Hirdetés

LoL: Itt a 11.5-ös frissítés, amiben 17 hős és 6 tárgy változott

A legújabb League of Legends frissítés már elérhető a szervereken.

Hirdetés

Tovább finomítja a profi metát a Riot Games, amire hatalmas szükség van, ugyanis már a célegyenesben vannak a legnagyobb ligák csapatai. Az LEC alapszakaszából mindössze három hét van hátra, ezért minden mérkőzésnek hatalmas a tétje. Természetesen nemcsak az LEC meccsek tapasztalataiból indult ki a Riot, hanem azt is megnézték, hogy alacsonyabb ELO-kban mely hősök teljesítenek túl, illetve alul. A Beezahar, Yuubee, and Bee'Maw skinekre még várnotok kell egy napot, március 4-étől lesznek elérhetőek ezek az új hőskinézetek. Az alábbiakban a 11.5-ös League of Legends frissítés teljes leírását olvashatjátok.

11.5-ös LoL frissítés tárgyváltoztatásai

  • Black Cleaver (buff)
    • Mostantól nem okoz bónusz fizikai sebzést, ugyanis eltávolították a Butcher passzívot
    • Megújult a passzív: Az ellenséges hősöknek okozott fizikai sebzés 5 mozgási sebességet ad stackenként 2 másodpercre
    • Teljes költség 3300 aranyról 3100 aranyra csökkent
    • 300 HP helyett 400 HP-t ad
  • Maw of Malmortius (buff):Teljes költség 3100 aranyról 2800 aranyra csökkent
  • Serpent's Fang (buff): Új passzívot kapott a tárgy: Az ellenséges hősöknek okozott sebzés három másodpercig csökkenti az általuk szerzett pajzsok erejét (közelharcos hősök esetén 50%-kal, távolsági harcos hősök esetén 25%-kal). Ha olyan hőst sebzel meg, aki még nem áll a Shield Reaver hatás alatt, közelharcos hősök esetén azonnal 50%-kal, távolsági harcosok esetén pedig 25%-kal csökken minden aktív pajzsának ereje
  • Stridebreaker (változtatás)
    • Csúszás távolsága 200-ról 300-ra növekedett, sebessége kicsit gyorsult
    • Lassítás 60%-ról 40%-ra csökkent, hatóideje ugyanúgy 2 másodperc
    • Sebzés 100% összes AD-ról 75% összes AD-ra csökkent
  • Muramana (változtatás)
    • Az alaptámadások 2,5% maximális mana helyett 1,5% maximális manának megfelelő sebzést okoznak
    • A képességek 2,5% maximális mana helyett 3,5% (közelharci)/2,7% (távolsági) + 6% összes AD-nak megfelelő sebzést okoznak
  • Guinsoo's Rageblade (változtatás): Frissült a passzív, aminek értelmében minden 1% crit chance 2 bónusz AD-vá alakul, maximum 100% crit chance-ig. A kritikus csapási sebzést módosító hatások a passzív on-hit hatásaira is vonatkoznak

11.5-ös LoL frissítés hősgyengítései

  • Senna
    • 100% kritikus csapási esély felett minden további crit chance-ért lifestealt kap a hős (az átváltási arány nem változik)
  • Gragas - Barrell Roll (Q): Manaköltség 60/65/70/75/80 manáról 80 manára nőtt
  • Azir - Arise! (W): A homokkatonák alaptámadásai 60-160-ról 50-150-re csökkent
  • Rell
    • Alap armor 35-ről 32-re csökkent
    • Ferromancy (W): Töltési idő 11 másodpercről 13 másodpercre növekedett
  • Shaco - Jack in the Box (W): Területi sebzés 15/20/35/30/35-ről 10/15/20/25/30-ra csökkent, egy célpontra a sebzés 35/50/65/80/95-ről 25/40/55/70/85-re csökkent, szörnyekre 10/20/30/40/50 bónusz sebzést okoz
  • Rammus: Szintenkénti HP 95-ről 80-ra csökkent
  • Pyke - Gift of the Drowned Ones (passzív): Szürke HP-ként 25-50% (szinttől függően) elszenvedett sebzést raktározott el a hős. Ez mostantól úgy változott, hogy 10% sebzést (+25% lethality) raktároz el szürke HP-ként, ami 35% sebzésre (+50% lethalityre) növekedik, ha 2, vagy több hős van a közelben
  • Udyr
    • Szintenkénti HP 99-ről 92-re csökkent
    • Phoenix Stance (R): Teljes aura sebzés 50/95/140/185/230/275-ről 40/80/120/160/200/240-re csökkent
  • Seraphine
    • Stage Presence (passzív): Hangjegyek sebzése 4-16-ról 4/8/14/24-re növekedett (1/6/11/16-os szinteken), szövetségesek hangjegysebzése 100%-ról 25%-ra csökkent, az egymást követő hangjegyek sebzéscsökkenése megjelent minden ellenségen

A következő oldalon a 11.5-ös frissítés tervezett hőserősítéseinek és egyéb változtatásainak a részleteit olvashatod el!

Szerinted kellett a buff Master Yinek?

Hirdetés
Hirdetés
5 db hozzászólás
  • Detrix 1 hónapja
    Kezd kicsit unalmas lenni, hogy szinte mindig ugyanazok a hősök változnak, van olyan amit egy vagy két season óta hozzá se nyúltak, nehéz elhinni, hogy azok "tökéletesen balanszoltak".
    0 0 Válasz
    • tams_u 1 hónapja Detrix
      Teljesen egyet tudok erteni veled!
      0 0 Válasz
      • Deathwing 1 hónapja tams_u
        Ezúttal én nem , mert jogos hősöket választanak ki, csupán a nerf és buff arány nevetséges .Mintha kiakarsz vágni egy fát, de csak karcolgatod.
        0 0 Válasz
  • DrSynclear 1 hónapja
    Bg
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés