Fejlesztésének korai szakaszában Vi ultija még egy verekedős játékra hasonlított

Különlegesnek álmodta meg a tervezője, de nem állta meg a helyét, így elvetették.

Kétségtelen, hogy a LoL karakterek fejlesztése egy nagyon hosszú folyamat, mely során ötletek tucatjai, százai végezhetik akár a fiókban, és biztos, hogy a Riotnak már nagyon sok fiókja telt meg olyan tervekkel, amiket különböző okokból kifolyólag elvetettek. Mindig egy különleges alkalom, amikor a fejlesztők betekintést adhatnak valamilyen fejlesztési folyamatba, most pedig Vi tervezője elevenített fel Twitter oldalán egy nagyon-nagyon régi emléket.

Riot August régóta erősíti a Riot Games csapatát, jelenleg a cég elsőszámú karaktertervezője, aki többek közt Jinxnek, Gnarnak, Jhinnek, illetve Viegonak adott "életet" csakhogy néhány kiemelkedőt említsünk a munkái közül. Vi is az ő kezei alatt született meg, a hatalmas vasöklökkel pofozkodó hölgy pedig eleinte egy, még a mai LoL szokásokat néző szemmel is különleges ultimate képességet kapott volna.

A végső képesség első fázisa még nem tér el a jelenlegitől, kijelöl egy célpontot, majd megállíthatatlanul rohamoz felé, elérve pedig 1,25 másodpercre magatehetetlenné teszi, miközben 150 fizika sebzést mér rá. A csavar ezután következik, Vi ezt a képességét kombózhatta volna eggyel a másik három alap képessége közül:

  • Q: A magatehetetlenség további 1,25 másodpercig tart és tovább 50% sebzést okoz
  • W: Vi földhöz vágja az ellenfelét, a keletkező lökéshullám pedig stunolja és megsebzi a közelben tartózkodó ellenfeleket
  • E: Vi elhajítja ellenfelét a kijelölt irányba

Végül az ulti ezen formáját pöppet túl erősnek ítélték, így megszületett a ma is ismert verzió.

Ismerve ezt a részletet, talán már nem is annyira meglepő, hogy a Riot Games jó ideje dolgozik már a saját verekedős játékán, mely a Projekt L nevet viseli.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!