Először nerfelték az egyik LoL hőst a megjelenése óta, rögtön jelentősen lecsökkent a győzelmi mutatója.
Próbálja toldozni-foldozni a profi metát a Riot Games, azonban igazán durva változtatásokat nem mernek meghúzni. Ennek köszönhetően Hecarim és Udyr még mindig abszolút jó választásnak számít, hiába kaptak egy rakat nerfet az elmúlt hetekben. Az alábbiakban azokat a hősöket találjátok meg, akiknek a győzelmi aránya a leginkább visszaesett a jelenlegi, azaz 11.6-os patchben érkezett nerfek következtében.
Karthus
A legfontosabb képességét, azaz a Lay Waste-et (Q) gyengítette a Riot Games, amit eléggé megérzett a hős. Jungle-ben még mindig hasznos, mivel scale-elő AP-s hősökből azért annyira sokat nem lehet találni a jelenlegi metában.
Gnar
Tökéletes blind pickként számítottak rá a profik, sőt ellenválasztásnak sem volt utolsó. A Riot a W bónusz sebzését csökkentette 10-zel, ennek is köszönhetően Gnar visszaesett győzelmi arányban 50% környékére.
Lillia
Lillia volt az egyetlen hős, aki még sosem kapott nerfeket és buffokat, de minden jónak vége szakad. Az Andalító Altató (R) töltési idejét megnövelték, ez egy újabb szög volt a Solo Queue koporsójában. Jelenleg 45% környéki win rate-tel rendelkezik, ami az egyik leggyengébb az egész mezőnyben.
Hecarim
Késői szakaszban lecsökkentették a Rampage (Q) sebzését, ami a tankos Hecarim korszakában komoly gyengítésnek számít. Most már nem kell attól tartani, hogy egyetlen rohammal 100-ról 0-ra csökkenti az ADC HP-ját úgy, hogy közben a lovast hosszú másodpercekig nem lehet megölni.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!