányokkal büszkélkedik több karakter, de remélhetőleg ez megváltozik a következő napokban az új patch hatására. Az alábbiakban megtekinthetitek a 11.3-as LoL frissítés teljes leírását. A Lunar Beast Fiora, Lunar Beast Fiora Prestige Edition, Lunar Beast Annie, Lunar Beast Darius, Lunar Beast Alistar, Lunar Beast Jarvan IV és Lunar Beast Aphelios skinek február 4-étől vásárolhatóak meg az éles szervereken. A Withered Rose Syndra, Withered Rose Talon, Crystal Rose Swain és Crystal Rose Zyra február 11-étől lesz elérhető.
11.3-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai
Finomhangolások
- Leeching Leer: 10% omnivamp 5%-ra csökkent, cserében 150 HP helyett 250 HP-t ad
- Riftmaker: 15% omnivamp 8%-ra csökkent, cserében 150 HP helyett 300 HP-t ad, valamint a mitikus passzív 5% magic penetrationről 8 AP-ra + 2% omnivampra cserélődött
- Eclipse: Pajzs 150-ről (75 ranged hősnél) 180-ra (90 ranged hősnél) növekedett; omnivamp 10%-ról 8%-ra csökkent
Erősítések és gyengítések
- Deadman's Plate (nerf): 475 HP helyett 400 HP-t ad
- Staff of Flowing Water (nerf): 60 AP 50 AP-ra csökkent
- Seeker's Armguard (nerf): Kombinálás költsége 165 aranyról 265 aranyra növekedett, teljes költség 900-ról 1000-aranyra módosult
- Zhonya's Hourglass (nerf): Seeker költsége 900-ról 1000 aranyra növekedett, így a teljes költség 2500-ról 2600 aranyra változott
- Ironspike Whip (nerf): Eltávolították, hogy a minionok és szörnyek 50% életerő alatt dupla sebzést szenvednek el
- Goredrinker (nerf): Aktív képesség gyógyítása 25% AD + 12% hiányzó HP-ról 25% AD + 8% hiányzó HP-ra csökkent
- Ravenous Hydra (nerf): 15% omnivamp 10%-ra csökkent
- Sterak's Gage (nerf): Alap pajzs 200-ról 100-ra csökkent, pajzs hatóideje 5 másodpercről 4 másodpercre módosult
- Force of Nature (buff): Mozgási sebesség bónusza jelzőnként 6-ról 8-ra növekedett, maximum 30-ról 40-re
- Frozen Heart (buff): Teljes költség 2700 aranyról 2500 aranyra csökkent, de 80 armor helyett 70-et ad
- Chemtech Putrifier (buff): Képességgyorsítás 15-ről 20-ra növekedett, valamint ha gyógyítasz/pajzsolsz egy szövetséges hőst, akkor a szövetséges következő támadása 60%-os Grievous Woundot okoz, ami 3 másodpercig tart
- Immortal Shieldbow (buff): 50 helyett 55 AD-t ad, 15%-ról 20%-ra növelték a bónusz támadási sebességet
- Phantom Dancer (buff): 20 AD-t ad, 45%-ról 25%-ra csökkent a bónusz támadási sebesség; Dagger helyett Long Swordból építhető; maximális jelzőszám 5-ről 4-re csökkent, a bónusz támadási sebesség maximális jelzőszám mellett 40%-ról 30%-ra csökkent
- Lord Dominik's Regards (buff): Armor penetration 25%-ról 35%-ra növekedhet
- Verdant Barrier (buff): Átalakították a passzívot -> minden megölt egység 0,5 magic resistet ad (maximum 15-öt); teljes költség 1200 aranyról 1000 aranyra csökkent
- Banshee's Veil (buff): 65 AP-ról 80-ra növekedett; kombinálás költsége 400 aranyról 700-ra változott, összességében 2500-ról 2600 aranyra drágult
- Horizon Focus (buff): 100 AP helyett 115 AP-t ad; Hypershot minimális távolsága 750-ről 700-ra csökkent
- Silvermere Dawn (buff): 35 helyett 40 AD-t, 200 HP helyet 300 HP-t ad
- Lich Bane (nerf): 80 helyett 70 AP-t ad
A következő oldalon azokat a hősöket találod meg, amelyek módosultak az új patchben!
11.3-as LoL frissítés hősgyengítései
- Olaf
- Alap HP 597-ről 575-re csökkent
- Berserker Rage (passzív): Attack speed 0-100%-ról 0-75%-ra csökkent a hiányzó életerő alapján. Újdonság, hogy a passzívból szerzett bónusz támadási sebességet kiírja a játék a passzív ikonjára
- Cho'Gath - Vorpal Spikes (E): Tüskék sebzése 22/37/52/67/82-ről 22/34/46/58/70-re csökkent
- Pantehon - Comet Spear (Q): A dárda minionok helyett szörnyekre is csak 70% sebzést okoz, a töltési idő 10/9,5/9/8,5/8 másodpercről 13/11,75/10,5/9,25/8 másodpercre növekedett
- Rammus - Frenzying Taunt (E): Töltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 12-re növekedett
- Anivia
- Flash Frost (Q): Sebzés 70/105/140/175/210 (+50% AP-ról) 60/95/130/165/200 (+45% AP-ra) csökkent
- Glacial Storm (R): Töltési idő 4/2,5/1 másodpercről 4/3/2 másodpercre növekedett
- Elise
- Neurotoxin (Q - emberi): Sebzés 40/75/110/145/180-ról 40/70/100/130/160-ra csökkent
- Skittering Frenzy (W - pók): Támadási sebesség 60/80/100/120/140%-ról 60/70/80/90/100%-ra csökkent
- Ivern
- Szintenkénti HP 95-ről 85-re csökkent
- Triggerseed (E): Pajzs 80/115/150/185/220-ról 80/110/140/170/200-ra csökkent
- Seraphine
- Stage Presence (passzív): Az Innate - Harmonyból kapott hangjegyek sebzése 5-20-ról 4-16-ra csökkent a hős szintjétől függően
- Surround Sound (W): Más szövetségeseknek adott pajzs 60-120-ról 50-100-ra, Seraphine pajzsa 90-180-ról 75-150-re csökkent a hős szintjétől függően
- Udyr - Phoenix Stance (R): Az aktív, pulzáló sebzés 50/100/150/200/250/300-ról 50/95/140/185/230/275-re csökkent
- Taliyah
- Rock Surfing (passzív): Bónusz mozgási sebesség 12-40%-ról 20-45%-ra növekedett
- Threaded Volley (Q): A szörnyek sebzése 100%-ról 80%-ra csökkent az első betalált kő után
11.3-as LoL frissítés hőserősítései
- Karma
- Mana regen 11,5-ről 13-ra növekedett
- Inner Flame (Q): Manaköltség 65 manáról 55-re csökkent
- Sylas
- Chain Lash (Q): Manaköltség 50/55/60/65/70-ről 55-re módosult
- Kingslayer (W): Sebzés 65/100/135/170/205 (+85% AP-ról) 70/105/140/175/210 (+90% AP-ra) növekedett
- Singed - Poison Trail (Q): AP arány 80%-ról 90%-ra növekedett, továbbra is összességében 2 másodperc alatt
- Riven - Valor (E): Töltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre csökkent
- Jinx
- Alap HP 610-ről 550-re csökkent
- Switcheroo! (Q): A kilőtt rakéták bónusz távolsága 75/100/125/150/175-ről 100/125/150/175/200-ra növekedett, a rakéta bónusz támadási sebességének csökkentése -25%-ról -10%-ra redukálódott
- Flame Chompers! (E): Manaköltség 70 manáról 90-re növekedett, élesedés ideje 0,7 másodpercről 0,5 másodpercre csökkent. Emellett a csapdák eldobásának módját változtatták meg (ha nem range-ben dobtad le a csapdát, hanem messzebbre kattintottál, akkor először Jinx odasétált, majd ledobta a kijelölt helyre. Mostantól nem sétál, hanem egyből eldobja a maximális távolságra, a kijelölt irányba a Chompereket)
- Ezreal - Mystic Shot (Q): AD arány 120%-ról 130%-ra növekedett
- Mordekaiser - Death's Grasp (E): Töltési idő 24/21/18/15/12 másodpercről 22/19/16/13/10 másodpercre csökkent
- Vladimir - Hemoplague (R): Töltési idő 150/135/120 másodpercről 120 másodpercre csökkent
- Shyvana
- Twin Bite (Q): Első csapás sebzése 100% AD-ról 100% AD + 25% AP-ra növekedett, második csapás bónusz sebzése 20/35/50/65/80% AD-ról 20/35/50/65/80% AD + 15 AP-ra növekedett
- Burnout (W): Bónusz mozgási sebesség 30/35/40/45/50%-ról 30/35/40/45/50% + 8% minden 100 AP utánra növekedett
- Rell
- Ferromancy: Crash Down (W): Sebzés AP aránya 40%-ról 60%-ra növekedett
- Ferromancy: Mount Up (W): Sebzés AP aránya 30%-ról 40%-ra növekedett
- Attract and Repel (E): Töltési idő 3 másodpercről 1 másodpercre csökken, ha Rell magával szakítja meg az összeköttetést
- Magnet Storm (R): Sebzés AP aránya 70%-ról 110%-ra növekedett
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!